|
کدخبر: 180693

لزوم تشکیل کابینه کارآمد توسط رئیس جمهور منتخب

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی: امیدواریم رییس جمهور منتخب با تشکیل کابینه‌ای کارآمد، متعهد، متخصص، دست‌پاک، دلسوز مردم و با انگیزه‌ای مضاعف مسیر خدمت به مردم را در پیش بگیرد و در پاسخ به حماسه مردم، خود نیز حماسه آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی را رقم بزند.

سیاست داخلی لزوم تشکیل کابینه کارآمد توسط رئیس جمهور منتخب

علی‌اصغر خانی در نشست علنی امروز دوشنبه در نطق میان دستور خود با تبریک به مناسبت ولادت امام رضا(ع) و دهه کرامت، گفت: روز جمعه شاهد خلق حماسه‌ای بزرگ در جای جای ایران اسلامی بودیم، حماسه‌ای که به واسطه حضور ملت نجیب ایران رقم خورد و لبیکی دوباره به تدابیر حکیمانه رهبری عظیم الشانمان بود.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حضور حماسی و مثال‌زدنی مردم شریف ایران در پای صندوق‌های رای جای تبریک دارد، حضوری که برای بی‌ثمر کردن آن از یک سال قبل دشمنان داخلی و خارجی با تمامی امکانات رسانه‌ای و سیاسی دست در دست هم داده بودند، اما نمی‌دانستند که بلوغ سیاسی و بصیرت این ملت فراتر از سیاه‌نمایی‌های آنها است.  

وی تصریح کرد: مردم در انتخابات عملا نشان دادند که وقعی به خارج‌نشینان مزدور و مدعیان دروغین دموکراسی و تحریم‌کنندگان انتخابات نمی‌گذارند.  

خانی خاطرنشان کرد: مردم با تمام گلایه‌هایی که داشتند و با وجود مشکلات معیشتی، اشتغال و اقتصادی کلان که ماحصل بی‌تدبیری‌ها بود باز هم به دعوت رهبر عزیزشان لبیک گفتند و به دنیا نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب و خون شهدا ایستاده‌اند.

نماینده مردم شاهرود اظهار کرد: امید است که با وجود این روحیه انقلابی منتخب ملت، قدردان این توفیق بزرگ انقلابی باشد و با تمام وجود گذشته تلخ مردم را با کار و تلاش مضاعف از خاطره آنها پاک کند. هرچند با صفاتی که از حضرت آیت‌الله رییسی سراغ داریم، انتظاری غیر از این نمی‌رود.

وی افزود: امیدواریم که ایشان با تشکیل کابینه‌ای کارآمد، متعهد، متخصص، دست‌پاک، دلسوز مردم و با انگیزه‌ای مضاعف مسیر خدمت به مردم را در پیش بگیرد و در پاسخ به حماسه مردم، خود نیز حماسه آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی را رقم بزند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها