|
کدخبر: 171124

ادعای جنجالی احمدی نژاد درباره واکسیناسیون مسئولان

رئیس دولت دهم با اشاره به موضوع مدیریت کرونا در کشور گفت: من احتمال می‌دهم مسئولین کشور خودشان واکسن زده‌اند. خیالشان راحت است.

سیاست داخلی ادعای جنجالی احمدی نژاد درباره واکسیناسیون مسئولان

رئیس دولت دهم با اشاره به موضوع مدیریت کرونا در کشور در مصاحبه با خبرگزاری آناتولی گفت: من احتمال می‌دهم مسئولین کشور خودشان واکسن زده‌اند. خیالشان راحت است. خیلی نگران مردم نیستند. سوز و گدازی نمی‌بینیم. آدم بگوید روزی ۴۵۰ نفر فوت می‌کنند، خیلی راحت. هیچ تغییری در روش‌ها و منش‌ها داده نمی‌شود. این امر فضای ذهنی و روحی مردم را سخت می‌کند.

وی ادامه داد: در مساله واکسیناسیون به نظر می‌رسد ایران از برنامه خود عقب است. همچنین گفته می‌شود مسائل مختلفی درباره نحوه خرید، پرداخت پول و مشکلاتی که تحریم‌ها ایجاد کرده وجود داشته است. تحلیل شما در این باره چیست؟

احمدی نژاد اظهار کرد: من قضاوتی ندارم چون مطالبی که گفته می‌شود مستند نیست. نمی‌دانیم واقعا موضوع چیست. بحث مرغ و خوراک دام و موضوعات دیگر هم هست. اتفاقاتی می‌افتد و بعدا مطلع می‌شویم آنجور که گفته می‌شده موضوع نبوده است. به همین خاطر خیلی نمی‌شود قضاوت صحیحی کرد. اما کاملا آشکار است که یک ستاد مدیریت منسجم و قوی کار را دنبال نمی‌کند. یک مقدار انگیزه‌های دیگر هم مخلوط شده است. تصمیم‌گیری‌ها روشن و منسجم نیست. به نظرم وارد کردن واکسن اینقدر مشکل نیست.

 

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها