|
کدخبر: 185794

قطعی های برق مدیریت می شود؟

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مدیریت خاموشی ها باید یکپارچه بوده و این امر قابل قبول نیست که چند روزی خاموشی ها به حداقل برسد اما مجددا بعد چند روز شاهد خاموشی های چند باره و بدون برنامه باشیم.

سیاست داخلی قطعی های برق مدیریت می شود؟

رحمت الله فیروزی پوربادی با اشاره به ضرورت مدیریت یکپارچه در حوزه خاموشی ها، بیان کرد: مطلبی که حائز اهمیت است این بوده که در وهله اول وزارت نیرو باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا ما خاموشی در سطح کشور نداشته باشیم. اما سیستم مدیریتی وزارت نیرو نیز نباید به گونه ای باشد که چند روزی در برخی از مناطق خاموشی نداشته باشیم اما مجددا وضعیت از کنترل خارج گردد.

وی در ادامه اظهار کرد: مدیریت یکپارچه خاموشی ها مسئله مهمی است. نباید به گونه ای عمل شود که ما در برخی از مناطق خاموشی نداشته باشیم و در سایر نقاط شاهد خاموشی های پی در پی باشیم. یا اینکه چند روزی خاموشی ها به حداقل برسد اما مجددا بعد چند روز شاهد خاموشی ها چند باره باشیم.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باید مدیریت و نظارت در این حوزه به نحوی باشد که اولا خاموشی ها به حداقل برسد و دوما اگر قرار است خاموشی باشد به صورت عادلانه در تمام مناطق و آن هم با برنامه ریزی دقیق اعلام شده از قبل صورت گیرد. نباید در خاموشی ها نیز بین مناطق تبعیضی قائل شویم.

وی در ادامه تاکید کرد: اکنون وضعیت خاموشی ها در برخی مناطق بهبود یافته و لازم است با مدیریت صحیح نیز همین روند ادامه یابد. از مردم نیز انتظار می رود در مصرف خود صرفه جویی کنند و از دولت و وزارتخانه نیز انتظار می رود مدیریتی یکپارچه و برنامه محور برای خاموشی ها داشته باشد.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها