|
کدخبر: 247280

نوری قزلجه: طرح صیانت از خودش هم نمی‌تواند صیانت کند

غلامرضا نوری قزلجه، عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت، در مورد طرح صیانت گفت: وقتی طرحی در عرض چند ماه شش نسخه داشته باشد نشان از تزلزل طرح است و یعنی هیچ قوام و پایه محکمی ندارد و حتی طراحان نیز نمی‌توانند آن را محکم نگه دارند. می‌توانیم بگوییم این طرح خود را هم نمی‌تواند صیانت کند.

سیاست داخلی نوری قزلجه: طرح صیانت از خودش هم نمی‌تواند صیانت کند

 غلامرضا نوری قزلجه، عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت گفت:طرح صیانت در حال ترویج و تشویق فیلترینگ است .طرح صیانت حتی از خودش هم نمی‌تواند صیانت کند.

وی افزود: آقایان چیزی را دست گرفته‌اند که حتی نمی‌توانند آن را توجیه کنند و توضیح دهند و از آن دفاع کنند.در نسخه‌های طرح صیانت فقط عناوین تغییر کردند.

نوری قزلجه خاطرنشان کرد: فکری که طرح صیانت را طراحی کرده با گفت‌و‌گوی مردم در فضای مجازی مشکل دارد.ایران کره‌شمالی نیست که مردم را به خیابان‌ها بریزید و از جلو نظام بدهید.ما نمی‌گوییم در فضای مجازی به قانون نیاز نداریم، اما قانونی را که به جنگ تکنولوژی و فرهنگ و گفت‌و‌گوی مردم برود نمی‌خواهیم.

عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت افزود: اصلاح مواردی از طرح صیانت بازی با کلمات است و خیلی از جاها بدتر هم شده است.خیلی دوست داریم که صاحب اصلی طرح صیانت پیدا شود و بگوید دنبال چه چیزی استنباید به نام ساماندهی متعرض حق و حقوق مردم شویم و روی اعصاب و روان جامعه راه برویم.

منبع: اعتماد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها