|
کدخبر: 249336

اسامی ۹ افسر اسرائیلی کشته شده در موشک باران پایگاه موساد در اربیل

منابع غیر رسمی نیز اعلام کرده اند که در حملات موشکی به پایگاههای موساد در اربیل، برخی از نیروهای وابسته به رژیم صهیونیستی کشته یا زخمی شده اند.

 منابع خبری عراق بامداد امروز ساعت یک و ۲۰ دقیقه از شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در شهر اربیل در کردستان عراق خبر دادند.

طبق این گزارش دهها انفجار شهر اربیل را لرزاند. همچنین آژیرهای خطر در نزدیکی پایگاه الحریر، فرودگاه اربیل و مجتمع صلاح الدین به صدا درآمدند.

دهها راکت به مجتمع زیرین در استان اربیل، یکی از پایگاه‌ها و خوابگاه‌های نظامی آمریکا برخورد کرد. ۱۲ موشک به پایگاه‌های آمریکایی در اربیل اصابت کردند.

یک منبع امنیتی عراق اعلام کرد که دو مرکز آموزشی پیشرفته متعلق به موساد اسرائیل در اربیل مورد حمله موشکی بالستیک قرار گرفتند. فرماندار اربیل اصابت چند راکت به این منطقه را تأیید کرد. او گفته که هنوز مشخص نیست دقیقاً کجا مورد هدف قرار گرفته‌است.

کشته شدن چند افسر صهیونیست

برخی از منابع غیر رسمی نیز اعلام کرده اند که در این حملات برخی از نیروهای وابسته به رژیم صهیونیستی کشته یا زخمی شده اند و برخی اسامی را در این خصوص منتشر کرده اند:

۱_ ماتیس داتریس از عوامل رژیم صهیونیستی مستقر در فرودگاه اربیل

۲_ اسمیت از عوامل رژیم صهیونیستی مستقر در فرودگاه اربیل

۳_ آدام باتلر مسئول هماهنگی ترددات در فرودگاه اربیل

۴_ شاوول فرمانده رژیم در فرودگاه اربیل

۵_ ملیس رابرت با اسم مستعار آفنیز یهودی مستقر در فرودگاه اربیل

۶_ جونی از عوامل مستقر در فرودگاه

۷_ جونز از عوامل مستقر در فرودگاه

۸_ گابریل تالکر عضو موساد در اربیل

۹_ مارک زال از مدیر شرکت اقتصادی پوششی

همچنین رسانه‌ها از آتش سوزی در پایگاه نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه اربیل خبر دادند. آژیرهای خطر در کنسولگری آمریکا در اربیل نیز به صدا درآمد.

تعداد زیادی از هواپیماهای نظامی آمریکایی در حال پرواز در آسمان اربیل هستند و حمل و نقل غیر نظامی هوایی نیز در منطقه متوقف شده است.

درب‌های سفارت آمریکا در بغداد نیز بسته شد.

در خبرهای تکمیلی اعلام شد که ۱۴ موشک ١٢٢ میلی متری گراد به پایگاه موساد در نزدیکی فرودگاه اربیل اصابت کرد.

منابع خبری همچنین از اصابت چند راکت به نزدیکی کنسولگری آمریکا در اربیل خبر دادند.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر