|
کدخبر: 193148

بهترین مناطق برای خرید باغ ویلا در شهریار

شهریار در ۴۰ کیلومتری از غرب استان تهران واقع شده و به دلیل داشتن آب و هوایی پاک و نبود ازدحام و شلوغی های معمول در شهرهای بزرگ افراد زیادی مشتاق هستند تا در یکی از مناطق شهریار باغ ویلایی خریداری کنند.

سبک زندگی بهترین مناطق برای خرید باغ ویلا در شهریار

خرید باغ ویلا در شهریار مزیت های زیادی دارد که از آن جمله می توان به هوای پاک و تمیز این شهر اشاره کرد. تردد و رفت و آمدی که در شهر تهران مشاهده می شود در این شهرستان وجود نداشته و این مهم ترین عاملی که سبب شده آب و هوای تمیزی  را بتوان در آن مشاهده کرد.

مزیت دیگری که خرید باغ ویلا در شهریار دارد سکوت و آرامش موجود در آن است. این شهرستان وسعت زیادی نداشته و همین مورد سبب شده که آرامشی وصف ناپذیر در آن حاکم باشد.

البته اینها تنها دو مورد از مزیت هایی است که سکونت و خرید باغ ویلا و یا یک ملک در شهریار می تواند برای شما داشته باشد و به نظر می رسد که برای انتخاب این شهرستان به عنوان محلی برای اقامت کوتاه مدت و یا بلند مدت کافی باشد. اگر شما نیز قصد دارید در شهریار باغ ویلا خریداری کنید خوب است قبل از هر اقدامی با بهترین مناطق خرید باغ ویلا در شهریار آشنا شوید و سپس به پای میز معامله بروید.

شهرک کردزار

یکی از مواردی که برای خریداران باغ ویلا از اهمیت زیادی برخودار است محلی که باغ در آن واقع شده است. اگر به دنبال یک منطقه سرسبز و زیبا هستید و دوست دارید به هنگام خارج شدن از ویلا با مناطقی بکر رو به رو شوید توصیه می کنیم شهرک کردزار شهریار را برای خرید ویلا انتخاب کنید. این شهرک در غرب شهریار قرار دارد و از نظر اقلیم نیز بسیار جالب توجه می باشد. آب و هوای کردزار بسیار معتدل و مطبوع بوده و در اطرافی آن باغ های زیادی وجود دارد.

نکته دیگری که خوب است در مورد این شهرک بدانید مربوط به آب های زیرزمینی این قسمت است. خوشبختانه آب های زیرزمینی این ناحیه هنوز از بین نرفته و به همین جهت شرایط مساعد و ایده الی برای کشت و پروش درختان میوه فراهم شده است. اگر در باغ ویلای خود تعداد زیادی درخت میوه دارید این مورد می تواند به عنوان یک مزیت بسیار عالی برای شما مطرح شود.

توجه کنید که قیمت باغ ویلاهای این قسمت در مقایسه با خدمات و امکاناتی که در آن وجود دارد بسیار مناسب بوده و با خرید باغ ویلا در شهریار و در شهرک کردزار می توانید چند هدف را با یک تیر بزنید؛ هم در یک منطقه زیبا ویلا بخرید و هم هزینه های گزافی برای خرید آن پرداخت نکنید.

آگهی-ویلا۲

شهرک تیسفون

شهرک تیسفون در جنوب شهرک اندیشه قرار گرفته و به عنوان یک شهرک ویلایی شهرت دارد. این شهرک از بهترین شهرک های باغ ویلا در شهریار به شمار رفته و امکانات رفاهی عالی و فوق العاده ای را می توان در آن مشاهده کرد. یکی از مسائلی که سبب شده این شهرک به عنوان یکی از بهترین شهرک های شهریار برای خرید باغ ویلا مطرح شود وجود امنیت و بافت همگون اجتماعی در آن است.

البته توجه داشته باشید که قیمت باغ ویلاهایی که در این شهرک وجود دارد بالاست و در صورتی که از توانایی مالی بالایی بهره مند هستید می توانید برای خرید باغ  ویلا در این منطقه اقدام کنید.

شهرک کردامیر

یکی دیگر از بهترین مناطق خرید باغ ویلا در شهریار شهرک کردامیر است. اگر هدف خرید شما از باغ ویلا در شهریار تولید محصولات کشاورزی است و به دنبال منطقه ای با شرایط مناسب برای این موضوع هستید شهرک کردامیر برایتان بهترین گزینه است. این منطقه یکی از قطب های تولید میوه در تهران به شمار رفته و زمین های کشاورزی و باغ هایی که در این شهرک مشاهده می شوند برای تولید میوه و سبزی بسیار مساعد و مناسب به نظر می رسند.

در ضمن امکانات رفاهی قابل توجهی در کردامیر فراهم شده است و شما می توانید با خیالی آسوده و راحت برای خرید اقدام نمایید. اقامت در یکی از باغ ویلاهای این شهرک می تواند آرامش غیر قابل توصیفی را برایتان فراهم آورد.

شهرک والفجر

شهرک والفجر نیز از بهترین مناطق برای خرید باغ ویلا در شهریار به شمار می رود. این شهرک از جمله قدیمی ترین مناطق برای ساخت ویلا در شهریار به شمار رفته و به دلیل داشتن درختان چنار جلوه ای بسیار متفاوت و چشم نواز در والفجر می توان شاهد بود.

چشم انداز زیبایی که درختان در این شهرک ایجاد کرده اند و هوای پاک و عاری از آلودگی شهرهای صنعتی و شلوغ از جمله مزیت های خرید باغ ویلا در شهریار و در شهرک والفجر به شمار می رود. در ضمن این منطقه دسترسی خوبی به دیگر مناطق شهریار دارد و از این منظر نیز می تواند منطقه مناسبی برای خرید باغ ویلا محسوب شود.

امیریه

یکی دیگر از بهترین مناطق برای خرید باغ ویلا در شهریار منطقه امیریه است. در این منطقه امکاناتی همچون درمانگاه، داروخانه، خانه بهداشت، کتابخانه، استخر و غیره در نظر گرفته شده و این شهرک را به محلی بسیار عالی و مساعد برای خرید باغ ویلا تبدیل کرده است.

نکته دیگری که خوب است در مورد امیریه بدانید آن است که وسایل حمل و نقل عمومی به خوبی در این شهرک فراهم شده و بدون نگرانی از این بابت می توانید در این شهرک تردد داشته باشد.

چنانجه قصد خرید زمین،مغازه ،باغ ،و خرید  آپارتمان در اندیشه  و یا شهریار را دارید همکاران ما در مسکن شهر آماده ارائه مشاوره به شما خواهند بود .

آگهی-ویلا۳

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها