|
کدخبر: 136553

پرداخت با پرفکت مانی

یکی از سیستم های پرداخت مالی آنلاین که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته شده است سیستم پرفکت مانی می باشد که خدمات خود را در سطح بین المللی ارائه می دهد و امروزه هزاران کاربر مختلف از آن استفاده می کنند.

سبک زندگی پرداخت با پرفکت مانی

سیستم پرداخت پرفکت مانی یکی از معروف ترین سیستم های پرداخت مالی می باشد که همکاری های مالی با سیستم های مالی و بانکی دارد. در واقع می توان گفت این سیستم جزء امن ترین و بهترین سیستم هایی می باشد که می توان در جهت بهره بری از خدمات مالی از آن استفاده نمائید و می توانید به وسیله ی چنین سیستم در هرجایی از دنیا که مدنظرتان است عملیات انتقال وجه خود را به راحتی انجام دهید.

دفتر مرکزی شرکت پرفکت مانی در شهر پاناما قرار دارد و با توجه به میزان استقبالی که از آن شده است بنابراین خدمات خود را در سراسر دنیا گسترش داده است.

سیستم پرداخت پرفکت مانی امروزه به ویژه در ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و بسیاری از کاربران ایرانی از آن استفاده می کنند و این سرویس دهنده هم همچنین خدمات گوناگونی را به کاربران ایرانی خود ارائه می دهد.

پرفکت مانی نسل جدید و محبوب بانک اینترنتی

فعالیت رسمی این شرکت از سال ۲۰۰۴ شروع شده است و از آن زمان به بعد در زمینه ی ارائه ی خدمات مختلف به خصوص انتقال پول در سراسر دنیا توانسته است خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه دهد. همین عامل نیز موجب شده است تا درگاه پرفکت مانی به عنوان یکی از بهترین درگاه ها برای خدمات مالی در بستر بین المللی انتخاب شود و کاربران ایرانی بتوانند به راحتی از خدمات این شرکت استفاده کنند در صورتی که نکات و دستورالعمل های این شرکت را رعایت نمایند.

کاربران می توانند با خرید پرفکت مانی یا خرید ووچر پرفکت مانی به راحتی به هر نوع خدماتی از این سیستم دسترسی داشته باشند و با ایجاد یک حساب کاربری می تواند هر نوع اکنتی را با هر ارزی اعم از دلار، یورو و طلا انتخاب نماید.

حجم بالای بسیاری از کاربران پرفکت مانی مربوط به آسیای شرقی و آمریکا می باشد، سیستم پرداخت پرفکت مانی از جهات گوناگنی شباهت های بسیاری به سیستم های پرداخت مالی وب مانی و پی پال را دارد.

حساب پرفکت مانی

مانی2

سه مدل اکانت اصلی برای پرفکت مانی وجود دارد که در اینجا به معرفی آن خواهیم پرداخت.

اکانت U در پرفکت مانی که مربوط به اکانت دلاری می باشد.

اکانت E در پرفکت مانی که مربوط به اکانت یورو می باشد و G نوع دیگر آن می باشد که مربوط به واحد طلا می باشد.

شما هر نوع اکانتی که در پرفکت مانی برای خود بسازید می توانید پول خود را با نرخ لحظه ای بین المللی بازار تبدیل نمائید.

کاربران می توانند با خرید پرفکت مانی، پرداخت های غیر نقدی خود را به راحتی انجام دهند و در بستر اینترنتی از فروشگاه های آنلاین خرید خود را انجام دهند و یا انتقال وجه خود را به ساده ترین روش انجام دهند.

این سرویس، فرصت های بسیار خاصی را در اختیار کاربران و مخاطبین خود قرار خواهد داد و بسیاری از مشاغل و صاحبین کسب و کار در بستر اینترنت می توانند از خدمات پرفکت مانی بهره ی لازم ببرند.

قابلیت تبدیل نرخ های معقول به دیگر ارزهای الکتریکی از جمله بیت کوین توسط پرفکت مانی وجود دارد و این کار در کوتاه ترین زمان ممکن انجام پذیر خواهد بود.

سیستم امتیاز دهی پرفکت مانی

پرفکت مانی برای امتیاز دهی به کاربران خود از روشی استفاده کرده است و آن این است که کاربران خود را به سه بخش جداگانه تقسیم بندی نموده است و دلیل این کار هم ساده تر کردن روند تراکنش می باشد تا ساز و کار مشخص تری داشته باشد.

این سه بخش می تواند شامل:

Normal: این وضعیت برای کابران تازه ثبت نام کرده می باشد و محدودیتی در این سیستم وجود ندارد.

Premium: این وضعیت پس از یک سال مشخص خواهد شد و پس از آن که حجم معاملات به حد نساب رسید تعیین خواهد شد. در صورتی که حساب کاربری شما در چنین وضعیتی باشد آنگاه کارمزد کمتری را خواهید پرداخت.

Partner: این وضعیت زمانی می باشد که حساب کاربری مستقیما توسط مدیریت پرفکت ماتی تایید شده باشد.

جزئیات بیشتر درباره ی پرفکت مانی

کاربری که در پرفکت مانی ثبت نام نماید می تواند علاوه بر یک کیف پول، اکانت های دیگری برای خود داشته باشد و منابع پولی و سرمایه ی خود را در آنجا نگهداری نماید.

تنها کافی است با استفاده از حساب کاربری دیگر و داشتن نام کاربری و رمز عبور متفاوت از اکانت موجود خود، یک ریزاکانت دیگری داشته باشد. البته قابل ذکر است که یک ریز اکانت در مقایسه با اکانت اصلی محدودیت هایی را دارا می باشد و به وسیله ی آن نیز قادر خواهید بود ارز الکتریکی خود را انتقال دهید و یا آن را دریافت نمائید.

اما امکان شارژ ریزاکانت، توسط اکانت اصلی وجود دارد و انجام این کار حتی بدون پرداخت کارمزد صورت خواهد گرفت.

کاربران می توانند با خرید ووچر پرفکت مانی اقدام به انتقال مبالغ خود نمایند و پس از تهیه ی e-Voucher حتما باید آن را فعالسازی و شارژ نمایند تا بتوانند از آن استفاده نمایند.

خارج کردن پول از حساب پرفکت مانی

این که یک کاربر تصمیم داشته باشد موجود حساب خود را در پرفکت مانی خالی کند یا نه بستگی به شرایط موجود دارد اما دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد.

صرافی های گوناگونی وجود دارند که توسط آن قادر خواهید بود ارز پرفکت مانی خود را به ارزهای دیگری مانند دلار و یورو تبدیل نمائید و توسط آن ارز فیات خریداری نمائی و آنگاه قادر خواهید بود با استفاده از همان دلار یا ریال موجود، ارز دیجیتالی مورد نظر خود مانند بیت کوین را خریداری نمائید. برای خرید ارز دیجیتال شامل خرید تتر, خرید بیت کوین میتوانید از صرافی ارز دیجیتال بیت مهر اقدام به خرید نمایید .

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر