|
کدخبر: 204554

نقش وکیل در اخذ آرای مثبت در دادگاه

رپرتاژ نقش وکیل در اخذ آرای مثبت در دادگاه

ممکن است زمانی که برای شما مشکلی پیش بیاید و بخواهید به دادسرا بروید و از حق تان دفاع کنید نیاز به وکیل داشته باشید. ولی ما ایرانی ها اکثرا در خیلی پرونده های مان وکیل نمی گیریم .

این محتمل است به غبن ما تمام شود و در پایان این مقاله شما تصمیم بگیرید که با این همه مزیت هایی که یک وکیل پایه یک دادگستری می تواند برای شما و مشکل تان داشته باشد آیا بایست وکیل گرفت یا نه؟

بسیاری از اشخاص تفکرشان این می باشد که وکیل ها پول زیادی را برای انجام پرونده هایشان می گیرند و نسبت به هزینه ای که انجام می شود وکیل هیچ کار خاصی برای ما انجام نمی دهد که در صورتی که واقعا این تفکر درست نیست تا اخر مقاله را مطالعه کنید تا متوجه گرفتن وکیل شوید .

ما تمامی سعی خود را کرده ایم که سوالات شما را جواب بدهیم و در صورتی که همچنان برایتان سوال پیش آماده پیشنهاد می کنیم برای صحبت با وکیل جهت آگاهی حقوقی آریا دادیار بهترین گزینه برای شما است.

جهت تنظیم متن دفاعیه

شما اگر بخواهید به تنهایی در دادسرا حضور پیدا کنید و در برابر قاضی صحبت کنید و متن دفاعیه تان را بخوانید محتمل است قاضی با توجه به سوابقی که دارد و حرفه ای بودن ان دفاعیه شما را مورد قبول واقع نگرداند و این محتمل است به غبن شما تمام شود و غبن زمانی و مالی کنید .

پس زمانی که از یک وکیل دادگستری استفاده می کنید. یک متن دفاعیه خیلی عالی برای شما مینویسید و آن را برای شما در دادسرا می خواند و این واقعا به نفع شماست .

همه فن حریف بودن

در این روزا مردم از انچه که شما فکر می کنید زرنگ تر شده اند . فرض کنید با یک فردی به مشکل برخورده اید و به دادسرا میروید ولی آن شخص انقدر حریف و زرنگ است که یک مشت چرندیات به دادسرا تحویل می دهد .

محتمل است قاضی با توجه به بیان ان شخص ؛حرف اش را مورد قبول بگرداند . زمانی که شما از وکیل پایه یک دادگستری  استفاده می کنید وکیل با علوم مختلفی از جمله روانشناسی ؛ انسان شناسی جامعه شناسی آگاه است و به راحتی متواند تشخیص دهد و از حق تان دفاع کند و این فوق العاده برای شما میتواند عالی باشد .

مشاوره رایگان

همه ما به مشکلاتی در زمان زندگی خود بر میخوریم که کم و پیش محتمل است به دادسرا برویم . اما هر روزه فرایند دادسرا انقدر عوض می شود که محتمل از منظر زمانی و مالی برای ما بصرفه نباشد که بخواهیم با خطا و آزمون کارمان را در دادسرا پیش ببریم .

اما وقتی شما از وکیل استفاده می کنید تا پایان پرونده شما را راهنمایی می کند به شما مشاوره حقوقی میدهد  و راه های سریع ترقی کردن پرونده تان را به شما می گویید. فرضا برای

نوشتن قرار داد و …

چرا بایست در زمینه نوشتن قرارداد وکیل بگیریم؟ زمانی که شما از وکیل در پرونده های خود استفاده نکنید برای نوشتن یک قرار داد بایست از اشخاص کاربلد اطراف تان استفاده کنید که محتمل است این اشخاص کاربلد با ماده و ضابطه ها بطور کامل آگاهی نداشته باشند و نوشتن یک قرار داد بجای آنکه منجر به سود در ان قرارداد شود؛

باعث غبن های مالی  زیادی برای شما خواهد شد و اما زمانی که با کمک یک وکیل شروع به تنظیم قراد داد می کنید دیگر بایست خیالتان از همه منظر راحت باشد. زیرا یک وکیل پایه یک دادگستری با خبرت بارها و بارها انواع قرار دادها را تنظیم نموده و آگاهی ات دارد .

تنها دغذغه کارهای خودتان را داشته باشید

هنگامی که در جمله فوق مطرح شد چرا بایست وکیل بگیریم؟ بیان کردیم و تا اینجا بدین صورت از خصوصیات و ویژگی های گرفتن وکیل ذکر کردیم. اکنون میخواهیم به یک مورد خیلی مهم تر بپردازیم و این هم پرداختن به کارهای خودتان است .

این روزا همه ما مشکلات معین خودمان را داریم و دوست نداریم زمانی که یک مشکل به مشکل مان اضافه می شود ذهن مان گرفتار آن شود و سوال ها مرتبط به آن را در کنار سایر مشکلات اینگونه بررسی کنیم.

حالا نوبت به مطرح کردن جواب پرسش چرا بایست وکیل بگیریم؟ است جواب این پرسش این است که زمانی که شما یک وکیل با خبرت و حرفه ای برای پرونده تان میگیرید دیگر نیازی نیست ذهن تان را روی پرونده تان بگذارید و نگران باشید که مراحل طی شدن پرونده شما در دادسرا به کجا رسیده است  در واقع این کار کار یک وکیل متخصص و قوی است و همه کارهای تان را برای تان اجرا میدهد و شما میتوانید به سایر کارهای با اهمیت تر تان بپردازید.

مجدد نمی شود

ممکن است هنوز متقاعد نشده باشید که چرا بایست وکیل بگیریم یا حتی مشورت کنیم؟ بگذارید یک توضیح دیگری برای تان بدهم و سپس عزم کنید که بایست وکیل بگیرید یا خیر؟

برخی دعاوی اگر یکبار به هر سبب مطرح شوند و در دادخواست یا شکوائیه مزبور به جهاتی دقیق تنظیم نشده باشد و به این سبب دعوا رد شود، محتمل است امکان مطرح مجدد دعوا به سبب اعتبار کار مختومه داشتن وجود نداشته باشد و این کار کار یک وکیل دادگستری است که کاملا در این زمینه ها مهارت دارد و جلوی رد شدن دعوای شما را خواهد گرفت.

الزامی بودن در برخی پروندها

در برخی پرونده ها شما حتما بایست  وکیل داشته باشید ممکن است پرسش این باشد که کدام پرونده ها بایست وکیل داشته باشیم؟ پرونده های مرتبط به قتل ؛ اکثر پرونده های ملکی ؛ جرائم مرتبط به موارد مخدر ؛چک های با مبلغ بالا و همچنین دعاوی خانواده که پیچیدگی معین خودش را دارد؛

میبایست در این پرونده ها  داشتن وکیل الزامی است، ما در این مقاله به جواب این  پرداختیم که چرا بایست وکیل بگیریم.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها