|
کدخبر: 246621

پوستر دیواری مناسب برای مشاغل : دیوار دکور

امروزه در دکوراسیون داخلی و دیزاین فضا از انواع لوازم دکوراتیو استفاده می شود.

دیوارپوش های یکی از اساسی‌ ترین لوازم در یک دکوراسیون می باشند که تاثیرگذاری بسیار بالایی دارند و در استفاده از دیوارپوش سلیقه افراد و المان ها و متریال مختلف مورد توجه قرار می‌گیرد. گاهی یک ایده ی خلاقانه می‌تواند دکوراسیون را کاملا متحول نماید بنابراین می توان در انواع سبک ها و طرح های متنوع دکوراسیون را ایجاد کرد و برای پوشش دیوار ها در دکوراسیون از انواع دیوارپوش ها بهره برد.

از انواع پوشش های دیوار می‌توان به نقاشی ساختمان ،کاغذ دیواری، پوستر دیواری، انواع دیوارکوب ها و غیره اشاره کرد. پوستر دیواری ها یکی از دیوارپوش هایی هستند که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. پوستر دیواری شباهت زیادی به کاغذ دیواری دارد و دارای جذابیت بالا و نصب آسان می باشد.

پوستر دیواری

تفاوت پوستر دیواری با کاغذ دیواری

پوستر دیواری ها شباهت زیادی با کاغذ دیواری دارند اما تفاوت هایی میان این دو وجود دارد که شامل جنس و طرح در آنها می باشد. کاغذ دیواری ها به صورت متری یا رولی به فروش می‌ رسد و در متراژهای مورد نظر می‌توان آن را تهیه کرد و برای دیوارها از آن بهره برد اما برای خرید پوستر دیواری باید آن را در ابعاد متناسب با دیوار سفارش داد.

کاغذ دیواری دارای طرح های تکراری بوده که با استفاده از الگو هایی، این طرح‌ ها در سراسر رول تکرار می‌شود. پوستر دیواری شامل یک طرح کلی است که از کنار هم قرار گرفتن تکه های پوستر دیواری می توان این طرح را مشاهده کرد. پوستر دیواری همانند کاغذ دیواری از نظر طرح و رنگ بندی بسیار متنوع می باشد و همچنین می‌ توان به صورت سفارشی آن را در ابعاد و طرح دلخواه به چاپ رساند.

پوستر دیواری همانند کاغذ دیواری با استفاده از چسب مخصوص بر روی دیوار چسبانده می‌شود و نصب این دیوارپوش باید حتما توسط نصاب ماهر صورت گیرد تا در نهایت کیفیت مورد نظر از آنها ایجاد گردد. در ظاهر نصب و پوستر دیواری بسیار ساده به نظر می‌ رسد، اما این چنین نیست و مهارت و تجربه در نصب پوستر دیواری بسیار مهم می باشد زیرا در صورتی که قطعات در محل اشتباه چسبانده شوند و یا به صورت درست برای دیوار قرار نگیرند ، بسیار بی کیفیت خواهند شد. از نظر قیمت کاغذ دیواری و پوستر دیواری به جهت اینکه تنوع قیمتی بسیار زیاد است.

کاربرد پوستر دیواری

 همانطور که در این مقاله به آن اشاره شد پوستر دیواری ها برای محیط های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند زیرا تنوع بالایی از پوستر دیواری ها به تولید می‌ رسند که در جنس های مختلف و طرح های متنوع می باشد و شما با توجه به نوع محیط می توانید طرح مناسب را انتخاب کنید.به طور کلی برای استفاده از پوستر دیواری در هر اتاق ، یک پوستر دیواری در نظر گرفته می‌شود و سایر دیوارها با نقاشی ساختمان و کاغذ دیواری پوشانده می‌شوند. پوستر دیواری دارای طرح های عمیق بوده و با تهیه پوستر دیواری هایی که دارای عمق هستند می‌توانید برای فضا تاثیرگذاری زیادی را ایجاد نمایید. فروشگاه دیوار دکور از جمله برترین و تخصصی مراکز فروش انواع کاغذ دیواری و پوستر دیواری در سبک های مختلف از جمله کلاسیک ، مدرن ، فانتزی و غیره می باشد. تنوع طرح ها و رنگ بندی در فروشگاه دیوار دکور بسیار زیاد بوده و افراد می‌توانند به راحتی خرید خود را از این مجموعه انجام می دهند.فروش اینترنتی از طریق سایت انجام می گیرد و شما می توانید محصولات مورد نظر خود را به صورت اینترنتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام کنید.

 پوستر دیواری

مزایای پوستر دیواری

  • ماندگاری بالا

یکی از موارد مهم در خرید یک دیوار پوش خوب ، دوام و ماندگاری آن بوده و افراد همواره به دنبال دیوارپوشی هستند که بتوانند از آن حداقل استفاده را داشته باشند. پوستر دیواری ها نیز به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند و نوع چاپ آنها دارای دوام بسیار بالایی می باشند و می توانید این دیوارپوش ها را با ضخامت های مختلف و جنس های عالی تهیه کنید. پوستر دیواری ها ظاهری شکیل را برای محیط ایجاد کرده و زیبایی منحصر به فردی دارند.

  • قیمت بسیار مناسب

 با توجه به جذابیت یک پوستر دیواری در یک محیط و نیز سایر مزایای آن ، قیمت دیوارپوش بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. همانطور که گفتیم پوستر دیواری ها کیفیت بالایی دارند و از مواد اولیه مرغوب به تولید می رسند و این دیوارپوش را می توانید با قیمت بسیار مناسبی تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

  • عدم تغییر رنگ

 پوستر دیواری ها در طول زمان دچار تغییر رنگ نمی شوند و رنگ آنها دارای ثبات و ماندگاری می باشد بنابراین اگر می خواهید این دیوارپوش را تهیه کنید در انتخاب آن تردید ننمایید زیرا بسیار کاربردی هستند و دوام بسیار خوبی دارند.

  • قابلیت شستشو

 قابلیت شستشوی یکی از مزایای ویژه پوستر دیواری است که باعث شده بتوان از آن در مدت زمان بیشتری استفاده کرد یعنی در صورت کثیف شدن پوستر دیواری نیازی به تعویض آن ندارید و تنها با تمیز کردن سطح آن می توانید آن را مثل روز اول زیبا کنید.

  • نصب آسان

 از دیگر مزایای پوستر دیواری ها، نصب بسیار آسان آن می باشد بنابراین این دیوارپوش برخلاف رنگ کاری ساختمان ، در زمان بسیار کوتاهی نصب می شود.

  • تنوع طرح و رنگ بندی

پوستر دیواری ها دارای طرح های مختلفی هستند و در رنگ بندی دلخواه می توان آن را تهیه کرد همچنین در صورتی که طرح مورد نظر خود را پیدا نکردید، می توانید آن را به مراکز چاپ پوستر دیواری سفارش دهید تا پوستر دیواری مخصوص برای شما حاضر شود.

استفاده از پوستر دیواری برای مراکز تجاری

همانطور که گفته شد از این پوستر دیواری ها برای محیط های کاری نیز استفاده می شود و استفاده از پوستر دیواری های جذاب ، در رشد و توسعه کسب و کارها تاثیرات بسیار زیادی خواهد گذاشت و به وسیله این دیوارپوش ها محیطی جذاب را برای مشتریان ایجاد خواهد کرد. پوستر دیواری مشاغل با توجه به شغل مورد نظر انتخاب می‌شود و به همین دلیل می توانید از پوستر دیواری مخصوص استفاده کنید و لوگوی شرکت یا مجموعه خود را بر روی آن چاپ نمایید.

پوستر دیواری ها از دیوارپوش های جدیدی هستند که به جهت مزایای بسیار زیادشان در دکوراسیون داخلی جایگاه بسیار بالایی دارند، این دیوارپوش ها را می توانید به صورت آماده و سفارشی تهیه کنید که پوستر دیواری های آماده در سایز های متنوع به فروش می‌ رسند و تنوع بالایی از طرح ها و رنگ ها را دارند بنابراین شما از میان پوستر دیواری های آماده نیز می توانید به راحتی انتخاب پوستر دیواری را انجام دهید اما در صورتی که طرح مورد نظر خود را پیدا نکردید و یا می خواهید طرحی خاص و ویژه برای مجموعه خود داشته باشید ،می توانید از پوستر دیواری تصویری سفارشی استفاده کنید و سفارش چاپ پوستر دیواری را به مراکز ارائه دهنده خدمات چاپ پوستر دیواری ارائه کنید.

فروشگاه دیوار دکور عرضه کننده ی انواع دیوارپوش ها از جمله کاغذ دیواری و پوستر دیواری می باشد. محصولات این مجموعه با بالاترین سطح کیفی برای شما در نظر گرفته شده است و دارای دوام و ماندگاری بسیار بالایی می باشند بنابراین برای خرید به صورت اینترنتی از طریق سایت دیوار دکور اقدام نمایید.

https://divardecor.com/

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها