|
کدخبر: 192878

حضور وزرای پیشنهادی کشور و ورزش در کمیسیون صنایع

احمد وحیدی وزیر پیشنهادی کشور و سید حمید سجادی وزیر پیشنهادی وزرش و جوانان با حضور در کمیسیون صنایع مجلس به دفاع از برنامه‌های خود پرداختند.

سیاست داخلی حضور وزرای پیشنهادی کشور و ورزش در کمیسیون صنایع

«روح الله عباسپور»‌با تشریح نشست روز دوشنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با وزیر پیشنهادی کشور گفت:‌ امروز کمیسیون ابتدا میزبان «احمد وحیدی» وزیر پیشنهادی کشور بود که موضوعاتی از جمله اصلاح کانون خانواده مورد بحث و بررسی قرار گرفت. معتقدیم اگر مشکلات خانواده‌ها از هر نظر به عنوان نهاد اولیه جامعه حل شود، سایر مسائل اجتماعی به تبعیت از آن نیز برطرف می‌شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: موضوع شایستگی استانداران، لیاقت، تعهد و مردمی بودن آنها نیز در این نشست مورد بحث قرار گرفت و وزیر پیشنهادی کشور هم به این موضوع توجه و تاکید داشت.

وی ادامه داد:‌ اقدامات موثر در برخورد با پدیده مواد مخدر و برخورد جدی با این موضوع،‌ نگاه اقتصادی این وزارتخانه به کشور و مردم و معیشت جامعه با رویکردی تولیدی از دیگر مواردی بود که توسط وزیر کشور مورد تاکید قرار گرفت.

عباسپور با اشاره به حضور «سیدحمیدسجادی»‌ وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در کمیسیون صنایع و معادن گفت: وزیر پیشنهادی به ورزش همگانی توجه و تاکید جدی داشتند و برنامه‌ریزی برای موفقیت در المپیک ۲۰۲۴ از دیگر مواردی بود که ایشان در این جلسه مطرح کردند. چرا که معتقد است که کاروان اعزامی ایران در این دوره از بازی‌های المپیک به جایگاه ۲۷ جهانی سقوط کرده که باید در دوره‌های بعدی المپیک ارتقا داده شود.

این نماینده مجلس درباره تاکید وزیر پیشنهادی ورزش به موضوع جوانان نیزاظهار داشت: سجادی معتقد است ۵۰ درصد کار وزارت ورزش و جوانان باید به جوانان اختصاص داده شود و در این زمینه برنامه‌های هدفمند اجرایی پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا «احمد وحیدی» متولد سال ۱۳۳۷ شیراز و دانش آموخته دکتری تخصصی مدیریت راهبردی و رییس و عضو هیات علمی دانشگاه عالی دفاع ملی است.

عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو و رییس کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام، از مسوولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دولت دهم، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عضو هیات نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام، عضو شورای راهبردی روابط خارجی و ریاست مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی می‌باشد.

همچنین «سیدحمید سجادی هزاوه» متولد سال ۱۳۴۸ تهران و دانش‌آموخته دکترای تخصصی مدیریت و برنامه‌ریزی در تربیت بدنی است.

معاون امور ورزشی سازمان تربیت بدنی و معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در دولت دهم، عضویت در هیات رییسه و هیات‌های مختلف فدراسیون دو و میدانی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا، مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش، عضو شورای عالی سیاستگذاری ورزش سیما، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد و نایب رییس کمیته تربیت بدنی بین دول یونسکو از جمله مهمترین مسوولیت‌های اجرایی و مدیریتی وی در حوزه ورزش است.

سجادی که خود از قهرمانان ملی، المپیک و مدال آور در مسابقات آسیایی رشته ورزشی دو و میدانی است، همچنین دارای سوابق علمی و آموزشی در حوزه ورزش بوده و ضمن تدریس رشته تربیت بدنی در دانشگاه‌های کشور تألیفات و مقالات متعدد ملی و بین المللی در زمینه مدیریت ورزشی به رشته تحریر درآورده است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها