|
کدخبر: 185462

شریعتی:یکی از اولویت های دولت آینده مسکن است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بدون شک یکی از اولویت های دولت آینده در حوزه وزارت راه و شهرسازی باید تمرکز بر ساماندهی بازار مسکن باشد.

سیاست داخلی شریعتی:یکی از اولویت های دولت آینده مسکن است

غلامرضا شریعتی درباره اولویت هایی که باید در وزارت راه و شهرسازی در دولت آتی دنبال شود، بیان کرد: یکی از نیازهای ضروری امروز جامعه که به وزارت راه و شهرسازی باز می گردد بحث مسکن است. امروز چه در بخش مسکن اجاره ای و چه مسکن شخصی دچار چالش های جدی هستیم، هم سطح قیمت ها بالا رفته و هم نیاز مردم افزایش یافته است. بدون شک یکی از اولویت های دولت آینده در حوزه وزارت راه و شهرسازی باید تمرکز بر ساماندهی بازار مسکن باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: اولویت دوم باید توجه به زیرساخت های روستایی چه از لحاظ مسکن و چه از لحاظ راه های روستایی باشد؛ متاسفانه در طول چند سال گذشته آنطور که باید و شاید به زیرساخت های روستایی توجه نشده، بنابراین یکی از اولویت های وزارت راه باید بحث راه های روستایی و طرح های هادی روستایی باشد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اولویت سوم وزارت راه دولت سیزدهم، باید توجه به ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری باشد. حوادث اخیر رخ داده در این حوزه بسیار تلخ بود و نوسازی این ناوگان و بهبود وضعیت باید یکی از اولویت های این وزارت خانه باشد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه متاسفانه سهم کشور ما در حمل و نقل ریلی بسیار ناچیز است‌، گفت: توسعه خطوط ریلی در ارتقای ایمنی سفر و کاهش مصرف سوخت موثر است که باید به عنوان اولویت در دولت آتی به آن توجه شود. همچنین در دولت سیزدهم باید به توسعه خطوط ریلی و ارتباط ریلی با کشورهای همجوار نیز توجه شود.

شریعتی در پایان تاکید کرد: حل گره ها و مشکلاتی که وجود دارد علاوه بر تعهد و تخصص، نیازمند روحیه انقلابی، ریسک پذیری و شجاعت در تصمیم گیری است و وزیر پیشنهادی باید از این ویژگی ها برخوردار باشد. از نظر بنده گره مشکلات با روحیه انقلابی گشوده خواهد شد.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها