|
کدخبر: 168751

دیدار انتخاباتی دو کاندیدای ۱۴۰۰ با مولوی عبدالحمید

حسین دهقان و رستم قاسمی در دیدار با مولوی عبدالحمید، وعده رفع تبعیض دادند.

سیاست داخلی دیدار انتخاباتی دو کاندیدای ۱۴۰۰  با مولوی عبدالحمید

یکی از نزدیکان «مولوی عبدالحمید» درباره رایزنی‌های صورت‌گرفته میان یکی از رهبران اهل سنت ایران با اصولگرایان گفت: «بسیاری از کاندیداها با مولانا دیدار داشته یا با واسطه‌هایی با او ارتباط گرفته و درباره انتخابات رایزنی کرده‌اند.» حسین دهقان و رستم قاسمی که هر دو ازجمله کاندیداهای دارای پیشینه نظامی در انتخابات ۲۸ خرداد  هستند، اخیرا به زاهدان رفته و با مولوی عبدالحمید دیدار ورایزنی کرده‌اند.  

این منبع نزدیک به مولوی عبدالحمید با تایید این خبر گفت: «هر دوی این افراد با مولانا عبدالحمید دیدار داشته و صحبت‌هایی را با او انجام داده‌اند.» این منبع نزدیک به مولوی عبدالحمید درباره زمان انجام این دیدارها نیز گفت: «حدود دو هفته پیش بود که این دیدارها صورت گرفت.» این اما پایان ماجرا نیست

. این چهره نزدیک به مولوی عبدالحمید در بخش دیگری از اظهاراتش گفت که «افزون بر این چهره‌ها، رایزنی‌هایی نیز با چهره‌های نزدیک به مولانا در تهران از سوی دیگر کاندیداها صورت گرفته که همه آنها هم درباره انتخابات ریاست‌جمهوری بوده است.» او نامی از این افراد به میان نیاورد ولی برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که «سعید محمد» ازجمله افرادی است که تلاش کرده در تهران رایزنی‌هایی با چهره‌های مرتبط با مولوی عبدالحمید انجام دهد.

 وعده‌ها و مانع‌ها

پیگیری‌ها از منابع نزدیک به مولوی عبدالحمید، حاکی از آن است که یکی از موضوعات اصلی که در دیدار این روحانی برجسته اهل سنت با حسین دهقان و رستم قاسمی مورد بحث قرار گرفته، تبعیض است. این دو چهره متعلق به جریان سیاسی اصولگرا نیز در جریان این دیدار وعده داده‌اند که نسبت به رفع تبعیض اقدام کنند.

 

منبع: اعتماد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها