|
کدخبر: 210856

۱۰ زنی که پشت سر شهرت و موفقیت مردان خود قرار گرفته اند

مادران، همسران، خواهران همگی نقش بزرگی در زندگی مردان دارند. موفق‌ترین افراد مانند ایلان ماسک یا استیو جابز همواره از بانوان زندگی خود قدردانی کردند، زیرا بدون آنها، احتمالاً شرایط بسیار متفاوت خواهد بود.

در مجله خبری-سبک زندگی نگار بخشی از داستان‌های مردان موفق و سهم زنان در زندگی شان را بیان می‌کنیم:

۱. ایلان ماسک و مای ماسک

مای ماسک مادر ایلان ماسک می‌گوید وقتی ۳ ساله بود می‌دانست ایلان نابغه است. تنها نگرانیش این بود که استعداد ایلان در راستای انجام کار‌های خارق العاده باشد: " به همین دلیل از ابتدا روی آن سرمایه گذاری کردم. "

مای در ۳۱ سالگی مادر مجرد ۳ فرزند بود و اولویت او این بود که به آن‌ها فرصتی برای داشتن آینده‌ای خوب بدهد. او در کسب و کار خود تمام وقت کار می‌کرد.

مای می‌گوید به فرزندان خود آموخته است: "مستقل، مهربان، صادق، بافکر و خوش رفتار باشند و سخت کار کنند و کار‌های خوب انجام دهند. " او تکالیف آن‌ها را بررسی نمی‌کرد، زیرا مسئولیتش بر عهده خودشان بود. او هرگز به آن‌ها نگفت که چه چیزی بخوانند: "مردم اغلب از من می‌پرسند که چگونه چنین بچه‌های موفقی را تربیت کرده ام. من این کار را با اجازه دادن به آن‌ها برای دنبال کردن علایق خود انجام دادم. "

مای آن‌ها را لوس بار نیاورد و فرصتی برای عادت سبک زندگی مجلل نداشتند. متواضع ماندن برای او مهم بود.

۲. استیو جابز و لورن پاول جابز

لورن پاول جابز همسر استیو جابز در سال ۲۰۱۱ درگذشت. آن‌ها در سال ۱۹۸۹ هنگامی که استیو در مدرسه کسب و کار استنفورد سخنرانی می‌کرد، با هم آشنا شدند.

جابز در مورد قرار ملاقاتشان گفت: من در پارکینگ بودم، با کلیدی در خودرو، و با خودم فکر می‌کردم، اگر این آخرین شب من روی زمین بود، ترجیح می‌دهم در یک جلسه کاری باشم یا با این خانم؟ از پارکینگ دویدم، از او پرسیدم آیا می‌خواهد با من شام بخورد. او گفت: بله، داخل شهر قدم زدیم و از آن زمان به بعد با هم بودیم.

سبک زندگی استیو جابز با تولد اولین فرزندش تغییر کرد. او بسیار جدی بود و هر روز عصر به خانه می‌آمد و ارتباط خاصی بین او و لورن بود.

جابز در نامه‌ای عاشقانه به همسرش نوشت: "ما ۲۰ سال پیش چیز‌های زیادی درباره یکدیگر نمی‌دانستیم. ما براساس شهودمان هدایت شدیم، مرا دیوانه وار عاشق کردی. وقتی در اهوآنی ازدواج کردیم، برف می‌بارید. سال‌ها گذشت، بچه‌ها آمدند، لحظات خوب و روز‌های سخت سپری شد، اما هرگز زمان‌های بدی نبود. عشق و احترام ما ماندگار شد و رشد کرد. "

۳. مارک زاکربرگ و کارن کمپنر

کارن کمپنر مادر مارک روانپزشکی بود که از فعالیت خود دست کشید و خود را وقف مراقبت از فرزندانش کرد و به عنوان مدیر دفتر همسرش مشغول به کار شد. ادوارد زاکربرگ، پدر مارک، در مصاحبه‌ای گفت: "همسرم زن فوق العاده بود. او توانست کار کند و خانه باشد. "

مارک اعتراف کرد که مادرش در رشد و موفقیتش نقش داشته: "من می‌خواهم به دنیا بگویم که در هر حال به مادرم افتخار می‌کنم و آن را از پشت بام‌ها فریاد می‌زنم. "

۴. کریستیانو رونالدو و ماریا دولورس دوس سانتوس آویرو

کریستیانو رونالدو در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. مادرش ماریا دولورس تنها آشپز یک مدرسه بود. با وجود روز‌های سخت، او هرگز از پسرش دور نبود و هنوز هم از او حمایت می‌کند.

ماریا نقش مهمی در موفقیت رونالدو به عنوان یک فوتبالیست مشهور داشت. وقتی رونالدو ۱۴ ساله بود، از تصمیم او برای ترک تحصیل و تمرکزش بر فوتبال حمایت کرد. ماریا به او اعتقاد داشت و اکنون او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. ماریا هنوز کسی است که می‌تواند بر تصمیمات رونالد در مورد حرفه اش تأثیر بگذارد.

۵. آرنولد شوارتزنگر و ماریا شریور

اگرچه آرنولد شوارتزنگر و ماریا شریور طلاق گرفته اند، اما همچنان رابطه خوبی دارند و تولد خود را با هم جشن می‌گیرند؛ و توضیح آن آسان است: آن‌ها ۲۵ سال را در یک ازدواج گذراندند و با یکدیگر دوست شدند. آرنولد او را به خاطر خوشحالی و حمایتی که از او کرده قدردانی می‌کند: "او فوق العاده بوده و همه چیز را کنار هم نگه داشته است. او مادری فوق العاده‌ای است. "

این بازیگر گفت که ماریا عشق زندگی او بود و درباره حفظ چنین گنجینه‌ای توصیه‌هایی کرد: "اشتباه نکنید. "

۶. کیانو ریوز و پاتریشیا تیلور

کیانو ریوز و مادرش پاتریشیا تیلور ارتباط خاصی دارند. وقتی در سال ۲۰۲۰ روی فرش قرمز ظاهر شدند، کاملاً شبیه دو دوست بودند.

کیانو در سخنرانی که در ارتباط با انتشار فیلم جان ویک داشت، از نقش مهم او در موفقیتش گفت: "وقتی من ۱۵ سال داشتم به او گفتم اگر من بازیگر باشم خوبه؟ " او گفت "عزیزم هر کاری می‌خواهی بکن. " و اینطور شروع شد. "

۷. رابرت و سوزان داونی

امروزه سوزان و رابرت داونی یک زوج خوشبخت هستند. آن‌ها داستانی بزرگ و پر فراز و نشیب دارند. در ابتدا، سوزان به روبرت علاقه‌ای نداشت: "اصلی‌ترین چیزی که در ملاقات با او به خاطر دارم این بود که فکر می‌کردم او چقدر عجیب است. "

او یک معجزه بود که داونی را از عادات بد نجات داد. زمانی سوزان قصد داشت داونی را ترک کند، زیرا او قسمت زشت شخصیت داونی را دیده بود. اما سوزان تصمیم گرفت که بماند و در کنارش باشد.

روبرت در مورد آنچه که او را دقیقاً تغییر داده توضیحی ندارد: " حدس می‌زنم تنها راه توضیح آن این است که من بیشتر شبیه او شده ام. من هنوز سعی می‌کنم بفهمم چه اتفاقی افتاده است. "

۸. لئوناردو دی کاپریو و ایرملین ایندنبیرکن

لئوناردو دی کاپریو در مورد مادرش ایرملین ایندنبیرکن می‌گوید: "مادرم معجزه راه رفتن است. " این بازیگر از او به خاطر موفقیت خود قدردانی می‌کند. با ایرللین در مراسم ظاهر می‌شود: "من در یک زندگی ممتاز بزرگ نشدم. من در محله بسیار خشن در شرق لس آنجلس بزرگ شدم. این زن من را ۳ ساعت در روز به یک مدرسه دیگر می‌برد تا فرصتی متفاوت را برای من فراهم کند. "

ایرملین مادر مجردی بود که روز‌های سختی داشت. او دختر یک پناهنده روس است و در نوجوانی به آمریکا مهاجرت کرد. لئوناردو می‌گوید: "وقتی تصویری از مادرم را می‌بینید، بسیار اندوه آور است. با دانستن این که او در زندگی خود چه سختی کشیده است و چه روز‌هایی را سپری کرده، اشک در چشمانم جاری می‌شود. "

۹. جف بزوس و جکلین بزوس

جف بزوس بنیانگذار آمازون و یکی از ثروتمندترین مردان جهان است. اگر مادرش جکلین بزوس زن قدرتمندی نبود همه این‌ها اتفاق نمی‌افتاد: "مادرم، جکی، زمانی که دانش آموز ۱۷ ساله دبیرستان در آلبوکرکی نیومکزیکو بود، مرا باردار بود. بارداری در دبیرستان در آلبوکرکی در سال ۱۹۶۴ رایج نبود؛ برای او سخت بود. "

جکلین می‌گوید او یک تایپیست بدی بود و نمی‌توانست تند نویسی خود را بخواند. اما سرانجام شخصی او را استخدام کرد و ماهیانه ۱۹۰ دلار حقوق می‌گرفت.

با هر سختی، او پسری فوق العاده تربیت کرد که اکنون می‌تواند مانند یک ملکه از او مراقبت کند.

۱۰. بندیکت کامبربچ و واندا ونتهام

واندا ونتهام بازیگر انگلیسی و مادر بندیکت کامبربچ است. این بازیگر احتمالاً تحت تأثیر زندگی خود قرار گرفته است و تصمیم گرفت در سینما نیز کار کند.

بندیکت از کودکی مادرش را در تئاتر دیده و بخشی از زندگی بازیگران بود. آن‌ها اغلب با هم هستند و بندیکت بسیار خوشحال است و احساس خوشبختی می‌کند که در طول سال‌ها در تحقق رویای خود مادرش از او حمایت کرده است.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر