|
کدخبر: 246757

دستور فوری رئیس‌جمهور درباره خلیج گرگان

رئیس‌جمهوری پس از بررسی میدانی وضعیت نابسامان خلیج گرگان، دستور لایروبی آبراهه‌های این خلیج را با قید فوریت صادر کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر یک روزه به استان‌گلستان ظهر امروز پس از بازدید از جزیره آشوراده و کانال خزینی به صورت میدانی از میدانی مشکلات خلیج گرگان مطلع شد.

رئیس‌جمهوری در این بازدید میدانی ضمن صدور دستور لایروبی کامل کانالهای ورودی آب به خلیج گرگان، اظهار کرد: تاکید ما این است که باید آب در خلیج گرگان جریان داشته باشد.

سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه مسئولان ملی و استانی باید بدون فوت وقت و به سرعت برای احیای خلیج گرگان اقدام کنند، افزود: نهایتا ظرف مدت ۱۰ روز باید جلسه کارشناسی برای احیای این خلیج برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران از هیچ اقدام و تلاشی برای لایروبی و رفع مشکلات و موانع مسیر خودداری نکنند، ادامه داد: متاسفانه برخی از دستگاههای اداری احیا، نگهداری و استفاده از این طبیعت خدادادی را در پیچ و خم روزمرگی معطل کرده‌اند.

رئیس‌جمهوری با اشاره به اینکه چندین بار در زمینه توسعه و احیای خلیج گرگان مطالعات صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: امروز دیگر زمان کار و اجراست و هیچ تعللی پذیرفتنی نیست.

گفتنی است رئیس‌جمهوری تا دقایقی دیگر نشستی با نخبگان، برگزیدگان، علما و افشار مردم در دانشگاه آزاد اسلامی گلستان خواهد داشت و پس از اقامه نماز مغرب و عشا نیز در جلسه شورای اداری استان گلستان شرکت خواهد کرد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها