|
کدخبر: 174542

وزیر دفاع: در حوزه موشکی توانمند هستیم

حاتمی با بیان اینکه «همه اهدافی که ۴ سال قبل به مجلس قول داده بودیم محقق شده است»، اظهار کرد: محور اصلی فعالیت ما دستیابی به تسلیحات راهبردی در همه حوزه ها است و ما اهداف اصلی در حوزه رزم زمینی را محقق کردیم.

سیاست داخلی وزیر دفاع: در حوزه موشکی توانمند هستیم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: در حوزه موشکی دارای یک توانمندی حقیقی هستیم و مانند حمله به پایگاه عین‌الاسد نیروهای مسلح می‌توانند به خوبی ماموریت‌های خود را انجام دهند.

امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ظهر یکشنبه در مراسم افتتاحیه«نمایشگاه پیشرفت‌ها و دستاوردهای وزارت دفاع» در حوزه  «رزم زمینی» که  با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در موقعیتی بی‌نظیر در ابعاد مختلف نسبت به سده های اخیر قرار گرفته است که بخش قابل توجهی از این قدرت مربوط به بخش دفاعی است.

وی با بیان اینکه «امروز از تلفیق پشتیبانی مردمی و قدرت نیروهای مسلح، از یک قدرت دفاعی اطمینان بخش برخورداریم و مردم عزیز ما قدر این قدرت و امنیت را بخوبی می دانند» خاطرنشان کرد: امروز بر اثر این قدرت، دشمنان که روزی ما را تهدید می‌کردند و از گزینه‌های روی میز حرف می‌زدند، دست تاسف بر پای خود می‌زنند و می‌گویند ما برتری خود را از دست داده ایم؛ این قدرت با یک منطق کاملا دقیق و درست مورد استفاده قرار می‌گیرد. ما معتقدیم و این‌گونه عمل می‌کنیم که امنیت در یک منطقه جغرافیایی به هم پیوسته و امنیت در یک منطقه حاصل همکاری کشورهای منطقه است و در همین راستا نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

حاتمی با تاکید بر اینکه شهادت حاج قاسم این پیام را صادر کرد که قدرت اطمینان بخش ما برای امنیت همه است گفت: شهادت حاج قاسم این پیام را  منتقل کرد که ما به دنبال امنیت برای همه هستیم، هرچند دشمنان ما سعی می‌کنند با عناوینی نظیر نفوذ منطقه‌ای آن را خدشه دار کنند. نمونه اخیر این موضوع هم مقاومت و جنگ مبارزین فلسطینی با دشمن صهیونیستی بود که درس بزرگی به آنها داد و به دشمن فهماند که بجای فضولی درکار دیگران و ترور امثال شهید فخری زاده ها باید حواسشان به کار خودشان باشد و درخت پوسیده صهیونیست پوسیده است و این جنگ نشان داد که این درخت به زودی خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه «همه اهدافی که ۴ سال قبل به مجلس قول داده بودیم محقق شده است»، اظهار کرد: محور اصلی فعالیت ما دستیابی به تسلیحات راهبردی در همه حوزه ها است و ما اهداف اصلی در حوزه رزم زمینی را محقق کردیم. در حوزه موشکی نیز دارای یک توانمندی حقیقی هستیم و مانند حمله به پایگاه عین الاسد نیروهای مسلح می توانند به خوبی ماموریت‌های خود را انجام دهند.

وزیر دفاع گفت: همچنین در حوزه پدافند ارتفاع‌های بالا، متوسط و پایین انواع سامانه ها را در اختیار داریم و انشاءالله با کمک دولت و مجلس در حوزه کمیت به اهداف خود خواهیم رسید. در حوزه پهپاد نیز بی تردید جزو قدرتهای اول دنیا هستیم و می توانیم ماموریت های خود را به خوبی انجام دهیم.

حاتمی با بیان اینکه در سایر حوزه های ماموریتی اعم از معیشت کار کنان نیروهای مسلح کارهای بسیار خوبی انجام شده است، اظهار کرد: در حوزه پشتیبانی از خودرو سازی، نفت و انرژی کارهایی انجام شده که در این مسیر نیازمند کمک بیشتر مجلس هستیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر