|
کدخبر: 293327

کانکس ویلایی، بهترین گزینه برای زندگی در طبیعت با تمام امکانات رفاهی و تفریحی

داشتن یک ویلا برای هر خانواده‌ای جزو گزینه‌های بسیار جذاب و ایده آل است. اما هر خانواده‌ای نمی‌تواند از پس هزینه‌های داشتن یک ویلا در طبیعت برآید. با توجه به بالا رفتن قیمت‌ها و وجود تحریم‌ها، قیمت ویلا بسیار بالا رفته و ساخت‌وساز آن نیز بسیار هزینه‌بر و زمان‌بر است. اما ما در این مقاله برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم، که داشتن امکانات رفاهی و لاکچری در طبیعت امکان‌پذیر است، زیرا کانکس ویلایی این امکان را برای شما فراهم می‌کند. قطعا داشتن امکانات خوب و لوکس در دل طبیعت به هزینه و زمان زیاد نیاز دارد. اما تنها یک انتخاب هوشمندانه است که می‌تواند شرایطی متفاوت را برای شما رقم بزند. و آن هم سفارش کانکس ویلایی با امکان سفارشی سازی با هزینه‌ای بسیار کم است که می‌تواند انتخابی هوشمندانه برای شما باشد. در این مقاله از گسترش نیوز درباره مزایا و ویژگی های خرید و قیمت کانکس ویلایی صحبت می کنیم. پس تا انتهای این مقاله جذاب و کاربردی همراه ما باشید.

کانکس

کانکس ویلایی چیست؟

کانکس ویلایی Villa Conex به‌نوعی سازه گفته می‌ شود که به‌طور پیش‌ ساخته و قابل‌ حمل طراحی و تولید می شود که در جهت سکونت افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته کاربرد آن تنها سکونت نیست بلکه برای انجام انواع فعالیت‌های دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که جزو مزایای خرید کانکس ویلایی به‌حساب می‌آید. از ویژگی‌های اصلی ویلا پیش ساخته، می‌توان به امکان جابه‌جایی، قیمت مقرون‌ به‌صرفه، استفاده از مصالح سبک و سادگی در اجرا اشاره کرد. قطعات این سازه سبک از طریق پیچ، پرچ و جوش به هم اتصال پیدا می‌کنند.

کانکس ویلایی نیز یکی از انواع کانکس است که می‌توان گفت راحت‌ ترین و مدرن‌ ترین راه برای داشتن یک ویلا پیش‌ ساخته و سوئیت شیک و مجلل است. انواع کانکس ویلایی وجود دارند که هرکدام ویژگی‌های خاصی دارند و امکانات خاصی را به افراد ارائه می‌دهند. امکان سفارشی سازی کانکس ویلایی به شما این امکان را می‌دهد که هر چیزی را دوست دارید درون ویلای خود داشته باشید و یا بعداً از طریق اتصالات به آن اضافه کنید. درون کانکس می‌توانید از هر المانی که دوست دارید استفاده کنید و نگران هیچ‌چیز نباشید، چون کانکس به‌راحتی قابلیت جابه‌جایی دارد. می‌توانید درون ویلای کانکسی خود، امکانات تفریحی در نظر بگیرید یا حتی یک کتابخانه داشته باشید. کانکس را می‌توانید به دل طبیعت برده و یا به‌ راحتی آن را تا نزدیکی دریا جابه‌جا کنید. درواقع انتخاب با شماست که این ویلای کانکسی کجا قرار بگیرد و چه امکاناتی مطابق سلیقه شما درون آن وجود داشته باشد.

سفارشی سازی کانکس ویلایی

کانکس‌های ویلایی دارای متریال و ابعاد متنوعی هستند که ابتدا مطابق کاربرد طراحی و سپس تولید می‌شوند. دقیقاً براساس کاربرد و سلیقهٔ مشتری می‌توان امکان سفارشی سازی کانکس ویلایی را به او داد تا براساس نیاز خود، تعداد خواب و امکانات رفاهی خود را انتخاب کند. سفارش کانکس می‌تواند به‌صورت یک‌ خوابه و چند خوابه باشد و یا به‌صورت سالنی و سوئیتی انتخاب شود. هنگامی‌ که سفارش کانکس می‌دهید، سازه‌ای با تمام امکانات مسکونی و رفاهی که شامل اتاق‌ خواب، سالن پذیرایی، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و غیره می‌شود.

مزایای خرید کانکس ویلایی

امکانات کانکس ویلایی دارای مزایایی است که زندگی را درون آن بسیار راحت‌تر می‌کند که ازجمله آن‌ها به موارد زیر اشاره می‌کنیم:

  • کانکس‌ های ویلایی ضدحریق هستند.
  • این کانکس‌ ها به دلیل داشتن نوع سازهٔ مخصوص، امکان جا به‌ جایی دارند و می‌توان از آن‌ها در محل‌های متفاوتی استفاده کرد.
  • بهترین گزینه برای استفاده از کانکس‌های ویلایی، درون باغ‌ها و یا ملکی است که به‌تازگی خریداری کردید و قصد استفاده موقت از آن را دارید.
  • قیمت کانکس ویلایی نسبت‌ به ساخت‌ و ساز کاملاً مقرون‌ به‌ صرفه است.
  • از مزایای خرید کانکس ویلایی می‌توان به عایق بودن در برابر سرما و گرما اشاره کرد.
  • کانکس‌ های ویلایی دارای وزن کمتری نسبت‌ به ساختمان‌های سنتی هستند که هزینهٔ فونداسیون ساختمان را می‌توانند تا حد قابل‌ توجهی کاهش دهند.
  • امکان فروش کانکس‌ ها پس از استفاده از آن‌ها در شرایط مختلف.
  • می‌توانید این کانکس‌ها را در هر شرایط آب‌ و هوایی استفاده کنید، یعنی از کنار دریا گرفته تا وسط دل کویر.
  • ساخت کانکس‌ها بدون هیچ‌ گونه جا ماندن نخاله‌های ساختمانی و نصب بدون پسماند که مزاحمتی نیز برای همسایگان ایجاد نخواهد کرد.
  • می‌توان امکان سفارشی سازی کانکس ویلایی را در مدل‌ها و متراژهای مختلفی داشت.
  • مقاوم بودن کانکس در برابر زلزله از مهم‌ترین مزایا خرید کانکس ویلایی است.
  • داشتن عمر طولانی و پایداری که می‌تواند صرفه‌جویی زیادی در هزینه و وقت افراد کند.
  • این کانکس‌ها متراژ پایین‌تری به‌نسبت ساختمان‌ها دارند و به دلیل نوع مصالح کاربردی در آن‌ها، نیازی به فونداسیون ندارند. بنابراین نیازی هم به اخذ پروانهٔ ساخت یا دیگر مراحل اداری نیز ندارند.

کانکس1

امکانات کانکس ویلایی در طبیعت

کانکس ویلایی می‌تواند امکانات مختلفی داشته باشد که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها موارد زیر است:

  • امکانات سرویس بهداشتی

درون سرویس بهداشتی کانکس ویلایی می‌توان از موارد توالت خارجی و ایرانی، فلاش تانک، دست خشک‌کن برقی، شیرآلات اهرمی، روشویی، آینه، فن تهویهٔ هوا، جامایعی و غیره استفاده کرد.

  • امکانات حمام

با داشتن کانکس‌های ویلایی می‌تواند از امکانات حمام با موارد آینه، دوش حمام ثابت و متحرک، شیرآلات اهرمی، حوله خشک‌کن، جامایعی، فن تهویهٔ هوا و غیره استفاده کرد.

  • امکانات آشپزخانه

درون آشپزخانه کانکس ویلایی کابینت، زیرکابینتی، سینک ظرف‌شویی، شیرآلات، هود تهویهٔ هوا، فضای نصب لباس‌شویی و یخچال و غیره وجود دارد.

  • امکانات اتاق‌خواب

درون اتاق‌خواب برای داشتن اوقاتی راحت سیستم گرمایشی، سرمایشی، آب سرد، آب گرم و سیستمی برای دفع فاضلاب موجود است.

کانکس2

بهترین شرکت خرید انواع کانکس ویلایی در ایران

امکان سفارش کانکس با ویژگی‌های مدنظر شما از طریق کارخانه تولید کننده انواع کانکس با نام کانکس بارون وجود دارد و از این طریق می‌توانید بهترین امکانات رفاهی را درون کانکس خود تجربه کنید. می‌توانید استعلام قیمت کانکس را به‌راحتی از این وب‌سایت گرفته و مناسب‌ ترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. مزایا خرید کانکس ویلایی از کانکس بارون بسیار زیاد است و شامل مواردی است که در بالا نیز به آن اشاره شد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانید با شماره 05136228800 و 05136228814 تماس بگیرید و برای استعلام قیمت کانکس به‌صورت به‌روزرسانی‌شده به وب‌سایت مراجعه کنید.

سخن پایانی

سفارش کانکس یک راه جایگزین مناسب به‌جای ساخت‌وسازهای پرهزینه است و امکان انتخاب انواع کانکس ویلایی را به شما خواهد داد. به‌راحتی می‌توانید کانکس موردعلاقهٔ خود را سفارشی‌سازی کرده و براساس نیازتان آن را سفارش دهید. این کانکس‌ها با داشتن امکان جابه‌جایی آسان و راحت، می‌تواند در مکان‌های زیادی مورداستفاده قرار گیرد و قیمت کانکس ویلایی نیز بسیار مناسب است. این کانکس‌ها را در دل طبیعت استفاده کنید و دیگر نگران هزینه‌های بالا نباشید.

نویسنده: رپورتاژ
  • ناشناس ارسالی در

    چه قیمتیه یه ۲۰ متریش؟؟

  • غلامرضا سیفی ارسالی در

    بسیار عالی است

  • ناشناس ارسالی در

    خوب بلدید
    بخاطر قیمت خونه حالا کم کم دارید یلد میدید به خلق الله که چطور توی کانکس زندگی کنن
    جالبه

  • ناشناس ارسالی در

    دو نکته مهم قبل از تهیه کانکس که گفته نشد این است :
    در قدم اول باید دو حلقه چاه برای دستشویی و آشپزخانه حفر شود .
    قدم دوم اینکه مکان نصب کانکس باید حدود ۳۰ تا ۵۰ سانتیمتر سکو و کرسی داشته باشد . یعنی کانکس بر روی بلندی باشد .

    • هموطن ارسالی در

      موافقم

  • نجمه سیوندی ارسالی در


    عالی بودن

  • ناشناس ارسالی در

    سلام وقت شمابخیر میشه لطف کنیدقیمت کانیک سهاتون روبگذاریدتا ماهم ببینیم باسپاس

  • محمد ارسالی در

    به دلیل عدم درج قیمت در ستون مربوط، مطلب کاملا به درد نخوری بود.

  • مهدی ارسالی در

    فقط برا بحث جابجایی و زمان خوب هست وگرنه هزینه تمام شده با توجه به اینکه باید از متریال خوب استفاده بشه که طول عمر بالای ی داشته باشه حدود همون ساختمان آجری در م یاد

  • تارا ارسالی در

    سلام لطفا قیمت یک واحد75متری 1خابه روبگین
    سپاس

  • هوشنگ جوزائی ارسالی در

    یه جایی از ایران کار حفاری داشتم یه کانک س ۲/۴۰ در ۵ متر خریدم به مبلغ ۳۰ میلیون تومان خواستم ببرم اونجا هزینه جرثقال و ک امیون بیشتر از خرید کانکس می شد ، فکری ک ردم و با بلوک سیمانی و تیر چوبی یه اتاقک ساختم تماما ۸ میلیون تومان هزینه برد بع د از کارم هم بخشیدم به یه بنده خدا که مح ل زندگیش همونجا بود و همیشه دعای خیرش پش ت سر همه شماست ، حالا شما فکر کن ساختن ی ه امکانات رفاهی با توضیحی که این عزیزان میدن چقدر میشه ، قیمت هم نمی دن چون میدو نن بالای ۱۰۰ میلیون باید هزینه کنید

  • ناشناس ارسالی در

    سلام وقت بخیر میگم میشه بالای ساختمان گذاشت بعنوان سویت نگهبانی سی متری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها