|
کدخبر: 281122

اهمیت قیمت در خرید لباس زیر

لباس زیر به‌عنوان یکی از انواع لباس‌های ضروری برای خانم‌ها و آقایان محسوب می‌شود که در تنوع بسیار بالایی در بازار کشور ایران وجود دارد. برای خرید لباس زیر به مهمترین چیزی که باید توجه شود، قیمت لباس زیر است. با یک بررسی دقیق می‌توان متوجه شد که قیمت لباس زیر تاثیر بسیار زیادی بر روی جنس آن دارد. بنابراین، انتخاب یک لباس زیر با قیمت مناسب و جنس خوب، می‌تواند چالش بسیار مهمی برای شما محسوب شود.

خرید لباس زیر آنلاین

قیمت لباس زیر

با توجه به تنوع زیاد لباس‌های زیر موجود در بازار، قیمت این لباس‌ها نیز در فروشگاه‌های مختلف، بسیار متفاوت است. قیمت لباس زیر بر اساس کیفیت، نوع مدل و جنس آن تعیین می‌شود. بدیهی است که هرچقدر میزان کار انجام‌شده روی لباس زیر بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند و برای خرید لباس زیر هزینه بیشتری باید پرداخت کرد.

قیمت لباس زیر زنانه

قیمت لباس زیر زنانه بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود. برندهای تولیدکننده مختلفی در زمینه تولید انواع لباس زیر زنانه فعالیت می‌کنند که هر کدام قیمت‌های مختلفی را برای این لباس‌های زیر تعیین خواهند کرد. بدیهی است که هر چقدر برند تولیدکننده لباس زیر معروف‌تر باشد و از پارچه‌های بهتری برای دوخت لباس زیر استفاده کند، قیمت لباس زیر زنانه بالاتر می‌رود. برای خرید لباس زیر زنانه با برندهای خارجی نیز لازم به پرداخت هزینه بسیار زیادی نسبت به لباس‌های زیر برندهای ایرانی است.

با توجه به تنوع بالای مدل و طرح در لباس‌های زیر زنانه، عوامل مختلف دیگری نیز می‌توانند بر روی قیمت لباس زیر زنانه تاثیر بگذارند. به طور مثال، نوع پارچه و میزان کار انجام شده روی این لباس‌های زیر تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت و قیمت آن‌ها دارد. لباس‌های زیر زنانه با مدل‌های مجلسی، قیمت بالاتری نسبت به لباس‌های زیر زنانه با مدل‌های ساده و نخی دارند.

قیمت لباس زیر مردانه

لباس زیر مردانه که شامل شورت‌های متنوع است، بر اساس عوامل مختلفی قیمت‌گذاری می‌شود. همانطور که برای تعیین قیمت لباس زیر زنانه به برند تولیدکننده و کیفیت پارچه توجه می‌شود، قیمت لباس‌های زیر مردانه نیز بستگی به همین عوامل دارد. لباس‌های زیر مردانه دارای سایزبندی‌های مختلفی‌اند و معمولا قیمت لباس زیر مردانه بر اساس سایزبندی‌های آن‌ها نیز تعیین می‌شود. چرا که با افزایش سایز لباس زیر مردانه، میزان پارچه به‌کاررفته در لباس زیر نیز افزایش پیدا می‌کند. این موضوع می‌تواند قیمت نهایی لباس زیر را افزایش دهد.

آیا لباس زیر ارزان بخریم؟

لباس زیر مستقیما با سلامت خانم‌ها و آقایان در ارتباط است. متاسفانه برخی از افراد به ویژه خانم‌ها، به دلیل پوشیدن لباس‌های زیر بی‌کیفیت و با پارچه‌های نامناسب، مدام با مشکل عفونت‌های دستگاه ادراری مواجه می‌شوند که قطعا تاثیر بدی روی سلامت جسمی آن‌ها دارد. بنابراین، لازم است که حتما در هنگام خرید لباس زیر ارزان به کیفیت و جنس آن توجه شود؛ اما برخی از افراد تصور می‌کنند که می‌توانند برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود، اقدام به خرید لباس زیر ارزان کنند. با توجه به توضیحات داده‌شده و تاثیر بدیهی قیمت لباس زیر زنانه و مردانه بر روی جنس آن‌ها، بهتر است که قبل از خرید هر لباس زیر ارزان، به کیفیت و جنس پارچه آن توجه شود.

خرید لباس زیر

تاثیر قیمت لباس زیر بر جنس آن

قیمت هر نوع لباسی بر اساس کیفیت پارچه و دوخت آن تعیین می‌شود. با توجه به اینکه مراحل دوخت لباس زیر بسیار پیچیده نیست، می‌توان بخش عمده‌ای از قیمت لباس زیر را ناشی از جنس آن دانست. طبق اطلاعات موجود در اثر تحقیق از فروشگاه‌های مختلف فروش لباس زیر زنانه و مردانه، می‌توان متوجه شد که جنس این لباس‌ها تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت آن‌ها دارد.

هر چقدر لباس زیر دارای جنس پارچه پنبه‌ای‌تر و نرم‌تری باشد، کیفیت بسیار بیشتری دارد و قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. لباس‌های زیری که با پارچه‌هایی ازترکیب پلاستیک، نخ و... تولید شده‌اند، قیمت نسبتا پایینتری نسبت به لباس‌های زیر نخی و پنبه‌ای دارند؛ اما کیفیت این لباس‌های زیر بسیار پایین است و احتمال عفونت را در زنان و مردان بسیار افزایش می‌دهد.

به همین خاطر، در بسیاری از مواقع توصیه می‌شود که افراد به جای خرید لباس زیر ارزان، به دنبال خرید لباس زیر باکیفیت باشند؛ چرا که هیچ ارزانی‌ بی‌حکمت نیست و خرید لباس زیر ارزان نیز، برای حفظ سلامتی شما مفید نخواهد بود.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها