|
کدخبر: 230525

اتصال سامانه سجاد به سامانه پلیس گذرنامه

سامانه الکترونیکی سازمان امور دانشجویان با عنوان سامانه سجاد به زودی به سامانه خدمات الکترونیک نظام وظیفه تحت عنوان سایت «ای پلیس» و سامانه پلیس گذرنامه متصل خواهد شد.

الکترونیکی شدن خدمات سازمان امور دانشجویان در قالب سامانه سجاد، سهولت در پیگیری و سرعت در خدمات رسانی به دانشجویان، دانش آموختگان و سایر دریافت کنندگان خدمت از این سازمان را به دنبال داشته است.

در حال حاضر سامانه سجاد این سازمان خدمات ارزیابی مدارک تحصیلی را به صورت الکترونیکی انجام می‌دهد و قرار است همین سامانه به زودی به سایر سامانه‌های خدمت مانند سامانه خدمات الکترونیک نظام وظیفه تحت عنوان سایت «ای پلیس» متصل شود. همچنین سامانه سجاد با همکاری خوب پلیس گذرنامه به سامانه پلیس گذرنامه متصل خواهد شد.

این یکپارچگی سامانه‌ها بسیاری از خواسته دانشجویان خارج از کشور را تأمین می‌کند و فرایند‌ها را راحت و سریع می‌کند و خدمات را در محل تحصیل ارائه خواهد کرد.

در برخی موارد دانشجویان باید مدتی صبر کنند، به عنوان مثال دانشجویان در فرایند ارزیابی مدارک تحصیلی باید پایان نامه خود را در سامانه ایرانداک بارگزاری کنند البته هنوز امکان اینکه دانشجویان از خارج از کشور بتوانند پایان نامه‌های خود را درسامانه ایرانداک بارگزاری کنند وجود ندارد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر