|
کدخبر: 204957

رزرو هتل در مشهد مقدس شهر زیارتی آقا امام رضا (ع)

رپرتاژ رزرو هتل در مشهد مقدس شهر زیارتی آقا امام رضا (ع)

هتل سپنتا مشهد دقیقاً در شمال غربی حرم مطهر در خیابان خسروی واقع شده است.

کسانی که به اقامت در فاصله نزدیک حرم مطهر امام رضا (ع) اهمیت می دهند ، می توانند با اطمینان روی این هتل حساب کرده و در فاصله کوتاهی به حرم برسند.

هتل سپنتا در سال 2015 به بهره برداری رسید و با 32 واحد اقامتی مانند دو تخته ، سه تخته ، چهار نفره و غیره آماده پذیرایی از تعداد زیادی از بازدیدکنندگان است.

همه واحدها بسیار تمیز و بزرگ به زیبایی تزئین شده اند.

طعم انواع غذاهای ایرانی و فرنگی تهیه شده توسط کارکنان مجرب را در رستوران هتل سپنتا تجربه کنید.

از سوی دیگر ، کافی شاپ هتل نیز لحظاتی بسیار آرام و آرامش بخش را با محیطی خاص و متنوع ترین نوشیدنی های سرد و گرم و دسرها ایجاد خواهد کرد.

اینترنت پرسرعت ، خدمات تاکسی ، ترانسفر از و به فرودگاه ، خدمات اتاق 24 ساعته و صبحانه از خدمات رایگان هتل سپنتا است که راحتی و رضایت بیشتری را برای میهمانان عزیز فراهم می کند.

کسانی که ترجیح می دهند رزرو هتل در مشهد در هتلی قیمت مناسب و اقتصادی و با کیفیت خوب را انجام دهند در این هتل به بهترین شکل ممکن لذت خواهند برد.

از دسترسی آسان و سریع به بازار بزرگ رضا لذت ببرید و بهترین مغازه ها را به بهترین شکل ممکن داشته باشید.

علاوه بر این ، بسیاری از جاذبه های زیبا نیز در نزدیکی هتل قرار دارند. به عنوان مثال ، موزه باغ نادری و کاخ موزه ملک از دیگر مقاصد جالب در نزدیکی هتل هستند.

اگر به طبیعت زیبا با منطقه ای عالی و آب و هوایی علاقه دارید ، پارک جنگلی وکیل آباد به شدت توصیه می شود که اوقات خوشی را سپری کنید.

هتل سپنتا (اسپیناس سابق) در 6 طبقه شامل 32 واحد اقامتی مجهز به کلیه خدمات و امکانات رفاهی ساخته شده است.

در هتل سپنتا مشهد از خدمات با کیفیت بالا و هزینه های بسیار مناسب لذت ببرید.

به دلیل تنوع خدمات جالب و رضایت بخش هتل ، می توانیم به شما اطمینان دهیم که لحظات درخشانی را سپری خواهید کرد.

هتل الماس (2) در مشهد واقع شده است و دارای امکانات و خدمات فوق العاده عالی است که یکی از بهترین هتل های مشهد به شمار می آید. این هتل با خدمات  زیبا و منحصر به فرد ، یک رستوران نیز برای مهمانان فراهم می کند. وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی در محل قابل دسترسی است. اکثر اتاق های هتل دارای یک اتاق نشیمن هستند. هر اتاق دارای تهویه مطبوع ، میز کار و تلویزیون صفحه تخت است ، و برخی از واحدهای هتل الماس 2 دارای تراس هستند. اتاق های اقامتی دارای کمد لباس و حمام اختصاصی هستند. صبحانه لذیذ و خوش طعم در این هتل سرو می شود. این هتل دارای سونا و جکوزی و مجموعه ابی است. کارکنان میز پذیرش 24 ساعته به زبان های عربی و انگلیسی صحبت می کنند. هتل الماس 2 شعبه جدید و دیگر هتل الماس مشهد هتل چهار ستاره حاشیه خیابان امام رضا می باشد که یکی از بهترین هتل های چهار ستاره مشهد مقدس می باشد که امکانات عالی و کیفیت غذایی بسیار مناسب را دارا می باشد. آدرس هتل الماس مشهد خیابان امام رضا بین امام رضا 4 و 6 می باشد.

هتل 3 ستاره جم مشهد واقع در خیابان پاسداران یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن اقامتی لذت بخش در شهر مشهد مقدس است.

این هتل زیبا در 8 طبقه شامل 154 واحد اقامتی مانند اتاق ، اتاق VIP ، سوئیت و آپارتمان با ظرفیت های مختلف ساخته شده است.

هتل جم بر اساس استانداردهای جدید روز دنیا و همچنین خدمات و امکانات بسیار دلپذیر آماده میزبانی از مهمانان عزیز می باشد.

این هتل سه ستاره مشهد شامل سه رستوران مجزا که انواع غذاهای ایرانی و خارجی را با کیفیت بالا سرو می کند.

این رستوران های مجلل به دلیل طعم های شگفت انگیز ایجاد شده توسط گروهی از سرآشپزهای حرفه ای ، همیشه در بین همه مسافران محبوب بوده است.

از سوی دیگر ، محیط شیک و دلپذیر رستوران ها هنگام ورود هر مسافری را شگفت زده خواهد کرد.

علاوه بر این ، کسانی که می خواهند جلساتی به یاد ماندنی و فراموش نشدنی در فضایی صمیمی و شاد داشته باشند ، می توانند به دلیل داشتن کافی شاپ شگفت انگیز که انواع نوشیدنی های سرد و گرم را ارائه می دهد ، روی این هتل حساب کنند.

اینترنت پرسرعت ، سرویس اتاق 24 ساعته ، فروشگاه ، لابی بزرگ و شیک و غیره از دیگر امکانات قابل استفاده این هتل در مشهد است .

به طور کلی ، بسیاری از امتیازات مانند امکانات رفاهی بسیار دلپذیر ، پرسنل مجرب و صمیمی ، فاصله نزدیک با حرم مطهر ، دسترسی سریع به بسیاری از مراکز مهم تجاری و اداری و غیره تعداد زیادی بازدیدکننده از سراسر جهان را به خود جلب می کند.

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها