|
کدخبر: 249131

احتمال حذف طرح صیانت بیشتر شد

دو نماینده مجلس از احتمال زیاد حذف طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی و لغو بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی جهاد تبیین از بودجه سال آینده خبر دادند.

جلال رشیدی‌کوچی در توییتر اعلام کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مجلس خبرگان ( اگرچه فضای مجازی مشکلاتی دارد، ان‌شاءالله رئیس جمهور و دوستان‌ باید همت کنند و هرچه زودتر این مشکلات برطرف شود) مسئولیت از دوش مجلس برداشته شد. ان‌شاءالله دولت دغدغه‌های مردم را برطرف کند.

براساس این گزارش این توییت در حالی تعبیر به پایان تلاش مجلس بر تصویب طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی شده که علی‌اصغر باقرزاده عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق هم گفت: در جلسه فردای کمیسیون تلفیق بودجه ، بودجه جهاد تبیین حذف و منابع آن به بخش‌های دارای نیاز بیشتر اختصاص داده خواهد شد.

مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصاحت نظام هم گفت: در شرایطی که بودجه با کسری چند صد هزار میلیاردی مواجه هست و دولت منابع کافی برای تأمین کارمندان و مستمری بازنشستگان ناگزیر از پیش‌بینی اوراق مشارکت، برداشتن ارز ترجیحی و شیوه‌های دیگری است که همه تورم‌زا هست، اختصاص مبلغ کلانی به جهاد تبیین دقیقا ضد تبلیغ است .

وی با انتقاد از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان به جهاد تبیین، ادامه داد: صداوسیما، وزارت ارشاد، سازمان تبلیغات، دفتر تبلیغات، حوزه‌های علمیه، ستادهای نماز جمعه، معاونت‌ها و واحدهای فرهنگی دستگاه‌های مختلف، بسیج، سپاه، رسانه‌های متعدد و خبرگزاری‌هایی که در اختیار دارند، همه از پول مردم تغذیه می‌شوند. هزاران نفر حقوق می‌گیرند و وظیفه اصلی آنها همین کارها است. دیگر احتیاج به دستگاه یا ساختار سازمانی تشکیلاتی جدید یا بودجه جدیدی نیست.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها