|
کدخبر: 278171

طرح شرکت کارمانیا طب برای توسعه اقتصاد و کارآفرینی با راه اندازی مرکز لیزر مو

سبک زندگی طرح شرکت کارمانیا طب برای توسعه اقتصاد و کارآفرینی با راه اندازی مرکز لیزر مو

به گزارش خبرگزاری گسترش با استناد به منابع شرکت کارمانیا طب راه اندازی مرکز لیزر موهای زائد یکی از پولسازترین کارهایی بوده است که در چند سال اخیر در کشور رونق گرفته است که در این مقاله قصد داریم کارآفرینی از طریق راه اندازی مرکز لیزر موهای زائد و راه اندازی کلینیک زیبایی را برای شما شرح دهیم. 

کارآفرینی و توسعه ی اقتصاد خانواده ها همیشه در اولویت دولت ها و کشورهای در حال توسعه بوده است. کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

دولت ها همواره با وعده های افزایش درآمد خانوارها روی کار آمده و همیشه از کارافرینی و کارآفرینان استقبال میکنند زیرا کارآفرین بخشی از زحمات دولت را برای ایجاد شغل در کشور میکاهد.

راه اندازی کلینیک زیبایی یکی از پولسازترین حوزه هایی است که سالهای اخیر در کشور رونق گرفته و مورد توجه کارآفرینان نیز بوده است حال ما سعی داریم بگوییم که چگونه میتواند با راه اندازی کلینیک زیبایی و لیزر موهای زائد کار آفرینی کرد و از این طریق به کسب درآمد پرداخت.

کارآفرینی چیست و کارآفرین کیست؟

تعاریف زیادی برای مفهوم کارآفرینی و کارآفرین وجود دارد که میتوان از مهمترین و زیباترین آن به تعریف ریچارد کانتیلون بسنده کرد. 

ریچارد کانتیلون اقتصاددان فرانسوی-ایرلندی قرن ۱۷ و ۱۸ میلادی، عصاره‌ی اصلی کارآفرینی را در ریسک کردن می‌داند.

او کارآفرینی را این گونه تعریف میکند:

کسی که کسب و کاری را سامان می‌دهد و ریسک این کار را می‌پذیرد. به این امید که از این ریسک کردن، سودی به دست آورد.

کارآفرین حوزه زیبایی کیست و کارآفرینی در صنعت زیبایی چگونه است؟

طبق تعریف بالا کارآفرین صنعت زیبایی کسی است که میتواند یک کلینیک زیبایی و لیزر را راه اندازی و تجهیز کند و ریسک آن را بپذیرد و بتواند از آن به درآمد برسد تا بتواند به تعدادی از افراد که مشغول فعالیت در آن مرکز زیبایی یا لیزر هستند، حقوق بدهد.

تجهیز کردن کلینیک زیبایی و لیزر و مدیریت آن کاری تخصصی و حرفه ای میباشد که در این مقاله از این کار به عنوان کارآفرینی نام برده ایم، توسط شرکت های اندکی در کشور انجام میشود که شرکت کارمانیا طب یکی از این شرکت ها میباشد که کارآفرینان زیادی توسط این شرکت به تجهیزات و دستگاه های روز دنیا دسترسی دارند. 

این تعریفی مختصر از کارآفرینی در صنعت زیبایی و لیزر موهای زائد بود که در ادامه سعی داریم به شما آموزش دهیم که چگونه میتوانید با راه اندازی مرکز لیزر موهای زائد یک کارآفرین موفق در شهر خود و یا کشور عزیزمان شوید.

توسعه-اقتصاد-2

چگونه با راه اندازی مرکز لیزر موهای زائد کار آفرینی کنیم؟

شرکت کارمانیا طب چندین سال است در حوزه واردات دستگاه های لیزر موهای زائد و سایر دستگاه های زیبایی و لیزری در حال فعالیت و کارآفرینی در سطح اول کشور میباشد که کلینیک های لیزر موهای زائد بسیاری در کشور تجهیز و مشاوره داده است که باعث اشتغال تعداد زیادی از هموطنانمان شده است. 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی برای از بین بردن موهای زائد از روش های سنتی استفاده نمیشود و دستگاه های لیزر جای مراکز اپیلاسیون، مومک و... را گرفته اند و این موضوع یک فرصت برای ایجاد شغل و کار آفرینی شده است که شرکت کارمانیا طب همواره به افرادی که علاقمند بودند که در حوزه زیبایی کارآفرینی کنند و فعالیت خود را آغاز کنند کمک کرده تا بهترین و مجهزترین مراکز زیبایی و لیزر را راه اندازی کنند و از آن به درآمدهای قابل توجهی برسند و تعداد زیادی شغل ایجاد کنند. 

شما با همکاری با یک پزشک و تجهیز کردن محل خود به یک دستگاه لیزر موهای زائد به همین راحتی میتوانید یک مرکز لیزر موهای زائد راه اندازی کنید که در کمترین حالت 3 تا 5 نفر میتوانند در این مرکز فعالیت کنند و شما برای حداقل 3 نفر ایجاد شغل کنید. 

چه بسا در حال حاضر برخی مراکز لیزر و زیبایی در کشور وجود دارند که بالای 50 نفر را به صورت مستقیم و حدود 100 نفر را به صورت غیر مستقیم دارای شغل کرده اند.

دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد یکی از بهترین روش هایی است که در دنیای امروز برای از بین بردن این موهای زائد استفاده می شود. روش هایی مانند اپیلاسیون، مومک، اصلاح با تیغ و غیره، هیچ کدام به خوبی لیزر کار نمی کنند. در روش‌های سنتی، فولیکول مو هدف نیست، بلکه فشار اصلی روی پوست است و آسیب زیادی به پوست وارد می‌کند.

دستگاه لیزر موهای زائد با تاباندن اشعه لیزر بر روی پوست و نفوذ اشعه به پوست باعث از بین رفتن فولیکول های مو در زیر پوست میشود که این موضوع باعث حذف دائمی مو در نقاط مختلف بدن میشود.

دستگاه لیزر کندلا و دستگاه لیزر تیتانیوم که توسط شرکت کارمانیا طب به ایران وارد میشوند را میتوان جزء بهترین دستگاه های لیزر مو در دنیا دانست.

 

توسعه-اقتصاد-3

چگونه از طریق دستگاه لیزر موهای زائد درآمد کسب کنیم؟

در ایالات متحده، لیزر بدن برای نواحی کوچکتر مانند زیربغل یا لب بالایی می تواند بین 60 تا 160 دلار برای هر جلسه لیزر موهای زائد هزینه داشته باشد. برای مناطق بزرگتر، هزینه هر درمان می تواند به 800 دلار برسد. وقتی آن را در شش یا هشت ضرب کنید. (چون افراد برای لیزر موهای خود حداقل 6 تا 8 جلسه باید برای لیزر بدن خود به مرکز مراجعه کنند.) مقدار قابل توجهی دریافت خواهید کرد.

در ایران لیزر نواحی کوچک چند صد هزار تومان و برای نواحی بزرگ و کل بدن تا چند میلیون تومان هزینه دارد.

این مقادیر برای مشتریان بسیار ارزان تر و دائمی تر از اپیلاسیون است. این امر باعث شده است که بسیاری از افراد جامعه لیزر موهای زائد را به اصلاح و اپیلاسیون ترجیح دهند و همانطور که می دانید روز به روز بر تعداد این افراد افزوده می شود و این موضوع می تواند برای صاحبان کلینیک عالی و سودآور باشد.

راه اندازی مراکز لیزر موهای زائد در ایران از منطق اقتصادی بسیار خوب و عالی برخوردار بوده و بازدهی نسبتا خوبی نیز دارد، شرکت کارمانیا طب می تواند شما را در این مسیر راهنمایی کند.

با راه اندازی یک مرکز لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر تیتانیوم میتوانید یک بازگشت سرمایه عجیب و غریب را تجربه کنید زیرا قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم شرکت کارمانیا طب تقریبا استثنایی بوده که به صاحبین کسب و کار این فرصت را میدهد که با کمترین قیمت مرکز لیزر خود را راه اندازی کنند.

معرفی شرکت کارمانیا طب برای مشاوره راه اندازی مرکز لیزر موهای زائد

شرکت کارمانیا طب بزرگترین و بهترین شرکت واردکننده تجهیزات لیزری و زیبایی و پزشکی در ایران میباشد که نمایندگی دستگاه لیزر تیتانیوم در ایران میباشد. 

شرکت کارمانیا طب تامین کننده کالا برای سایت دیجیکالا، ترب و ایمالز میباشد که جز معتبرترین سایت های فروشگاهی در ایران میباشند.

شرکت کارمانیاطب با تجهیز صدها کلینیک در کشور رتبه نخست فروش دستگاه لیزر موهای زائد را در کشور به خود اختصاص داده است که این موضوع باعث شده است کلینیک های زیادی در کشور زیر نظر این شرکت شروع به فعالیت کنند.

مشاوران شرکت کارمانیا طب تمامی سرمایه گذاران، پزشکان و افراد علاقه مند به راه اندازی مراکز زیبایی را مشاوره میدهند که در این مسیر به موفقیت برسند تا خود بتوانند فروش بیشتری را در کشور تجربه کنند، همانطور که تا کنون تمام مراکزی که با این شرکت کار میکنند به فکر توسعه و راه اندازی شعبه جدید هستند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها