|
کدخبر: 290261

پرفروش ترین یونیت های زیگر کدامند؟

یونیت های دندانپزشکی یکی از مهم ترین تجهیزات دندانپزشکی است که زمینه کاری دندانپزشکان را فراهم می کند. این یونیت ها مانند پرفروش ترین یونیت های زیگر طوری طراحی شده اند که ابزارهای مورد استفاده در دندانپزشکی را در خود جای می دهند.

 در واقع هدف از تولید و طراحی یونیت های دندانپزشکی این است که دندانپزشکان در هنگام کار بر روی دندان بیمار و استفاده از سایر ابزارها، نیاز به جابجایی نداشته باشند. این موضوع سرعت کار دندانپزشکان را افزایش می‌دهد و دقت و تمرکز آن ها را بالاتر می برد. در این مطلب پرفروش ترین یونیت های زیگر به شما معرفی می شود.

معرفی برند زیگر

یونیت۱

زیگر یکی از معروف ترین برندهایی است که در زمینه طراحی و تولید تجهیزات دندانپزشکی فعالیت می کند. یونیت های زیگر مانند سایر تجهیزات آن دارای محبوبیت زیادی هستند. چین صاحب برند زیگر می باشد. در واقع چین توانسته با پرفروش ترین یونیت های زیگر، سهم قابل توجهی را در بازار کشورهای مختلف به دست آورد.

پرفروش ترین یونیت های زیگر

یونیت زیگر V1000 یکی از پرفروش ترین یونیت های دندانپزشکی

یونیت دندانپزشکی زیگر V1000 یکی از پرفروش ترین یونیت های زیگر می باشد. موتور یونیت مهمترین و اساسی ترین قسمت آن محسوب می شود. زمانی که تصمیم به خرید یونیت می گیریم، باید موتور را به عنوان جزء اصلی مدنظر بگیریم و مورد بررسی قرار دهیم.

موتور این یونیت، 24 ولت بوده و با صدای بسیار کمی کار می کند. نکته مهم در مورد موتورهای 24 ولت این است که این موتورها طول عمر خوبی دارند و قدرت کافی برای انتقال و جابجایی یونیت را فراهم می کنند.

تابلت یونیت یکی دیگر از اقلامی است که در انتخاب پرفروش ترین یونیت های زیگر نقش مهمی دارد. تابلت یونیت زیگر V1000 با چهار شلنگ طراحی شده است. 2 شلنگ این یونیت از قسمت بالا و 2 شلنگ دیگر آن مربوط به پایین است. یونیت هایی که با شلنگ بالا طراحی و تولید شده اند، انتخاب بهتری هستند، چرا که آن ها احتمال بروز اتفاقاتی مثل خراب شدن یا افتادن اینسترومنت را کمتر می کنند.

حافظه یونیت از جمله مواردی است که بر روی انتخاب پرفروش ترین یونیت های زیگر تاثیر دارد. یونیت زیگر V1000 با ۵ حافظه طراحی و تولید می شود. حافظه بالا امکان ذخیره برنامه های مختلف در یونیت را فراهم می کند، بنابراین دندانپزشک برای هربار استفاده از یونیت نیاز به تنظیم آن ندارد.

جنس بدنه یونیت نیز از جمله عناصری است که می‌تواند در انتخاب پرفروش ترین یونیت های زیگر تاثیر داشته باشد. یونیت زیگر V1000 از ABS فشرده تولید شده است. این متریال مقاومت بالایی دارند و می‌توانند طول عمر یونیت را افزایش دهند.

قیمت پرفروش ترین یونیت های زیگر

یونیت۲

یکی دیگر از مواردی که می تواند یونیت را به پرفروش ترین یونیت های زیگر تبدیل کند، قیمت آن است. خرید اقساطی یونیت یا انتخاب یونیت قیمت مناسب از مواردی است که در هنگام خرید یا سفارش یونیت بسیار مورد توجه دندانپزشکان می باشد.

تنظیمات حافظه یونیت V1000

تنظیمات مربوط به حافظه یونیت دندانپزشکی V1000 را می توان به راحتی به کمک سنسور زاویه انجام داد. قسمت دسته و پشت صندلی این یونیت قابل تنظیم می باشد. این در حالی است که در این حالت کل صندلی ثابت باقی می ماند.

سینی ابزار در پرفروش ترین یونیت های زیگر

سینی ابزار در پرفروش ترین یونیت های زیگر با طراحی فوق العاده استفاده می شود. طراحی این سینی ها به شکل کاملاً حرفه ای انجام می شود. بر روی این سینی ها صفحه کلید الکترونیکی را می توان مشاهده کرد.

این سینی دارای دو پنل دستیار و پزشک می باشد. تنظیمات این پنل ها سرعت کار دندانپزشکان را افزایش می دهند و راحتی بیمار را نیز فراهم می کنند.

سایر ویژگی های V1000

یونیت زیگر V1000 بدون دستگاه نگهدارنده طراحی و تولید شده و کنترل چراغ و صندلی آن به کمک پدال انجام می شود. در این یونیت، سیستم برگشت بزاق و مخزن آب اضطراری وجود دارد.

 این یونیت با دو چراغ ال ای دی با رنگ های سفید و زرد عرضه می شود. یونیت زیگر V1000 دارای قفل نگهدارنده و سینی ابزار است و نوع اتصال آن از نوع اتصال به یونیت می باشد.

یونیت دندانپزشکی

یونیت۳

پرفروش ترین یونیت های زیگر: یونیت U100

یونیت دندانپزشکی U100 یکی دیگر از پرفروش ترین یونیت های زیگر می باشد. این یونیت نیز در بین دندانپزشکان بسیار معروف است و محبوب شناخته می شود.

•        موتور یونیت دندانپزشکی U100، 220 ولت بوده و نوع اتصال آن، از نوع اتصال به یونیت می باشد.

•        5 شلنگ برای این یونیت در نظر گرفته شده که این موضوع امکانات به مراتب بیشتری برای دندانپزشک به وجود می آورد.

•        قفل بازوی آن از نوع اینسترومنت بوده و دارای دسته نگهدارنده می باشد.

•        بدنه این یونیت از جنس فلز بوده و بسیار با دوام می باشد.

•        یونیت زیگر U100 تنها 2 حافظه دارد، بنابراین امکان ذخیره سازی برنامه های کمتری در آن وجود دارد.

•        چراغ های این یونیت در صورت صلاحدید می توانند 6 عدد باشند.

•        یونیت U100 نسبت به مدل V1000 با قیمت بیشتری عرضه می شود. این موضوع به دلیل امکانات بیشتری است که برای این یونیت در نظر گرفته شده است.

یونیت دندانپزشکی زیگر S30

یونیت دندانپزشکی زیگر S30 یکی از پرفروش ترین یونیت های زیگر می باشد. این یونیت نیز با توجه به امکانات و قابلیت هایی که دارد، به عنوان یک یونیت دندانپزشکی محبوب و پرفروش شناخته می شود.

•        تابلت یونیت دندانپزشکی زیگر S30 با 5 شلنگ طراحی شده که این موضوع روند کاری دندانپزشک را ساده تر و سرعتی تر می کند.

•        این یونیت در قسمت سمت راست دارای دسته نگهدارنده است. این ویژگی ها نیز استفاده از یونیت ها را ساده تر می کنند.

•        امکان نصب و استفاده از 6 چراغ در یونیت دندانپزشکی S30 وجود دارد.

•        بدنه این یونیت فلزی می باشد و با 3 حافظه عرضه می شود.

•        اتصال مورد استفاده برای یونیت دندانپزشکی زیگر S30 از نوع اتصال به زمین می باشد.

•        موتور به کار رفته در یونیت دندانپزشکی S30 از نمونه موتورهای 240 ولت است.

•        یونیت دندانپزشکی S30 نسبت به دو مدل V1000 و U100 قیمت بیشتری دارد. در واقع یونیت زیگر V1000 نسبت به دیگر یونیت ها ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش در پرفروش ترین یونیت های زیگر

گارانتی تجهیزات، ابزارها و قطعات دندانپزشکی به اندازه کیفیت خرید آن اهمیت دارد. خدمات پس از فروش نیز در مورد پرفروش ترین یونیت های زیگر وجود دارد، به همین خاطر این قطعات و تجهیزات را به عنوان قطعت محبوب می شناسند.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها