|
کدخبر: 191189

نوری قزلجه:مسئولین پیگیر واکسیناسیون مردم باشند

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس گفت: یکی از موضوعات مهم مطرح شده در فراکسیون شدت شیوع بیماری کرونا در کشور بود. تاکید شد همگان باید در جهت رعایت دستورالعمل ها بهداشتی تلاش کنند و مسئولین باید با همت بیشتری، پیگیر واکسیناسیون مردم باشند.

سیاست داخلی نوری قزلجه:مسئولین پیگیر واکسیناسیون مردم باشند

غلامرضا نوری قزلجه با اشاره به نشست امروز (یکشنبه ۱۷ مرداد)فراکسیون مستقلین ولایی گفت: طبق روال هفتگی امروز کمیسیون تشکیل جلسه داشت، در این نشست مباحث مختلفی مطرح شد، یکی از موضوعات مهم شدت شیوع بیماری کرونا در کشور بود تاکید و توصیه شد همگان باید در جهت رعایت دستورالعمل ها بهداشتی تلاش کنند و مسئولین باید با همت بیشتری، پیگیر واکسیناسیون مردم باشند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مجلس افزود: درباره شکل گیری کابینه نیز تبادل نظر شد، با وجود تاکید مقام معظم رهبر همچنان کابینه معرفی نشده است اما امیدواریم که هر چه زودتر وزرای پیشنهادی به مجلس معرفی شود تا روند قانونی رای اعتماد به وزرا در مجلس به سرعت طی شود و دولت جدید شکل بگیرد. مقرر شد رزومه وزرای پیشنهادی بدون تعارف بررسی شود و با آنها جلساتی داشته باشیم تا دقیق تر توانمندی های آنها برای مسئولیت مورد ارزیابی قرار گیرد. سعی نمایندگان کمک به مجلس است تا افراد کارآمد، مدیر و شایسته مسئولیت ها را بپذیرند.

وی اظهار داشت: در خصوص طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی نیز بحث و گفت و گو شد؛ اکثر اعضا بر این عقیده بودند که باید جلوی طرح با این کم و کیف را بگیریم و قرار شد مسیر قانونی ماده ۱۶۷ آیین نامه داخلی را دنبال کنیم تا یا از اصل ۸۵ خارج کنیم یا مسکوت بماند. این موضوع را در صحن دنبال می کنیم باید کار بیشتری روی طرح صورت گیرد چرا که با این سازوکار طرح برای جامعه مفید نیست.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس گفت: یکی از بحث هایی که در دستورکار مجلس قرار دارد نظارت بر رفتار نمایندگان است، کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس بر روی این طرح کار کرده است که نکات مثبتی دارد و از آن استقبال می کنیم اما در عین حال نکات منفی بسیار خطرناکی هم دارد که با اصل وظایف ذاتی نمایندگی مغایرت دارد، برخی مواد در تضاد با اصل ۸۴ قانون اساسی و در جهت محدود کردن نمایندگان است. نماینده در تمام موضوعات می تواند ورود کند، نباید محدود شود و حریت و شجاعت نماینده تحت شعاع قرار گیرد، از این رو در زمان بررسی کلیات طرح، در مخالفت با آن نکاتی بیان خواهد شد

منبع: خانه ملت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها