|
کدخبر: 244584

اهمیت پایش فضای مجازی از زبان وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه حرف مردم در این حوزه باید شنیده شود، گفت: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید به صورت لحظه‌ای پایش شود تا مسائل و مشکلات مردم سریعا پاسخ داده و حل شود.

سیاست داخلی اهمیت پایش فضای مجازی از زبان وزیر ارتباطات

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سابق و جدید شرکت ملی پست ایران و دستیار وزیر در امور ارتباطات مردمی به همراه معارفه مشاور وزیر در امور راهبردی و بین الملل، با حضور وزیر ارتباطات و مدیران و معاونین این وزارتخانه برگزار شد.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در این مراسم با اشاره به اهمیت کار ارتباط با مردم در دستگاه های دولتی، گفت: ما خدمتگزار مردم هستیم و در دین مبین اسلام نیز بر گره‌گشایی و حل مشکلات مردم بسیار توصیه شده است و باید در حد توان برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه گره‌گشایی از کار مردم بسیار مهم است به پایش لحظه‌ای شبکه‌های اجتماعی برای شنیده شدن و رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

در پایان این مراسم وزیر ارتباطات با اهدای لوح و یک جلد قرآن مجید از رمضانعلی سبحانی‌فر مدیر عامل سابق پست و محمد عزیزی دستیار سابق وزیر در امور ارتباطات مردمی تقدیر کرد و احکام محمود لیایی مدیرعامل جدید پست، حسین میرزاپور مشاور وزیر در امور راهبردی و بین‌الملل و محمد نوروزی، دستیاور وزیر در امور ارتباطات مردمی را به آنان اهدا کرد.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها