|
کدخبر: 255428

راه اندازی کسب و کار با کانکس فروشگاهی

اصناف راه اندازی کسب و کار با کانکس فروشگاهی

همواره راه اندازی یک کسب و کار جدید با چالش های مختلفی روبرو بوده و فکر جذب مشتری یا بدست آوردن سهمی چشمگیر از بازار مشتریان در ابتدا دشوار بنظر می رسد. اما بطور قطع یکی از راه کار هایی که می تواند سریعتر کسب و کار شما را به مشتریانتان معرفی کند این است که در محلی که بورس آن کالا بوده و یا درخواست برای خدمات شما وجود دارد یک واحد تجاری یا مغازه داشته باشید که به دلیل هزینه های بالای خرید مغازه گاها این امر میسر نمی شود. در این مطلب به معرفی کانکس فروشگاهی به عنوان یک راهکار که می توان بدون صرف هزینه های زیاد برای خرید و دکور مغازه یک کسب و کار را راه اندازی نمود اشاره خواهیم کرد.

این که بتوان دقیقا در محلی که درخواست برای یک خدمات یا کالا وجود دارد، حضور داشت و پاسخگوی این نیاز بود بخودی خود باعث رونق کسب و کار ما گردیده و بدون صرف هزینه های زیاد برای تبلیغات و بازاریابی به مشتریان خود معرفی می شویم. همانگونه که پیش تر گفته شد این کار با تهیه و نصب کانکس فروشگاهی به راحتی میسر بوده و کیوسک های موجود در اماکن تفریحی، توریستی، گردشگری و فضا های عمومی شهر نمونه های بارز این مورد می باشند. نکته قابل توجه این است که خرید کانکس فروشگاهی که مطابق نیاز ما برای راه اندازی کسب و کار خود بوده زیاد ساده نیست چرا که این سازه های پیش ساخته خود دارای تنوع، ویژگی ها و قیمت های متفاوتی بوده که گاها تصمیم گیری را برای ما که اولین بار است می خواهیم چنین سازه ای خریداری کنیم ممکن است دشوار کند. از این رو در ادامه راهنمای نحوه سفارش یا خرید کانکس فروشگاهی و نکاتی که می بایست مد نظر قرار گیرد را برسی نموده ایم.

کانکس-کافه

در ابتدا و قبل از هر اقدامی، کسب و کار خور را مورد ارزیابی قرار داده و محل مناسب را برای نصب کیوسک خود پیدا کنید. در مرحله بعد از محل مورد نظر بازدید کرده و شرایط آن را مورد برسی قرار دهید. ( بهتر است هم در هنگام روز و هم هنگام شب به محل مورد نظر رفته و میزان تردد افراد را در ساعات مختلف، امنیت محل نصب و هزینه های اجاره را ارزیابی کنید). سپس اقدامات لازم جهت اخذ مجوز یا اجاره محلی که قصد نصب کانکس فروشگاهی را داده و اگر شرایط مطابق نیاز شما بود، قرارداد آن را تنظیم و امضا کنید. در این مرحله نوع کسب و کار، محل نصب و ابعاد یا میزان مساحتی که برای این کار در اختیار شما قرار دارد، مشخص شده و حال نوبت خرید سازه می باشد. با اطلاع داشتن از موارد فوق، در این مرحله کار شما ساده بوده و به راحتی با در اختیار قراردادن اطلاعات کلی می توانید از سازندگان سازه های پیش ساخته در خواست طراحی کانکس فروشگاهی مورد نظر خود را داده و یا حتی ممکن است در بازدید از نمایشگاه های ایشان نمونه هایی کاملا یا حدودا شبیه به آنچه شما نیاز دارید وجود داشته باشد و بدون نیاز به صرف زمان بتوانید کیوسک خود را خریداری و منتقل کنید. اما اگر به دلیل نیافتن گزینه مناسب سفارش طراحی اختصاصی کانکس را باید بدهید، بهتر است نکات زیر را مدنظر داشته باشید.

اول اینکه در مرحله طراحی بهتر است طرح بصورت سه بعدی و شبیه سازی شده در نرم افزار کامپیوتری باشد تا بتوانید کم و کیف و ظاهر نهایی کار را ببینید و در صورت نیاز تغییرات لازم را در ساختار سازه یا حتی شکل و رنگ آن اعمال کنید. نکته بعدی اینکه همیشه حواستان به هزینه ها باشد چرا که گاها ممکن است برخی طرح ها بسیار زیبا و کارآمد باشد اما بودجه شما برای خرید یا سفارش این نوع کانکس کم باشد. از این رو بهتر است یک محدوده بوجه برای طراح یا شرکت سازنده مشخص کنید. مسله بعدی نیاز های کاربری سازه بوده، بدین معنی که بهترین کیوسک یا کانکس فروشگاهی که از هر لحاظ، چه ابعاد، قیمت، فرم و رنگ برای شما مناسب باشد کدام است؟ برای این منظور بهتر است لیستی از نیازها و ویژگی هایی که مدنظر دارید را تهیه نموده و اگر نیاز است در اینترنت نیز جستجو کرده و عکس ها نمونه های مختلف را ببینید تا به شما ایده داده و کمک کند. در نهایت این لیست را به تولید کننده داده تا یک کانکس یا کیوسک تجاری مطابق با این ویژگی ها برای شما ساخته شود.

کیوسک-تجاری

قبل از خرید قطعی به نکاتی نظیر احتمال ارتقاع کار و اینکه به فضای بزرگتری در آینده نیاز داشته باشید و یا اینکه برعکس شاید بخواهید سازه را تغییر کاربری داده و یا برای جذب مشتری بیشتر به محل دیگری انتقال دهید را کرده و تمهیداتی که لازم است برای این منظور در سازه گنجاده شود را انچام دهید چرا که هزینه کانکس فروشگاهی را یک بار پرداخته و از هزینه های احتمالی پیش رو جلوگیری کنید. به همین منظور پیشنهاد میکنیم در مرحله خرید سازه اگر کمی هزینه بیشتر کنید تا سازه ای زیبا و مقاوم خریداری کنید ضرر نکرده اید چرا که این کیوسک معرف و هویت کسب و کار شما خواهد شد.در انتها کانکس را در محلی که برای آن در نظر گرفته اید نصب و فعالیت خود را آغاز کنید. تلاش کنید با ارایه محصولات یا خدمات با کیفیت، افراد و مشتریان خود را به خریداران همیشگی تبدیل کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها