|
کدخبر: 185845

رئیسی:کنار گذاشتن نگاه های جناحی الزامی است

رییس جمهوری منتخب در دیدار آیت‌الله العظمی عبدالله جوادی آملی گفت: کنار گذاشتن نگاه‌های جناحی از الزامات حرکت کشور در مسیر پیشرفت است.

سیاست داخلی رئیسی:کنار گذاشتن نگاه های جناحی الزامی است

سید ابراهیم رییسی در دیدار آیت‌الله العظمی عبدالله جوادی آملی با تبریک فرارسیدن ماه ذی‌الحجه از نقش‌آفرینی ایشان در عرصه‌های مختلف بویژه انتخابات اخیر قدردانی کرد.

رییس جمهور منتخب با اشاره به اینکه در پی انتخابات اخیر مردم امید به تغییر وضعیت پیدا کرده‌اند، تصریح کرد: یکی از الزامات به فعلیت رساندن ظرفیت‌های کشور برای پیشرفت و آبادانی این است که نگاه‌های شخصی و جناحی را کنار گذاشته و هر کسی می‌تواند در مسیر پیشرفت و تحول کشور اثرگذار باشد، به میدان بیاید.

مردم در نگاه امیرالمومنین همچون نماز ستون دین و شایسته خدمت بی‌منت هستند

آیت‌الله العظمی جوادی آملی نیز در این دیدار با اشاره به فرازهایی از نهج‌البلاغه مردم را در نظر حضرت علی (ع) دو دسته دانسته و اظهار کرد: حضرت اگر چه رفتار و کردار مردم کوفه را نکوهش می‌کنند، اما در نامه مهمی که به مالک اشتر می‌نویسند، مردم را همچون نماز ستون دین و شایسته خدمت بی‌منت معرفی می‌کنند.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آیاتی از قرآن کریم تصریح کرد: قرآن تاکید دارد که زیر بار هر صلحی نباید رفت. برخی سازش‌ها هست که ظاهرش سازش، اما باطنش سوزش است و لذا به دستور قرآن نباید زیر بار آنها رفت.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر