|
کدخبر: 190613

وام ۳۰۰ میلیونی ساخت ویلا در شمال+ جزئیات

ساخت ویلا در شمال تقریبا به طور کامل در انحصار اقشار مُرفه است اما بر اساس طرحی که اخیرا ارائه شده این انحصار با وام ۳۰۰ میلیونی و اقساط ۵ ساله شکسته می‌شود و یک قشر غیرثروتمند و حقوق‌بگیر نیز امکان صاحب ویلا شدن پیدا می‌کنند.

اقتصاد وام ۳۰۰ میلیونی ساخت ویلا در شمال+ جزئیات

اخذ وام های چند میلیونی جزو پر طرفدار ترین نیاز های مردم است. همچنین وام کمک شایانی برای خرید یا ساخت مسکن می کند. ساخت ویلا در شمال برای طرفدارانش بسیار هزینه بر بوده است اما وام چند میلیونی می تواند به ساخت و خرید آن کمک کند. یکی از دغدغه ها برای اخذ وام شرایط سخت آن است. در ادامه شرایط لازم وام ۳۰۰ میلیونی ساخت ویلا در شمال با اقساط ۵ ساله را می خوانید.

 صاحب ویلا شدن در شمال با جهش قیمتی که در ۳ سال اخیر در بازار ملک ایجاد شد برای اقشار حقوق بگیر تقریبا غیرممکن شده است. قیمت هایی که در حال حاضر برای ویلا و حتی زمین ها و خانه های روستایی شهرهای شمال ایران در بازار پیشنهاد می شود در مقایسه با حقوق و درآمد اقشار کارگر و کارمند چنان بالاست که ساخت یا خرید ویلا برای افرادی که جزو قشر ثروتمند نباشند تقریبا محال به نظر می‌رسد.

با این حال اگر تشکل های غیر دولتی آستین همت بالا بزنند می توان انحصار در اختیار داشتن ویلا را شکست و این رویا را برای اقشار دیگر نیز دست یافتنی کرد. بد نیست بدانید این اتفاق توسط یکی از تشکل های غیردولتی به نام خانه مدارس و با ارائه وام ۳۰۰ میلیونی رقم خورده است.

جزئیات وام ۳۰۰ میلیونی و امکانات رفاهی ویلاها

بنا به خبری که اقتصاد نیوز آن را منتشر کرده و بر اساس توضیحات مدیر عامل خانه مدارس، قرار است در فاز اول پانصد دستگاه ویلای شهرکی در شهرهای استان های شمالی کشور ( دو استان گیلان و مازندران ) در متراژهای مختلف با تحویل یک ساله و با وام ۳۰۰ میلیون تومانی ۵ ساله احداث شود.

طبق گفته وی، ۷۰ درصد این ظرفیت برای فرهنگیان و ۳۰ درصد برای سایر کارمندان دولتی در نظر گرفته شده است. ویلاها در سه تیپ تک خواب، دو خواب و دوبلکس دو خواب و به صورت شهرکی با نگهبانی وتمامی امکانات رفاهی لازم ساخته خواهد شد.

مهلت ثبت نام متقاضیان برای ویلاها

مدیرعامل خانه مدارس همچنین اظهار امیدواری کرد که در صورت تامین شرایط لازم، احداث در فازهای بعدی نیز ادامه داشته باشد تا تمام متقاضیان بتوانند از این فرصت استثنایی استفاده کنند.

فرهنگیان و سایر کارمندان متقاضی میتوانند در تاریخ های ۱۲ و ۱۳ و ۱۴ مرداد ماه به مدت سه روز از طریق سایت به نشانی khanemadares.ir خانه مدارس ثبت نام کنند.

شایان ذکر است ثبت نام برای همه فرهنگیان و کارمندان دولت رایگان می باشد و لیست متقاضیان منتخب در تاریخ ۲۰ مرداد ماه در سایت خانه مدارس درج خواهد شد. همچنین مدت زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد. اطلاعات بیشتر متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

منبع: رکنا
  • بی نام ارسالی در

    خیلی هم عالی! بهتر از این نمی شود به جای این که ویلاهای غیر مجاز را تخریب کنید، گند بزنید به طبیعت شمال و نابود کنید هر آن چه سرمایه ی طبیعی و خدادادی مردم این خطه است. تا گیلان و مازنداران هم بسان خو زستان بیابان نکرده اید دست از تلاش برندا رید

ارسال نظر