|
کدخبر: 306553

عصبانی شدید شانه هایتان را بلرزانید

بالا بردن شانه: در حالی که با پشت صاف نشسته یا ایستاده اید، بازوهایتان را در کنار بدن خود قرار دهید. سپس به آرامی شانه های خود را به سمت گوش هایتان بالا بیاورید. چند ثانیه نگه دارید و سپس به آرامی شانه های خود را به سمت گوش های خود بلند کنید. چند ثانیه بدن خود را در این وضعیت نگه دارید. سپس به آرامی شانه های خود را پایین بیاورید. این نرمش را ۵ بار تکرار کنید.

سبک زندگی عصبانی شدید شانه هایتان را بلرزانید

زمانی که شما سطح بالایی از اضطراب یا استرس را تجربه می کنید، بدن شما دچار تنش می شود. حالا اگر به صورت مداوم و در یک دوره زمانی طولانی این استرس را تجربه کنید، تنش های مکرر می تواند منجر به تنش های عضلانی شود.

تنش های عضلانی به صورت سفتی عضلات، گرفتگی، ناراحتی و درد در گردن و شانه ها بروز پیدا می کند. درد ناشی از استرس در این ناحیه معمولاً نتیجه ی اضطراب عاطفی و ذهنی است که مستقیماً روی عضلات و اعصابی که از شانه ها، گردن و ستون فقرات شما می گذرند تأثیر می گذارد.

علاوه بر استرس روانی و عاطفی مشکلات دیگری نیز وجود دارند که می توانند باعث درد در ناحیه شانه شوند. این مشکلات شامل بکارگیری بیش از حد این عضلات، نشستن یا ایستادن در حالت های نامناسب، بد خوابیدن و آسیب دیدگی می شود.

 بیشترفشار در پشت گردن،شانه هاو بالاتنه جمع میشود لرزاندن شانه ها فرم بدن را ب حالت نرمال برمیگرداند، طبیعی نفس میکشید و آرامتر میشوید. ‌‌

 

منبع: خبرفارسی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها