|
کدخبر: 242088

معاون شهردار به جرم پولشویی و اختلاس دستگیر شد

معاون شهردار جیرفت که زمانی سرپرستی شهرداری را هم بر عهده داشته، با اتهاماتی چون پول‌شویی و اختلاس در زندان به سر می‌برد.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در کرمان از دستگیری و بازداشت معاون شهردار جیرفت به اتهام پول‌شویی، اختلاس و دریافت رشوه خبر داد و گفت: در این خصوص پنج متهم اعم از پیمانکار و کارچاق‌کن تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.

قاضی سلامی افزود: پس از دریافت گزارشی از سازمان بازرسی استان کرمان در خصوص جرایم اقتصادی در شهرداری جیرفت، رسیدگی به موضوع در دستور کار بازپرس ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در دادسرای عمومی و انقلاب جیرفت قرار گرفت.

وی با اشاره به این که معاون شهردار جیرفت با قرار بازداشت موقت در زندان به سر می‌برد، ادامه داد: همچنین یک کارچاق‌کن به اتهام مشارکت در پول‌شویی، معاونت در گرفتن رشوه و اختلاس و سه پیمانکار هم به اتهام پرداخت رشوه به کارمند دولت تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند.

دادستان جیرفت تصریح کرد: معاون شهردار جیرفت در گذشته در سمت سرپرستی شهرداری نیز حضور داشته و بخش عمده این جرایم در آن بازه زمانی اتفاق افتاده است. دستورات لازم قضایی برای دستگیری دیگر عوامل این شبکه فساد صادر شده است

 

منبع: خراسان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها