|
کدخبر: 292550

در مورد جراحی زیبایی ابدومینوپلاستی بیشتر بدانید

ابدومینوپلاستی؛ نوعی از جراحی های زیبایی است، که برای اصلاح بیرون زدگی شکم، که ناشی از پوست و چربی اضافی بوده، طراحی شده است. ابدومینوپلاستی یا تامی تاک، به شما کمک می کند تا چربی هایی که حذف آن ها از طریق ورزش و رژیم های گوناگون غذایی دشوار بوده، به راحتی از بین رفته و تناسب اندام و همچنین ظاهر مناسب، در ناحیه شکمی شما، ایجاد شود.

سلامت در مورد جراحی زیبایی ابدومینوپلاستی بیشتر بدانید

در نظر داشته باشید که، علاوه بر موارد ذکر شده در قسمت قبل، استفاده از این روش، باعث سفت شدن عضلات دیواره شکمی شده و شکم شما را از حالت شل بودن و افتاده، در می آورد و به آن فرمی زیبا می بخشد. تمامی این نتایج، زمانی برای شما اتفاق خواهد افتاد که شما از بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران، یعنی؛ دکتر جلیلی، کمک گرفته باشید.

دکتر جلیلی، با داشتن سال ها تجربه در این زمینه و همچنین انجام موفقیت آمیز تعداد بسیار بالایی از انواع عمل های زیبایی از جمله: ابدومیناپلاستی، می تواند بدنی زیبا و جذاب، برای شما به ارمغان بیاورد. با انجام این عمل توسط دکتر جلیلی، اعتماد به نفس شما بسیار بالا تر از قبل رفته و از نتایج به دست آمده، همه را شگفت زده خواهید کرد.

بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران

جلیلی۱

همیشه، عمل های زیبایی در تمام دنیا به خصوص در ایران از طرفداران بسیار زیادی بر خوردار می باشد. جراحی های زیبایی معمولا به روش های مختلفی، قابل انجام می باشد. از جمله این روش ها می توان به: روش ابدومینوپلاستی و... که می تواند به طرز چشم گیری، فرم بدن شما را تغییر دهد، اشاره داشت، البته به این موضوع توجه داشته باشید که شما تنها زمانی این تغییر را پس از عمل جراحی در خود خواهید دید؛ که توسط یک جراح بسیار ماهر مثل: دکتر جلیلی،  این عمل صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل ابدومینوپلاستی: از قبل تا بعد از عمل

معمولا این عمل زیبایی، به دو شکل کامل(تامی تاک) و جزئی یا مینی، توسط بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران، انجام می شود. در ابدومینوپلاستی جزئی(مینی): دکتر جلیلی برای شما، فقط قسمت های چربی زیر شکم، برای خوش فرم تر شدن بدن، بر می دارد. اما طبق گفته ی ایشان؛ در ابدومینوپلاستی کامل (تامی تاک): بیمار در حالت بیهوشی کامل قرار می گیرد.

برای انجام این روش در دو طرف لگن برش های طولی ایجاد خواهد شد. همچنین اطراف ناف هم برش زده می شود. با کمک این برش ها، پوست شکم، بالا زده می شود، به شکلی که می توان عضلات طولی شکم را مشاهده کرد.

دکتر جلیلی که بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران، می باشد، این عضلات را به هم نزدیک کرده و با استفاده از بخیه در جای جدید خود؛ ثابت می کند. در نتیجه ساختار شکم جمع تر شده و ناحیه شکمی، فرم بهتری به خود می گیرد.

در کل افرادی که از حجم چربی کمی بر خوردار هستند، ابدومینوپلاستی جزئی ( مینی ) برای آن ها، مناسب می باشد. اما اگر چربی بدن شما از مقدار قابل توجهی بر خوردار است، بهترین گزینه برای شما طبق نظر دکتر جلیلی، فوق تخصص جراحی سینه در تهران، ابدومینوپلاستی کامل (تامی تاک)، می باشد.

در نهایت، توجه داشته باشید که این روش، جز کارآمد ترین، روش های زیبایی برای تغییر شکل بدن و بهبود کانتور آن می باشد. اما لازم به ذکر است که تمامی این فواید زمانی برای شما حاصل می شود که جراح شما بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران مثل: دکتر جلیلی، باشد.

دکتر رقیه جلیلی فوق تخصص جراحی سینه در استان تهران و متخصص جراحی سرطان سینه ،  با دادن مشاوره ی بسیار حرفه ای و بررسی کامل بدن شما، بهترین گزینه برای زیبا تر شدن هر چه بیشتر فرم بدن را خواهند گفت. در نتیجه با یک بررسی حرفه ای و یک عمل موفقیت آمیز توسط این جراح زبر دست، شما به فرم بدنی ایده آل و جذابی  که آرزوی آن را داشتید، خواهید رسید.برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت تخصصی دکتر رقیه جلیلی www.drjaliliroghieh.com مراجعه نمایید

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها