|
کدخبر: 184133

مسیر اشتباه مذاکرات در دولت روحانی

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجایی که دولت در این هشت سال تمام تخم‌مرغ‌ها را در سبد مذاکره و برجام گذاشت، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها مدام به کشورمان نارو زدند.

سیاست داخلی مسیر اشتباه مذاکرات در دولت روحانی

علی کریمی فیروزجایی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه کشور را با رشد اقتصادی مثبت به دولت آینده تحویل می‌دهیم،گفت: دولتمردان امروز به دنبال فرار از پاسخگویی هستند در حالی که باید به ملت درباره عملکردشان پاسخ دهند و بگویند که نتیجه اقدامات آنان در این هشت سال چه بوده است.

وی بیان کرد: این مباحثی که دولتمردان مطرح می‌کنند، صرفاً یک ادعا است و قابل اثبات هم نیست. آنان پاسخی ندارند که به مردم دهند و به همین جهت به دنبال فرافکنی هستند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر از روز اول دولتی‌ها به فرمایشات مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام مبنی بر توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و فرصت‌های داخلی توجه می‌کردند، قطعاً وضعیت اقتصادی کشور به اینجا نمی‌رسید.

کریمی فیروزجایی متذکر شد: دولتمردان تمام تخم‌مرغ‌ها را در سبد مذاکره و برجام گذاشتند و به همین دلیل آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها مدام به کشورمان نارو زدند.

وی تاکید کرد: اگر دولتمردان مسیری غیر از مذاکره و توجه به غربی‌ها را در این هشت سال پیش می گرفتند، قطعا وضعیت کشور اینچنین نمی‌شد و دولت آینده باید توجه به ظرفیت‌های داخلی را سرلوحه خود قرار دهد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تاکید مجدد بر اینکه دولت سیزدهم باید تمرکز خود را روی فرصت‌های داخلی کشور معطوف کند، تصریح کرد: دولتمردان آینده بدانند که کشتی نجات کشور به ویژه در زمینه اقتصادی، توجه به ظرفیت‌های داخلی خودمان است و نباید با نگاه به خارج از کشور و غربی‌ها به دنبال حل و فصل مشکلات کشور باشیم.

 

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها