|
کدخبر: 195196

گسترش نیوز گزارش می‌دهد؛

احمدی: محرابیان امتحان خود را پس داده است

نماینده مردم دیر و کنگان موافق وزیر پیشنهادی نیرو به موضوعات مختلفی پرداخت که در این گزارش به این صحبت ها می‌پردازیم.

سیاست داخلی احمدی: محرابیان امتحان خود را پس داده است

موسی احمدی نماینده مردم دیر و کنگان در حمایت از وزیر پیشنهادی وزیر نیرو گفت: در این چند روز همه حرف‌ها زده شد و تقارن انتخاب وزار و هفته دولت را به فال نیک می‌گیریم. آقای محرابیان شخصیتی است که دو مرحله رای اعتماد از مجلس گرفته‌ است و امروز برای سومین بار این رای را از مجلس خواهد گرفت. ایشان وزیر صمت بوده‌اند و دستیار ریئس جمهورر و مجری طرح مهر ماندگار بوده است. او در زمینه سدسازی سابقه دارد و ۹۰۰ طرح و پروژه بزرگ را در سابقه خود به ثبت رسانده‌اند. رئیس ستاد توسعه ناوگان خودرویی بوده‌اند و همچنین موجب صرفه‌جویی ده‌ها میلیارد دلار در مصرف بنزین شده است. او دانشجوی اقتصاد است و موضوعی کاملا مرتبط با سمت پیشنهادی است.

وی افزود: طرح مهر ماندگار ازجمله کارهای مثبت او بوده و اتمام ۱۳ طرح نیمه تمام نیروگاهی در حوزه برق باعث شد ظرفیت کشور از ۶۳ هزار مگاوات به ۶۹ هزار مگاوات برسد. همچنین ۳۸ سد در زمان وی به اتمام رسید که باعث شد حجم مخازن آب از ۴۲ میلیارد مترمکعب به ۵۳ میلیارد مترمکعب برسد ضمن اینکه وی توانست ۱۲ شبکه فاضلابی کشور را به اتمام برساند که باعث شد پوشش شبکه فاضلابی کشور از ۲۲ میلیون نفر به ۲۴ میلیون نفر برسد. همچنین در حوزه گازرسانی نیز اقدامات متعددی داشته است.

این نماینده موافق تاکید کرد: محرابیان از جنس مردم است و مشکلات مردم را خوب می‌شناسند. امروز در این وزارتخانه به فردی نیاز داریم که در کوتاه مدت مشکلات را حل کند. این فرد امتحان خود را پس داده و صاحب ایده و مردمی است و امروز جای خطا و آزمون نیست. آب و برق بسیار مهم موضوعات مهمی هستند و پیشرفت و توسعه اقتصاد، سیاسی و اجتماعی بی‌شک به توسعه آب و برق وابسته است و باید در این خصوص دولت باید اقدام اساسی انجام دهد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها