|
کدخبر: 223266

اظهارات قالیباف درباره عزل و نصب وزرا در دولت سیزدهم

قالیباف گفت: در این چهار ماه من برای عزل و نصب در یک جایی، موردی وجود ندارد که من حمایتی، صحبتی، و یا تماس و پیگیری کرده باشم.

سیاست داخلی اظهارات قالیباف درباره عزل و نصب وزرا در دولت سیزدهم

رییس مجلس همچنین اظهار داشت: بعضی دوستان هم البته دنبال این هستند که علت آن اشکال در قانون انتخابات ما است، یکی از مهمترین گام‌های اصلاح قانون انتخابات در مسیر تحول است و ما باید برای تحول گامی در مسیر تمرکززدایی برداریم و باید قانون شهرداری و شوراهای شهر را از این حالت تشریفاتی خارج کنیم، ۶ اصل قانون اساسی برای شوراهاست اما چون به آن هویت مستقل ندادیم آنجا مشکلات متنوعی به وجود می‌آید. به دلیل همین مسئله عدم تقسیم درست و مسئولیت‌ها نماینده وقتی در حوزه انتخابیه حضور پیدا می‌کند از علوفه دام تا آسفالت جاده و هر مسئله جزئی دیگری را مردم مستقیماً از نماینده درخواست می‌کنند؛ مسئولیت‌ها را باید متناسب تقسیم و تفکیک کنیم و اصلاحات لازم را انجام دهیم تا مسئول هر امری مشخصاً به وظایف خود بپردازد. من مصمم هستم که در مجلس قانون انتخابات مجلس را تغییر دهیم و این وضعیت مدیریت شهری و محلی را از مجلس جدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اما دوستان، بنده به عنوان یک عضو و یک نماینده، آقای وزیر اینجا حضور دارند می‌توانند شهادت دهند که در این چهار ماه من برای عزل و نصب در یک جایی، موردی وجود ندارد که من حمایتی، صحبتی، و یا تماس و پیگیری کرده باشم.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها