|
کدخبر: 189545

فرمانده کل سپاه اولین دز واکسن را دریافت کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران امروز (شنبه) به همراه جمعی از فرماندهان سپاه از مرکز واکسیناسیون مردمی نیروی زمینی سپاه در ورزشگاه تختی تهران بازدید و اولین دز واکسن ایرانی را دریافت کرد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز(شنبه) به همراه جمعی از فرماندهان سپاه از مرکز واکسیناسیون مردمی نیروی زمینی سپاه در ورزشگاه تختی تهران بازدید واولین دز واکسن ایرانی را دریافت کرد.

فرمانده کل سپاه در جریان این بازدید از فعال بودن تمامی بخش های تخصصی و درمانی سپاه تا واکسیناسیون کامل هموطنان، در کنار کادر بهداشت و درمان کشور خبر داد و گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و هدف همه ما این است که هر آنچه در جسم و جان داریم تقدیم آنان  نماییم.

فرمانده کل سپاه چه نوع واکسن کرونا تزریق کرد؟

سرلشکر سلامی با اشاره به حضور فعال بخش های بهداشت و درمان سپاه  از جمله نیروی زمینی، در کنار سایر نیروهای بهداشت و درمان کشور اظهار کرد: تمامی ظرفیت های سپاه در مراکز مختلف  سراسر کشور از جمله مرکز تجمیعی استادیوم تختی برای کمک به واکسیناسیون مردم عزیزمان در تلاش هستند.

وی افزود: تا انتهای کامل واکسیناسیون، تلاشگران عرصه  بهداشت و درمان سپاه حضور دارند و کار را ادامه خواهند داد تا به فضل الهی بتوانیم این بیماری را با کمک و مشارکت مردم از کشورمان بیرون کنیم و شرایط زندگی برای همه عادی شود .

بنا بر این گزارش، در جریان بازدید فرمانده کل سپاه از مرکز واکسیناسیون مردمی نیروی زمینی سپاه در ورزشگاه تختی، دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان ارشد سپاه نیز حضور داشتند.

منبع: فارس

ارسال نظر