|
کدخبر: 186052

سلیمی:اظهارنظرهای روحانی، شوخی با ملت است!

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اظهارات اخیر رییس جمهور در مورد قانون اقدام راهبردی مجلس صرفا شوخی است و نشان می دهد به دلیل فشار بیکاری، معلومات ایشان در حال محو شدن است.

سیاست داخلی سلیمی:اظهارنظرهای روحانی، شوخی با ملت است!

علیرضا سلیمی در واکنش به اظهارات رییس جمهور مبنی بر اینکه قانون اقدام راهبردی مجلس مانع لغو تحریم ها شده است، گفت: طرح چنین صحبت هایی شوخی با ملت است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رییس جمهور همواره با مردم شوخی می کند مانند شوخی "صبح روز شنبه"، اظهار کرد: ایشان گرانی روغن و غیره را گشایش اقتصادی می داند. افزایش قیمت مسکن و افزایش فشار بر زندگی مردم از دیگر مسائلی است که روحانی آن را گشایش می داند.

وی ادامه داد: روحانی می داند در مذاکرات چیزی در دست نداشتند لذا قانون اقدام راهبردی مجلس دست شان را باز کرد و این موضوعی است که آقایان قبلا به آن اشاره کردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: روحانی اگر بجای سِت کردن رنگ لباس و غیره، برای دیدن واقعیات و تلخی های جامعه وقت می گذاشت، افزایش قیمت ها را، گشایش قلمداد نمی کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر رییس جمهور وقت می گذاشت و با نفوذی ها برخورد می کرد، مشکلات متعدد پیش نمی آمد، گفت: وجود افرادی مانند دری اصفهانی و غیره مشکل هستند لذا نباید با طرح چنین مسائلی با مردم شوخی شود.

سلیمی با اشاره به اینکه مسئولان دولت متن برجام را نتوانستند درست ترجمه کنند و به مجلس ارسال کردند لذا مشکل در چنین مواردی است، تصریح کرد: این در حالیست که ایشان در انگلیس مدرک گرفته است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از طرح چنین صحبت هایی تعجب می کنم، به نظر می رسد به دلیل فشار بیکاری و غیره معلومات ایشان در حال محو شدن است.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها