|
کدخبر: 283892

راهنمای کامل خرید ساعت رومانسون اصل

برند رومانسون در دنیای ساعت چند سالی است که بین دوستداران ساعت مچی جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده، به خصوص در خاورمیانه. ساعت‌های رومانسون در هنگام خرید ساعت مچی جزو اولین برندهایی هستند که به مشتریان پیشنهاد می‌شوند، اما چرا؟ شاید باید دلیل آن را در عملکرد موفق و کیفیت ثابت شده ساعت رومانسون در طول فعالیتش ببینیم. بصورت کلی، اگر قصد خرید ساعت اصل دارید که‌ ترکیبی از کیفیت، طول عمر، ظاهری نوین و همچنین دارای قیمت مناسب باشد، رومانسون یکی از پیشنهادات خوب به شماست. در ادامه زوایای بیشتری از این برند جهانی را مورد بررسی قرار میدهیم.

images_1672644866.jpg

نگاهی کوتاه به تاریخچه رومانسون

برند رومانسون توسط 2 نفر در مهد ساعت سازی دنیا یعنی سوئیس و شهر Romanshorn متولد شد. یکی از این بنیان گذاران به نام کیم کی مون سیاست و هدف جالبی را در کمپانی‌اش دنبال کرد که این کار باعث رشد رومانسون شد. از ابتدای همان سال 1988 که رومانسون تولید شد، کیم کی مون بازار خاورمیانه را مورد هدف کمپانی قرار داد. جالب است بدانید با همین استراتژی توانست به پیشرفت بزرگی دست پیدا کند و در هر سال به فروش بیش از 20 میلیون دلار رسید. و حالا در بیش از 70 کشور نمایندگی دارد و علاوه بر خاورمیانه در امریکا هم طرفداران زیادی پیدا کرده. 

دلایل دیگری هم باعث موفقیت این برند مشهور شد. خلاقیت و نوآوری همیشه در برند رومانسون مشخص بوده. طراحی‌های نوآورانه، به کاربردن ویژگی‌های کاربردی در ساعت، قیمت رقابتی و بالا بردن کیفیت از دلایل دیگر موفقیت رومانسون است. اگر انتخاب شما یک ساعت مچی با سبک مدرن و ایده گرفته از سبک کلاسیک با قیمت مناسب و طول عمر بالاست، خرید ساعت رومانسون اصل، یک خرید هوشمندانه برای شماست.

ساعت رومانسون ساخت سوئیس است؟

همانطور که گفتیم، رومانسون در شهر Romanshorn سوئیس تشکیل شده. در اکثر ساعت‌های این برند هم می‌بینیم که موتور ساعت را ساخت سوئیس معرفی کرده. اما چند سالی است که کارگاه و تولید ساعت‌های رومانسون در کشور کره می‌باشد. این برند ساعت‌هایی در مجموعه خود دارد که بخاطر ویژگی‌های پیچیده‌تر و یا تخصصی بودن آنها، در خود کشور سوئیس ساخته می‌شوند. شاید بهتر است اینطور بگوییم که در برند رومانسون موتورهای ساعت‌ها و بعضی از مدل‌ها ساخت سوئیس هستند. مدل‌هایی که ساخت سوئیس هستند، حتما در صفحه ساعت کلمه swiss made نوشته شده.

ساعت رومانسون مناسب چه افرادی است؟

یکی از ویژگی‌های ممتاز ساعت رومانسون طراحی سبک نئوکلاسیک در اکثر مدل‌هایش است. طراحی در ساعت‌های این برند تلفیقی از سبک مدرن و پارامترهایی از سبک سنتی می‌باشد. به همین خاطر اگر بیشتر به ساعت کلاسیک با طراحی‌های اصیل علاقه دارید، رومانسون انتخاب بهتری برای شماست. اما به این معنی نیست که در بین ساعت‌های اورجینال رومانسون، ساعت اسپرت یا ورزشی نمی‌بینید. بلکه اکثر طراحی‌های این برند به سمت دنیای مدگرایانه و کلاسیک است. تقریبا ساعت‌های رومانسون از سنین نوجوانی میتوانند مورد استفاده قرار بگیرند. ساعت رومانسون بطور کلی جزو ساعت‌های مدرن، قدرتمند و قابل اطمینان در بین دوستداران ساعت و مشتریانش شناخته می‌شود. در این کمپانی برای در بر گرفتن نیاز همه سبک سلیقه‌ها، چند سری خانواده مختلف ایجاد شده. هر کدام از این خانواده‌های ساعت رومانسون، برای یک سبک سلیقه و یک قشری مناسب است. به همین خاطر دست شما برای خرید ساعت رومانسون متناسب با سلیقه‌ای که دارید بازتر است. خانواده‌های رومانسون شامل:

  • ساعت‌های Active
  • ساعت‌های Premier
  • ساعت‌های Eleve 
  • و ساعت‌های De Arbon هستند.

images_1672644889.jpg

ساعت رومانسون با کیفیت است؟

رومانسون در تاریخچه حرفه‌ای خود صاحب افتخاراتی برای اولین بار است. در سال 2008 و برای اولین بار، رومانسون در کره دست به تولید ساعت با موتور مکانیکی زد. به همین خاطر در همان سال، نمونه اولیه ساعت جیبی با موتور مکانیکی را تولید کرد که مورد توجه بسیاری قرار گرفت. 2 سال بعد و در سال 2010 با تولید سری ساعت‌های Active اولین ساعت غواصی رومانسون وارد بازار شد. پس همانطور که میبینید این برند برای ساخت ساعت‌های با کیفیت که دوام عمر بالایی داشته باشند عملکرد موفقیت آمیزی را از خود نشان داده. در حال حاضر ساده‌ترین ساعت‌های رومانسون با موتور‌های سوئیسی قدرتمند، ویژگی‌های کاربردی برای استفاده روزمره و به عنوان ساعت ضد آب تولید می‌شوند.

تشخیص ساعت رومانسون اصل از غیر اصل

رقابت بر سر قیمت ساعت رومانسون اصل که کیفیت مناسبی هم دارد، باعث شد تا سودجویان زیادی به فکر تولید ساعت‌های تقلبی از این برند بکنند. برای تجربه یک خرید مطمئن از این برند، حتما به این نکات توجه کنید:

  1. رفرنس ساعت را در گوگل جستجو کنید و با استناد به عکس محصول و مشخصات ارائه شده در سایت‌های معتبر، مشخصات ظاهری و فنی ساعت را با محصولی که قصد خریدش را دارید مطابقت دهید.
  2. به جعبه، پاکت و گارانتی برند رومانسون دقت کنید. معمولا در ساعت‌های‌های کپی و تقلبی از جعبه و متعلقات متفرقه استفاده می‌شود. یا گارانتی خود برند به شما داده نخواهد شد. تنها به گارانتی مغازه دار و یا فروشنده اکتفا نکنید.
  3. اگر ساعت انتخابی شما دارای ویژگی‌هایی مانند نمایش تاریخ، کرنوگراف و یا … است، حتما به عملکرد درست آنها توجه کنید.
  4. به نوشته صحیح و فونت درست لوگو رومانسون در داخل صفحه، پشت قاب ساعت و روی بند ساعت توجه کنید.
  5. با اینکه رنج قیمت ساعت‌های رومانسون جزو قیمتهای مناسب محسوب می‌شود، اما قیمت محصول را با چند نمایندگی معتبر مطابقت دهید. اگر قیمت خیلی کمتر یا بیشتر بود باید به اصالت آن شک کنید.
  6. و به عنوان بهترین راه حل، از نمایندگی معتبر رومانسون خرید کنید.

 

نمایندگی‌های معتبر ساعت رومانسون

با اینکه محصولات تقلبی این برند در چند سال اخیر و در ایران زیاد شده، اما نمایندگی‌های معتبر این برند همچنان فعالیت دارند. ایران تایمر به عنوان اولین سایت ساعت فروشی در تهران و کل ایران، بیش از 1 دهه است که نمایندگی برند رومانسون را دارد. ایران تایمر در بیش از 1 دهه فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه فروش ساعت مچی اورجینال، علاوه بر رومانسون نمایندگی بیش از 180 برند جهانی را هم دارد. جدید‌ترین مدل‌های ساعت زنانه و ساعت مردانه رومانسون را با قیمت واقعی و گارانتی معتبر، در سایت ایران تایمر می‌توانید مشاهده و خریداری کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها