|
کدخبر: 287266

۷ ایده پولساز برای موفقیت کمپین تبلیغاتی نوروز

سبک زندگی ۷ ایده پولساز برای موفقیت کمپین تبلیغاتی نوروز

عید نوروز برای همه ما فرصتی دوباره است تا با رستاخیز طبیعت، ما هم تحولی نوین در زندگی یا کسب و کار خود به وجود آوریم و از آن جایی که هدف هر کسب و کاری، رسیدن به فروش بیشتر و سودآوری است؛ بنابراین عید نوروز می تواند سکوی پرشی باشد برای کسب درآمد بیشتر، البته این مهم اتفاق نمی افتد، مگر با استفاده از ایده های نوین تبلیغاتی. به دلیل اهمیت و امکان برخورداری از این فرصت استثنایی، بر آن شدیم تا در این مقاله به هفت ایده پولساز برای موفقیت کمپین تبلیغاتی نوروز بپردازیم، پس اگر شما هم می خواهید نهایت بهره را از ایام نوروز ببرید، با ما همراه باشید.

هفت ایده پولساز برای موفقیت کمپین تبلیغاتی نوروز

همه ما تاکنون، در ایام نوروز شاهد فعالیت بیشتر و متنوع تر کسب و کارها بوده ایم؛ اغلب مشاغل با استفاده از انواع مختلف روش های تبلیغی تلاش میکنند تا نظر مخاطبان را به سوی خود جلب کنند و گوی سبقت را از رقبا بربایند؛ البته در این میان برخی موفق تر عمل میکنند زیرا از ایده هایی برای موفقیت کمپین تبلیغاتی خود استفاده میکنند که قبلاً مورد آزمایش قرار گرفته اند و موفقیت آن ها ثابت شده است.

ایده اول: از تاثیر هدایای تبلیغاتی غافل نشوید.

ارائه هدیه تبلیغاتی یکی از بهترین شیوه های بازاریابی در جهان امروز به شمار می رود و آغاز سال نو، فرصتی طلایی است که می توانید به کمک آن، موفقیت کمپین تبلیغاتی خود را تضمین کنید.

شما می توانید به مناسبت عید نوروز از انواع هدیه های نوروزی خلاقانه و کاربردی استفاده کنید و با قرار دادن اقلام مختلف در کنار هم و همین طور محصولات مرتبط با عید نوروز، در درجه نخست، مخاطبان خود را خوشحال کنید و سال نو را از این طریق به آن ها تبریک بگویید. البته به خاطر داشته باشید که حتماً بخشی از محصولات پک های نوروزی یا بسته بندی هدایای تبلیغاتی نوروزی شما، دارای تم یا همان حال و هوای نوروزی باشد و روی بسته بندی ها، تبریک سال نو و لوگو شما درج شود.

هفت سین مسی اراهنر

ایده دوم: سوشیال مدیا یا شبکه های اجتماعی می توانند به شما کمک شایانی کنند.

امروزه کمتر کسی را می توان یافت که حداقل دو یا سه اپلیکیشن سوشیال مدیا را روی گوشی هوشمند خود نداشته باشد و دائماً به آن ها سر نزند. به عنوان مثال اینستاگرام یا فیسبوک از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران هستند و یک راه ارتباطی خوب برای کسب و کارها تا از این طریق هم با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و هم این که کمپین های تبلیغاتی خود را با موفقیت پیش ببرند.

خوشبختانه استفاده از شبکه های اجتماعی هم چندان کار دشواری نیست و نیاز به کمی سلیقه و هوشمندی در ساخت پست های تبلیغاتی دارد؛ علاوه بر آن می توانید با استفاده از انواع گیفت عید نوروز ، بازدید و عملکرد پست خود را افزایش دهید.

ایده سوم: تخفیف ویژه فروش نوروزی بگذارید.

در ایام پیش از نوروز، بنا به رسمی قدیمی، میزان خرید افزایش پیدا می کند و این امر، در برخی مشاغل بیشتر دیده می شود، حال فرض کنید که شما برای محصولات یا خدمات خود مثلا پک هدیه عید نوروز تخفیف ویژه ای را در نظر بگیرید؛ در این صورت، شک نکنید که استقبال خوبی از ایده شما به عمل می آید و نتایج موفقیت آمیزی را کسب خواهید کرد.

ایده چهارم: رپورتاژ آگهی منتشر کنید.

شما می توانید با انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر، موفقیت کمپین تبلیغاتی نوروزی خود را تا حدود زیادی تضمین کنید. مهم ترین مزیت انتشار رپورتاژ آگهی این است که شما به وسیله آن می توانید از تعداد زیادی سایت معتبر، بک لینک دریافت کنید. به عنوان مثال ما مقالات بسیار معتبر و آموزنده ای درخصوص مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی برای افزایش فروش کسب و کارها داریم و مایل هستیم که وقتی کاربران عبارت هدایای تبلیغاتی یا موارد مشابه را جستجو می کنند، سایت ما به عنوان اولین لینک به آن ها نمایش داده شود؛ ولی همان طور که می دانید، این امر، کار ساده ای نیست و ما تنها می توانید با انتشار رپورتاژ آگهی و دریافت بک لینک از سایت های معتبر، به این خواسته خود دست پیدا کنیم.

ایده پنجم: تبلیغات کلیکی می تواند به شما کمک زیادی کند.

همان طور که می دانید در ایام پیش از عید نوروز، کاربران تمایل بیشتری برای حضور در فضای مجازی دارند و این فرصتی مناسب برای کسب و کارها است تا با استفاده از روش های مختلف تبلیغی، از جمله تبلیغات کلیکی آن ها را تشویق به بازدید از سایت خود و هم چنین خرید محصولات و خدمات خود کنند.

ایده ششم: محصولات مناسب فصل و محصولات پرفروش خود را معرفی کنید.

همیشه خودتان را به جای مشتری بگذارید؛ فرض کنید که کسب و کار شما با فروش انواع پوشاک زنانه مرتبط است، در چنین شرایطی مشتریان شما در هنگام مراجعه به سایت فروش شما با حجم انبوهی از البسه زنانه مواجه می شوند که همین تنوع و تعدد در طرح باعث می شود که آن ها نتوانند خرید راحتی داشته باشند؛ در چنین شرایطی، شما می توانید با کمی ابتکار عمل و نوآوری و سلیقه، محصولات پر فروش خود را به آن ها معرفی کنید تا از این طریق ذهن آن ها را به سمت آنچه جامعه بیشتر می پسندد هدایت کنید.

هم چنین می توانید محصولاتی را که در فصل پیش رو بیشتر ترند هستند و برای فصل بهار مناسب به نظر می رسند، نیز به آن ها معرفی کنید.

لیوان مسی آراهنر

ایده هفتم: از بازاریابی ایمیلی یا Email Marketing استفاده کنید.

ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیلی، یک ایده کارآمد ولی سابقه دار است؛ به این معنی که از مدت ها پیش از ایمیل مارکتینگ به عنوان یکی از روش های تبلیغات استفاده می شده است.

شما می توانید پیش از سال نو، هر هفته یا هر دو هفته یک بار، ایمیلی را به مشتریان خود ارسال کنید و ضمن یادآوری برند خود به آن ها، مشتریان را از محصولات پر فروش، محصولات جدید و مناسب فصل و تخفیفات ویژه ای که به مناسبت عید نوروز لحظ کرده اید مطلع کنید.

برای ارسال ایمیل، سعی کنید زمان های مناسبی را انتخاب کنید و هم چنین اگر بتوانید ایمیل مشتریان را با استفاده از بانک داده های مشتریان، به نام خود آن ها ارسال کنید، شک نداشته باشید که بازخورد بهتری دریافت خواهید کرد.  

سخن پایانی

امروزه بدون بازاریابی و برگزاری کمپین های تبلیغاتی قوی، عملاً فروش کسب و کارها مختل می شود و بسیاری از مشاغل حتی می توانند تا ورطه نابودی پیش روند؛ به همین دلیل، داشتن ایده های ناب و پولسار برای کسب موفقیت در برگزاری کمپین های تبلیغاتی می تواند به صاحبان مشاغل کمک زیادی کند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها