|
کدخبر: 198801

انتصاب جدید در وزارت اطلاعات

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای وزارت اطلاعات، این وزارت‌خانه در راستای حل مشکلات مردم، به دولت و دستگاه‌های مرتبط کمک خواهد کرد؛ به عنوان نمونه یکی از ظرفیت‌ها کمک به دستگاه‌های مسئول در زمینه انتقال دارو و واکسن کرونا می‌باشد که مجدانه پیگیر آن هستیم.

سیاست داخلی 
انتصاب جدید در وزارت اطلاعات

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در مراسم تودیع و معارفه‌ معاونت اطلاعات و امنیت اقتصادی و مبارزه با فساد وزارت اطلاعات گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه مبارزه با مفاسد و فسادستیزی جزو بیّنات و محکمات دستگاه اطلاعاتی است و با نصب‌العین قرار دادن فرمایشات معظم‌له در مبارزه با فساد و رانت مربوط به هر دستگاهی که باشد با جدیت و قاطعیت عمل می‌کنیم. 

وزیر اطلاعات شعارهای "عدالت محوری" و "فساد ستیزی" را از شعارهای اصلی دولت مردمی دانست که هر دو مربوط به معاونت اطلاعات و امنیت اقتصادی و مبارزه با فساد می باشد و اظهار امیدواری کرد همکاران گرامی معاونت مزبور در اجرایی نمودن این دو شعار مهم موفق شوند.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب ضمن تأکید بر ضرورت مبارزه با فساد گفت: با ناکارآمدی دستگاه‌ها و فساد و رانت در هر دستگاهی باید با قاطعیت برخورد کنیم و اگر شامل وزارت، حراست، بازنشستگان، بیرونی‌ها و غیره شد، کوتاه نیاییم. 

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به معضل قاچاق کالا و ارز با عنوان یک مشکل فسادزا در کشور و اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این خصوص، نسبت به ضرورت برخورد جدی و قاطع با قاچاق کالا و ارز در همه حوزه‌ها تأکید و این کار را از اولویت‌های کاری آن معاونت برشمرد.  

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالای وزارت اطلاعات، این وزارت‌خانه، در راستای حل مشکلات مردم، به دولت و دستگاه‌های مرتبط کمک خواهد کرد. به عنوان نمونه یکی از ظرفیت‌ها کمک به دستگاه‌های مسئول در زمینه انتقال دارو و واکسن کرونا می‌باشد که مجدانه پیگیر آن هستیم.

 

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها