|
کدخبر: 179155

همتی: با روان و اعصاب زنان و دختران بازی نکنید

همتی کاندیدای ریاست جمهوری گفت: حرمت حجاب را همه رعایت می کنند اما اینکه بگوییم چه کسی بهتر تشخیص می دهد را قبول ندارم.

سیاست داخلی همتی: با روان و اعصاب زنان و دختران بازی نکنید

عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری امروز در نشست خبری در پاسخ به این سوال که از حجاب اختیاری حمایت می‌کنید، گفت: حجاب در کشور ما قانون است من به عنوان رئیس جمهور براساس سوگندی که می خورم باید به اجرای قانون اساسی پایبند باشم.

وی افزود: زنان کشور اعتقاد و باورهای عمیق دارند و نباید در زندگی خصوصی مردم و نحوه رفتار آنها دخالت کنیم. باور داریم تشخیص زنان از ما خیلی بهتر است. به چه مجوزی این اس‌ام اس ها را می دهند و فقط استرس بی خود به مردم وارد می کنند.  

نامزد انتخابات تاکید کرد: چرا داخل ماشین مردم تجسس می شوند و اصلا چرا نگاه می کنید. با روان و اعصاب زنان و دختران و جوانان بازی نکنید. حرمت حجاب را همه رعایت می کنند اما اینکه بگوییم چه کسی بهتر تشخیص می دهد را قبول ندارم.

همتی در خصوص ‌اف ای تی اف گفت: موقعی ‌که رییس بانک مرکزی بودم گفتم، ذی صلاح ترین  فردی که باید در مورد مبادلات پولی و بانکی نظر دهد، رییس کل بانک مرکزی است ولی تنها کسی که به نظر او توجهی نمی شود.

وی افزود: رییس بانک مرکزی است و کسانی دارند تصمیم می گیرند که از نظر فنی و مسئولیتی به آنها ربطی ندارد.استدلال مخالفان اصلا مورد قبول نبود. اف‌ ای تی اف را به یک‌ موجود وحشتناک تبدیل کرده اند.

می‌گویند اگربه اف‌ ای تی اف بپیوندیم نمی توانیم تحریم ها را دور بزنیم، در پاسخ به این افراد گفتم کشور هایی که توسط انها تحریم را دور می‌زنیم عضو اف ای تی اف هستند این استدلال قابل قبول نیست.

رسیدگی به مسئله اف‌ ای تی اف جز‌و اولویت های دولت من است.

 

منبع: برنا
  • ناشناس ارسالی در

    ۱۱نفرابربدهکاربانکی پیگیرباشیدسکه۱۲۰ هزا رسکه و۱۰۰کیلوطلاو۶۳۰۰ خودرونجوالاشیدایی پیگیرباشیدوبه بیت المال برگردانیدلطفانفر ماییدکه ۱میلیارددلاردربازاردلارجمع کردم بله دلار۲۲هزارتومانی خریدیدواسکناس بجای آن واردبازارکردیدنتیجه اش آپارتمان متری ۳۰میلیون تابرسدبه آپارتمان برج فلورای دا نیال زاده است که شایدمتری ۱۵۰تا۱۸۰ میلیو ن باشدازطرفی بالاترین ضربه رابه ارزش ریا ل زدیدبگذاریدآقای ریسی ریس جمهورشودشایدس روسامانی به وضع این گرانی بدهد

ارسال نظر