|
کدخبر: 123771

این میوه سلاح جدید ضد کروناست

نتایج یک بررسی جدید که در ایالات متحده صورت گرفته نشان می‌دهد ساقه میوه آناناس مملو از آنزیمی به نام بروملین است که از خواص ضدویروسی برای مقابله با کرونا برخوردار است.

محققان امیدوارند که در آینده بتوان از ساقه گیاه آناناس برای تولید داروهایی بهره گرفت که به درمان ویروس موذی کرونا کمک کنند.

تا به حال از مواد ضدویروسی و ضدعفونی‌کننده متنوعی برای مقابله با ویروس کرونا استفاده شده، اما هیچ یک از آنها تاثیر قابل توجه و کافی نداشته‌اند.

پژوهش مشترک پژوهشگران دانشگاه نبراسکا و مرکز تحقیقات و ارزیابی بیولوژیک سی بی‌ای آر در امریکا نشان می‌دهد آنزیم بروملین جلوی اتصال ژنوم‌های ویروس کرونا به سلول‌های بدن را می‌گیرد. البته در مورد نحوه دقیق این رخداد هنوز اطلاعات کافی وجود ندارد.

پیش از این کارآیی بروملین برای مداوای التهاب و دردهای مختلف ثابت شده بود. هنوز مشخص نیست برای تولید داروی ضدکرونا با استفاده از آنزیم یادشده به چقدر زمان و هزینه نیاز است.

 

منبع: بهداشت نیوز
  • درنا ارسالی در

    حالا اونو ولش همه چی هر روز توی خبرها می اد میگن بهش اثر داره از سیگار تا عن بر ن سا،روغن بنفشه،تریاک،دگزامتازون،کلرکین،اس پرین،ازیترومایسین،پلاسمای خون وحالا هم م یوههاهاها
    اما از ویروس جدید به نام تربچه قافله هستند آن کاملا واقعی است و مثل کرنا جنبه‌ی خبری و مجازی ندارد توی ه ر شهری روزی 40تا50هزار حداقل روزانه میکش د وآن را نه در اخبار که خود به چشم خواهی د دید،تربچه رحم ندارد میخورتتون 👻

  • زیبا ارسالی در

    ایکاش نقش دولت روحانی را در کشور میدانس تیم هر سریالی پایانی دارد سریال حسن روح انی با وعده های دروغ بی پایانه آقای رئی سجهمور پراید پنج میلیونی کجاس که ما بی توان بریم بخریم حالا داره تبریک میگه ای ن خجسته رو بردارید اوکی

ارسال نظر