|
کدخبر: 233825

روش های عجیبی از سرو غذا که هیچ جا ندیده اید!

تصور کنید که مشتاق و گرسنه منتظر سرو غذای موردعلاقه‌تان هستید که ناگهان پیش‌خدمت با یک سینی عجیب ظاهر می‌شود. با دیدن همبرگر عزیزتان روی یک لنگه جوراب، چه حالی پیدا خواهید کرد؟

سبک زندگی روش های عجیبی از سرو غذا که هیچ جا ندیده اید!

زمانی که گرسنه هستید و منتظرید تا هرچه زودتر غذایتان سرو شود، تقریباً هر چیزی می‌تواند اعصابتان را تحریک کند. اگر به یک رستوران شیک و گران‌قیمت یا یک کافه‌ی مثلاً هنری و عجیب رفته‌اید که با نحوه سرو غذاهایشان آشنایی ندارید، باید خودتان را آماده‌ی پیش‌آمدهای عجیب کنید.

سرو-غذا۱

در چنین مواقعی دو راه دارید؛ یا می‎‌توانید چشم‌هایتان را روی بی‌احترامی مدرنی که بر شما و غذای عزیزتان رفته ببندید و صرفاً از طعم غذا لذت ببرید یا پیش‌خدمت را صدا کنید و موضوع را با او مطرح کنید که در هر صورت مطرح کردن موضوع با کادر رستوران به نحوی به قانع شدن شما ختم خواهد شد. این که انتظار هر چیزی را داشته باشید به شما در حفظ خونسردی‌تان کمک شایانی خواهد کرد، اینگونه شاید با پیش‌خدمت یا آشپز دست به یقه نشوید!

سرو-غذا۲

داستان سرو عجیب غذاها در کافه‌ها و رستوران‌های سراسر جهان به جایی کشیده شده است که مردم با شرکت در پروژه‌ی We Want Plates (ما ظرف می‌خواهیم) به نوعی سعی در پس گرفتن حق خود دارند. بنابراین اکثرا کسانی که نمی‌توانند از نوشیدن موهیتو در کفش سیندرلا لذت ببرند و حوصله‌ی بحث با کادر رستوران را هم ندارند، اعتراض خود را در قالب تصویری از غذای سرو شده و گاه یک جمله بیان می‌کنند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها