|
کدخبر: 239229

روش های برتر ترید کردن ارز دیجیتال چیست؟

ارزهای دیجیتال نامی که برای همه آشناست و چند سالی است که سر و صدای زیاد هم به پا کرده است.

سبک زندگی روش های برتر ترید کردن ارز دیجیتال چیست؟

ما در این مقاله چند روش در ترید کردن ارز دیجیتال  و کوینکس را بیان خواهیم کرد پس مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید.

روش های برتر ترید کردن ارز دیجیتال

روش های مختلفی برای ترید کردن ارز دیجیتال وجود دارد که شما باید ا توجه به مقدار سود دلخواه و با توجه به تجربه و شناخت از بازار رمز ارز سراغ یکی بروید.در ادامه چند نمونه از این روش ها را معرفی خواهیم کرد. . جهت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت صرافی کوینکس وارد شوید.

  • معاملات معکوس
  • اسکالپینگ
  • مومنتوم
  •  فیدینگ
  • خرید در پایین‌ ترین قیمت و هولد ارز دیجیتال
  •  معاملات فرکانس بالا یا الگوریتمی

معاملات معکوس

معاملات معکوس (Reverse trading) یکی از استراتژی‌های ترید کردن ارز دیجیتال در بازار ارزهای دیجیتال است و معامله‌گران  زمانی که روند قیمت یگ بیت کوین صعودی است را با روش Reverse trading و با استفاده از ابزارهای تخصصی و بررسی الگوهای مختلف  نزولی پیش‌بینی می‌کنند و سریعاً وارد معامله می‌شوند. 

البته باید توجه داشته باشید که در صورت پیش‌بینی غلط روند، ضرر بالایی را تجربه خواهید کرد.از این رو استراتژی معاملات معکوس برای افراد با تجربه‌ای که اطلاعات کافی برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال را دارند مناسب است و در غیر این صورت این روش برای شما سودآور نخواهد بود.

 در این استراتژی وقتی قیمت ارز دیجیتالی نزدیک به سطوح حمایت باشد، احتمال افزایش قیمت وجود دارد.و وقتی که ارز دیجیتال با قیمتی نزدیک به سطوح مقاومت باشند، روند نزولی خواهد بود.

اسکالپینگ

اسکالپینگ (Scalping) که نوسان‌گیری در بازار‌های مالی هم شناخته می شود.در استراتژی اسکالپینگ از نوسانات لحظه‌ای بازار می توان سود گرفت.

شما می توانید با نوسان های قیمت اقدام به معامله کنید و در صورت دریافت سود از بازار خارج شوید اما باید بدانید که در این روش سود بسیار ناچیز است. اما جای نگرانی نیست چون شما با انجام معامله در تعداد بالا می توانید سود قابل توجهی داشته باشید پس در این نوع از ترید کردن هدف تعداد بالای معاملات است نه مقدار سود هر معامله. 

مومنتوم

در روش مومنتوم  (Momentum trading)  افراد سوار بر موج نوسانات قیمت، اقدام به ترید کردن ارز دیجیتال می کنند و سود به دست می‌آورند اما باید توجه کنید که این روش دارای ریسک بالاست زیرا هر لحظه امکان تغییر روند وجود دارد. حجم معاملات  در استراتژی مومنتوم  بالاست است.و تریدرهای تا رسیدن حجم معاملات به یک میزان مشخص صبر می کنند و بعد هم از بازار خارج می شوند. در این روش استفاده از اندیکاتور مناسب و تحلیل درست روند قیمت بسیار دشوار است و باید با دقت انجام شود تا زمان خروج از معاملات درست تشخیص داده شود.

 فیدینگ

فِیدینگ (Fading trading)  یکی از استراتژی‌هایی است که توسط متخصصان در بازار ارزهای دیجیتال استفاده می شود و جزو روش ها و استراتژی های پر ریسک محسوب می شود.  در استراتژی نیز روند معکوس شناسایی و پیش‌بینی می‌شود.

این روش بیشتر در بازارهای پرنوسان استفاده قرار می‌گیرد و تحلیل در این روش راحت تر است فقط باید بتوانید بازار را تحلیل کنید و با برنامه ریزی درست و دقیق اقدام به ترید کردن با این روش انجام دهید.

خرید در پایین‌ ترین قیمت و هولد ارز دیجیتال

در این روش برای ترید کردن ارز دیجیتال معامله گران پایین آمدن قیمت یک ارز دیجیتال را با استفاده از تحلیل های درست و به موقع پیش بینی می کنند و در هنگام پایین آمدن قیمت یک ارز مشخص اقدام به خرید آن ارز می کنند.زیرا افراد زیادی هستند که وقتی می فهمند که قیمت ارز دیجیتال آن ها سقوط کرده است می خواهند برای جلوگیری از ضررهای بیشتر هر چه سریعتر ارزهای خود را بفروشند.

 بنابراین بعضی  تریدرها وقتی روند نزولی قیمت یک ارزهای دیجیتال را مشاهده می کنند آن را خریداری می کنند زیرا با توجه به تجربه و تحلیل آنها این ارز دیجیتالی آینده خوبی خواهد داشت و در آینده به سود دهی خواهد رسید.این روش جزو کم ریسک ترین روش های موجود می باشد.

 معاملات فرکانس بالا یا الگوریتمی

معاملات فرکانس بالا (High frequency trading)  یکی از پیچیده‌ترین استراتژی‌ها برای ترید کردن ارز دیجیتال شناخته می‌شود ولی سود قابل توجهی نیز به همراه دارد.  در این استراتژی تمام مراحل معامله توسط کامپیوترهای تخصصی و به صورت خودکار و با سرعت بالا انجام می‌شوند.

به دلیل سرعت بالا در این روش سود هم بسیار ناچیز است اما به دلیل تعداد بالای معاملات در روز مجموع سود دریافتی افزایش خواهد داشت.رسیدن به یک الگوریتم قابل اطمینانکه سود آور هم باشد و در دنیای ارزهای دیجیتال که غیر قابل پیشبینی هم هستند،کار سختی است.این روش به دلیل کامپیوتری بودن ممکن بسیار پر ریسک هم باشد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها