|
کدخبر: 275651

گوشی جدید سامسونگ با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

در حالی که گلکسی A۵۳ از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد، ظاهرا نسل بعدی‌اش یعنی گلکسی A۵۴ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت.

اقتصاد گوشی جدید سامسونگ با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

در حالی که چندین ماه از ورود گلکسی A۵۳ به بازار می‌گذرد، شاهد انتشار گزارش‌هایی درباره نسل بعدی آن هستیم. حالا طبق جدیدترین اطلاعات، گلکسی A۵۴ با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی از راه می‌رسد.

طبق گزارشی که از سوی وب‌سایت GalaxyClub منتشر شده، دوربین این گوشی هوشمند از نظر میزان رزولوشن یا تعداد پیکسل‌ها ضعیف‌تر از نسل قبلی‌اش خواهد بود. باید به این موضوع اشاره کنیم که گلکسی A۵۳ و حتی گلکسی A۵۲ دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دارند.

تغییرات عمده در راه دوربین گلکسی A۵۴؟

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره دوربین گوشی آینده سامسونگ نداریم، با این حال کاهش رزولوشن را نمی‌توانیم به عنوان کاهش کیفیت درنظر بگیریم. همانطور که شاید بدانید، رزولوشن به تنهایی نمی‌تواند تضمین‌کننده کیفیت یک دوربین باشد و برای مثال اپل تا همین امسال، گران‌ترین گوشی‌هایش را هم با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی روانه بازار می‌کرد.

با این وجود، انتظار نداریم که دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی A۵۴ همان سنسوری باشد که در گلکسی S۲۲ و S۲۲ پلاس استفاده شده و احتمالا با یک سنسور میان‌رده روبه‌رو می‌شویم. البته شاید این پیش‌بینی اشتباه باشد.

نقد و بررسی سامسونگ گلکسی A۵۳ ۵G    

در حقیقت سامسونگ در سال‌های اخیر سعی کرده تا جای ممکن قابلیت‌های گوشی‌های پرچمدارش را به دستگاه‌های میان‌رده بیاورد که از میان آن‌ها می‌توان به نمایشگر با رزولوشن بالا، اسپیکر استریو و همچنین مقاومت در برابر نفوذ آب اشاره کرد. بنابراین شاید دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی A۵۴ همان سنسوری باشد که در پرچمدارهای سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته است.

باید به این موضوع اشاره کنیم که در کنار کاهش رزولوشن دوربین اصلی، ظاهرا این گوشی فاقد دوربین تشخیص عمق هم خواهد بود. با این حال نمی‌توانیم هیچ‌کدام از این ادعاها را تایید کنیم.

انتظار می‌رود گلکسی A۵۴ نزدیک به ۶ ماه دیگر معرفی شود و تا آن زمان تمام گزارش‌ها در حد ادعا باقی می‌مانند. با این حال می‌توانیم با اطمینان بگوییم این گوشی با سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI ۵ از راه می‌رسد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها