|
کدخبر: 277691

جزئیات جدید درباره فوت دکتر پریسا بهمنی

درحالی که رسانه‌های خارج‌نشین خبر کشته شدن دکتر پریسا بهمنی در تجمع روز ۴ آبان مقابل سازمان نظام پزشکی را منتشر کردند اما این سازمان و همچنین پلیس تهران بزرگ فوت وی را براثر تصادف اعلام کردند.

سیاست داخلی جزئیات جدید درباره فوت دکتر پریسا بهمنی

روز چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱، تجمعی مقابل سازمان نظام پزشکی در خیابان امیرآباد تهران برگزار شد که بعد از این تجمع، اخباری درباره دستگیری یا برخورد با برخی پزشکان منتشر شد.

از جمله خبرهایی که در برخی کانال‌های ضدانقلاب و رسانه‌های فارسی زبان منتشر شد این بود که دکتر پریسا بهمنی متخصص جراحی عمومی، بر اثر برخورد ماموران نیروی انتظامی مجروح و براثر ضربات وارده کشته شده است.

اما ماجرا چه بود؟

رضا لاری‌پور مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی روز ۷ آبان، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که پریسا بهمنی عضو سازمان نظام پزشکی زنجان بوده و در سانحه رانندگی جان خود را از دست داده است.

آقای لاری‌پور حضور مرحومه بهمنی در تجمع پزشکان در مقابل ساختمان نظام پزشکی تهران و کشته شدن وی بر اثر ضربات تیر را کذب خواند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت نیز ۷ آبان در بیانیه‌ای علت درگذشت بهمنی را تشریح می‌کند. در بیانیه‌ پلیس تهران آمده است: ساعت ۱۹:۱۰ مورخه سوم آبان ماه ۱۴۰۱ در اتوبان چمران بعد از خروجی آیت الله هاشمی رفسنجانی، در پی برخورد کامیون شرکت واحد با خانم دکتر پریسا بهمنی متخصص جراحی عمومی که در حال عبور از عرض اتوبان (خط ویژه) بوده، نامبرده به دلیل شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

بعد از اطلاعیه پلیس پایتخت، علی صالحی دادستان تهران نیز درخصوص این حادثه اعلام کرد: فوت خانم بهمنی هیچ ارتباطی با تجمعات در مقابل سازمان نظام پزشکی نداشته و اساسا درگذشت ایشان قبل از زمان اعلام شده بوده است.

دادستانی تهران درباره زمان، مکان و علت فوت خانم بهمنی، می‌گوید: مرحومه بهمنی سه شنبه مورخ سوم آبان ماه سال جاری و حدود ساعات ۱۹ شب و در پی تصادف رانندگی در تقاطع بزرگراه‌ شهید چمران و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به نحوی که وی پیاده و در خط بی آر تی در حال تردد بوده و یک دستگاه کامیون با مرحومه برخورد می‌کند و وی بر اثر آن جان خود را از دست می‌دهد.

وی در توضیحات خود می‌افزاید: بامداد چهارشنبه چهارم آبان ماه جسد خانم بهمنی تحویل پزشکی قانونی استان تهران شد و پس از بررسی‌‎های پزشکی و انجام معاینات لازم، ساعت ۱۵:۳۰ تحویل خانواده‌اش شد. درگذشت ایشان روز قبل از چهارم آبان بوده و در زمان و مکان وقوع حادثه نیز هیچ نوع درگیری و اغتشاشی وجود نداشته و در معاینات و بررسی‌های پزشکی نیز هیچ گونه آثار تیرخوردگی و اصابت گلوله در بدن مرحومه یافت نشد.

درحالی که خانم بهمنی روز سوم آبان تصادف کرده بود اما رسانه‌های معاند تلاش کردند که با جعل خبر حضور وی در اجتماع مقابل سازمان نظام پزشکی در روز ۴ آبان، فوت وی را به اتفاقات اخیر مرتبط دانسته و به پروژه کشته‌سازی در اغتشاشات دامن بزنند.

منبع: تسنیم
  • ابراهیمی ارسالی در

    اصلا خودکشی کرده بابایا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها