|
کدخبر: 278570

مزیت استفاده از دوربین هایک ویژن چیست ؟

فرض کنید که شما یک تجارت کوچک در خیابان اصلی را اداره می کنید. به خصوص در ساعات عجیب و غریب شب ، ترافیک زیادی از عابرین پیاده‌ وجود دارد. به هیچ عنوان دوست ندارید بخوابید و اخبار را ساعت 3 صبح روشن کنید و در حالی که مجری از "شکستن و ورود" غارتگران به مغازه شما خبر می دهد ، بدون واکنش بمانید. آیا می دانید چه کاری را بهتر است انجام دهید ؟ دوربین هایک ویژن ، یکی از محصولات بی نظیر و جز بهترین دوربین مداربسته در بازار ایران به شمار می رود. با نصب دوربین مدار بسته در نواحی منتهی به شرکت ، فروشگاه ، کارخانه و نمایندگی خود ، می توانید خیال خود را از بابت امنیت مغازه راحت کنید. شاید برای شما سوال پیش بیاید که دوربین مدار بسته چیست و چگونه کار می کند. در این مقاله ، تمام آنچه را که باید در مورد دوربین مدار بسته بدانید را پوشش خواهیم داد. تا انتهای مقاله همراه ما باشید و بهترین محصول را انتخاب نمایید.

دوربین مدار بسته

هدف اصلی استفاده از دوربین مدار بسته

برای آشنایی با سیستم امنیتی دوربین مدار بسته ، به خواندن ادامه دهید. دوربین مدار بسته چیست و چگونه کار می کند ؟ CCTV مخفف Closed Circuit Television به معنای دوربین مدار بسته است. برخلاف دوربین های سنتی ، دوربین مدار بسته یک سیستم حلقه بسته است که در آن هر چیزی که پخش می شود در چرخه خود باقی می ماند. هیچ چیزی که با دوربین مدار بسته ضبط می شود ، از طریق امواج عمومی پخش نمی شود. هدف اصلی استفاده از دوربین مدار بسته ، برای اهداف امنیتی است. بسیاری از مشاغل ، کافه‌ ها ، مدارس ، رستوران‌ ها ، بانک‌ ها ، کلوپ‌ ها و خانه‌ ها برای محافظت ، به دوربین‌ های مدار بسته متکی هستند. در حالی که سیستم امنیتی ممکن است جلوی آدم بد را نگیرد ؛ اما در وهله اول از وقوع فعالیت مجرمانه جلوگیری می کند. فیلمبرداری زنده ، اولین ویژگی دوربین مدار بسته بود که برای اولین بار به صحنه امنیتی آمد. دوربین هایک ویژن جز برترین برند های سیستم امنیتی بوده و گزینه مناسبی برای محل شما می باشد.

بهترین دوربین مداربسته

نقش دوربین مدار بسته هایک ویژن در ارتقا امنیت

در دهه های اخیر ، سیستم دوربین مدار بسته با فناوری دستگاه ضبط ظاهر شد. به این ترتیب ، ما از ایمن سازی محل در زمان واقعی و همچنین بررسی فیلم های آرشیو شده استفاده می کنیم. دلایل زیادی وجود دارد که ما می خواهیم مراقب محیط اطراف خود باشیم. بسیاری از خانه ها ، از دوربین امنیتی برای اطمینان از ایمنی عزیزان خود استفاده می کنند. نصب دوربین در خارج از خانه ، به روش های مختلف می تواند احتمال وقوع اتفاق بد را به شدت پایین بیاورد. همچنین می توانید به نصب دوربین های مدار بسته در داخل خانه خود نیز فکر کنید. اگر تا به حال افراد غریبه ای دارید که در خانه شما کار می کنند یا یک پرستار بچه دارید ، وجود یک دوربین امنیتی برای ایمن سازی خانه در زمانی که شما در اطراف نیستید ، ضروری می باشد. اکنون که می دانیم دوربین مدار بسته چیست و می توانیم بپرسیم دوربین مدار بسته چگونه کار می کند ؟ اول از همه ، باید از دو نوع سیستم دوربین مدار بسته (آنالوگ و دیجیتال) آگاه باشیم.

انواع دوربین مدار بسته هایک ویژن

دستگاه‌ ها DVR یا ضبط‌ کننده‌ های ویدیوی دیجیتال ، جایگزینی مدرن برای ضبط کننده های آنالوگ هستند که از نوارهای ویدئویی استفاده می‌ کنند. دستگاه‌ های DVR ، از دوربین‌ های آنالوگ در فرمت دیجیتال با وضوح و فریم در ثانیه دلخواه فیلم می‌ گیرند. وقتی هارد دیسک پر شد ، ابتدا تصاویر جدید روی قدیمی ترین فیلم ضبط می شود. دستگاه‌های NVR یا ضبط کننده های ویدیوی شبکه ، مشابه دستگاه‌ های DVR کار می‌ کنند ؛ اما با دوربین‌ های IP سازگار هستند. دوربین‌ و NVR ، از طریق سوئیچ شبکه یا روتر متصل می‌ شوند. شما به راحتی می توانید از طریق مرورگر وب یا برنامه تلفن همراه ، به فیلم های NVR دسترسی داشته باشید. حتما مطمئن شوید که هارد دیسک های نظارت را برای دستگاه DVR یا NVR خود انتخاب کرده اید. این هارد دیسک ها با قطعات بادوام تر نسبت به هارد دیسک های معمولی کامپیوتر ساخته شده اند تا در صورت لزوم ، بتوانند به صورت ۲۴ ساعته کار کنند.

 

دوربین هایک ویژن

دوربین هایک ویژن برای انجام چه کاری استفاده می شود ؟

برای مشاهده فیلم زنده یا ضبط شده از دوربین هایک ویژن ، باید DVR یا NVR خود را به تلویزیون یا مانیتور متصل کنید. واحد نمایشگر سیستم دوربین مدار بسته شما ، می تواند از یک صفحه نمایش تک رنگ ساده تا یک مانیتور رنگی HD باشد. اگر دوربین های IP دارید ، می توانید فیلم را از راه دور از تلفن هوشمند یا رایانه نیز مشاهده کنید. توصیه می کنیم که دوربین مدار بسته را در کسب و کار خود نصب کنید ؛ خواه هدف شما جلوگیری از سرقت و خرابکاری باشد و خواه نظارت بر ترافیک یا نظارت بر کارمندان ، دوربین مدار بسته می تواند سود قابل توجهی برای کسب و کار شما داشته باشد. چه به دوربین های آنالوگ سیمی اولیه نیاز داشته باشید و چه بخواهید جدیدترین دوربین های IP بی سیم با هر ویژگی پیشرفته موجود را نصب کنید ، ما می توانیم نیازهای شما را برطرف کنیم. کافیست که به وب سایت نمایندگی هایک ویژن به آدرس hiktejarat.com مراجعه کرده و محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر