|
کدخبر: 203700

دریافت مشاوره حقوقی از وکیل پایه یک دادگستری تهران مدافع چه مزایایی دارد؟

آیا تاکنون برای دریافت مشاوره حقوقی به مؤسسه حقوقی تهران مدافع مراجعه کرده‌اید؟ آیا می‌دانید بهترین وکیل پایه یک دادگستری چه خصوصیاتی دارد؟ یا این که می‌دانید وکیل ملکی و وکیل خانواده هر کدام در چه زمینه‌ای مشاوره ارائه می‌دهند؟

ما در این مقاله ضمن معرفی بهترین مؤسسه حقوقی تهران، به وظایف و ویژگی‌های کاری برخی از وکلای این مؤسسه خواهیم پرداخت و شما را با روند کار این عزیزان آشنا خواهیم ساخت. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید. با پیشرفت جوامع شهری و بالا گرفتن داد و ستدها روابط بسیاری از افراد نیز به دلیل برخی از هنجار شکنی‌ها و اختلافات شخصی تحت شعاع قرار گرفته و دچار چالش و تنش می‌گردد. این در حالیست که بسیاری از این افراد با اصول و قواعد حاکم بر جامعه آگاه نبوده و به تنهایی نمی‌توانند از حقوق مسلم خود دفاع نمایند.

در این میان افرادی نیز هستند که با تحصیل در دانشکده‌های معتبر، تمامی اصول و قوانین حاکم بر جامعه را به صورت علمی و تجربی فرا گرفته‌اند تا با ارائه مشاوره حقوقی کمکی باشند برای حل مشکلات سایر افراد جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند. این افراد جامعه می‌تواند افرادی مثل ما و شما باشد که آگاهی کمی از مسائل حقوقی داریم و برای افزایش آگاهیمان نیازمند مشاوره افراد تحصیل کرده و با تجربه در رشته حقوق هستیم.

همان طور که می‌دانید برخی از ما در طول زندگی به دلایل مختلف دچار مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی می‌شویم و در پی حل مشکل به یکی از مؤسسات حقوقی شهر خود جهت دریافت مشاوره حقوقی مراجعه می‌کنیم. زیرا به خوبی می‌دانیم که با کمک این مؤسسه‌ها به راحتی می‌توانیم برای حل مشکلات مالی، ملکی، کیفری، حقوقی، طلاق توافقی و... مشاوره حقوقی و راه کارهای طلایی دریافت نماییم و به روند پرونده حقوقی و یا کیفری خود سرعت بخشیده و نتیجه پرونده را به نفع خود پیش ببریم. حتی ما به کمک این مؤسسات می‌توانیم در معامله‌ها و مسائلی که نیاز به مراجعه به دادگاه نیست نیز با وساطت و مشاوره‌های این وکلا به صورت توافقی حل مشکل نماییم.

از طرفی این را هم خوب می‌دانیم که روال کار برخی از کسب و کارها و شرکت‌ها به این‌گونه است که قراردادها و برخی معامله‌ها تنها زمانی به تأیید نهایی می‌رسد که امضای مشاور حقوقی در پای قراردادها درج شده باشد تا شرکت از خطرات احتمالی در امان باشد. به هر حال در زندگی پراسترس و پرچالش امروزی وجود مشاوران حقوقی خبره و کاربلد جزو نیازهای اساسی و ضروری جامعه محسوب می‌شود. این که کدام ماده، تبصره و یا بند قانون می‌تواند گره از مشکلات ما باز کند فقط با مشاوره حقوقی وکلای حرفه‌ای امکان‌پذیر است.

مؤسسه حقوقی تهران مدافع مجموعه‌ای از بهترین وکلا و مشاورین حقوقی از جمله وکیل ملکی، وکیل خانواده، وکیل پایه یک دادگستری و... را گرد هم آورده تا به صورت تخصصی پرونده‌های مراجعین را تحت بررسی قرار دهند و با تشکیل جلسات مختلف گروهی بین وکلا بهترین ایده و روش پیشنهادی را انتخاب و اعمال نمایند. این مؤسسه برای دریافت نتیجه مطلوب از پرونده، وکیل و موکل تحت حمایت خود را تا انتهای پرونده پشتیبانی کرده و اسباب و اسناد مورد نیازشان را فراهم می‌سازد. برخی از مشاوره‌های تخصصی این مؤسسه توسط وکلای زیر انجام می‌گیرد.

وکیل خانواده

مشاوره حقوقی تهران مدافع

از جمله وکلایی که به صورت تخصصی در مؤسسه حقوقی تهران مدافع مشاوره حقوقی ارائه می‌دهد وکیل خانواده است. این وکیل به شکل حرفه‌ای و تخصصی در دعاوی خانوادگی مانند طلاق توافقی، مهریه ، نفقه، حضانت و... مشاوره حقوقی ارائه می‌دهد و برای اجرای عدالت و دفاع از حقوق موکل، با صداقت و رعایت اصول اخلاقی نهایت تلاش خود را به کار برده تا نتیجه‌ای مطلوبی را برای پرونده موکل خود رقم بزند. وکلای خانواده مؤسسه حقوقی تهران مدافع، عمده فعالیت خود را در حوزه مسائل خانوادگی اختصاص داده‌اند تا به شکل جدی‌تر و تخصصی‌تر به مسائل مطرح شده از سوی موکلین بپردازند.

وظیفه این وکلا این است که در درجه اول برای صلح و سازش میان موکل و طرف مقابل دعوا تلاش کنند و در صورت به توافق نرسیدن طرفین از موکل خود در دعاوی خانوادگی دفاع نموده و به نحو مطلوب پرونده وی را پیگیری نمایند و با ارائه آخرین اطلاعات و جزئیات مربوط به روند کار، موکل خود را در جریان امور قرار دهند. همچنین وکیل خانواده با ارائه مشاوره حقوقی به موکل، این امکان را به وی می‌دهد تا خود به تنهایی از پس مشکلات و مسائل حقوقی خانوادگیش برآمده و نتیجه پرونده را به نفع خود تغییر دهد. 

وکیل ملکی

وکیل ملکی در تهران مدافع از جمله وکلای تخصصی و کاربلد مؤسسه است که در مسائل مختلف مربوط به ملک و املاک مدافع موکل خود می‌باشد. این وکیل در بیشتر زمینه‌های حقوقی مربوط به املاک فعالیت داشته و از سمت موکل خود دارای اختیار تام می‌باشد. از جمله مسائلی که مراجعه کنندگان به مؤسسه حقوقی جهت دعاوی ملکی مطرح می‌کنند و درخواست مشاوره حقوقی دارند عبارت از تصرف عدوانی، ممانعت در حق، ایجاد مزاحمت در تصرف ملک و... است. این وکلا با توجه به تجربه بالایی که در امر وکالت دارند به راحتی می‌توانند بدون اتلاف وقت در دادگاه و در کوتاه‌ترین زمان، از حق شما دفاع نمایند. شما با دریافت مشاوره حقوقی از وکیل ملکی، به راحتی می‌توانید خود را از خطرات احتمالی که ممکن است دلالان و کلاهبرداران برای شما ایجاد کنند محفوظ نگه دارید.

وکیل ملکی مؤسسه حقوقی تهران مدافع، بسیار با تجربه بوده و به آسانی می‌تواند پرونده‌های مربوط به تقسیم ملک، قلع بنا، رفع تصرف عدوانی، تخلیه ملک، الزام به سند رسمی و... را پیش ببرد. همچنین این وکیل آگاهی کامل بر علوم حقوقی، کیفری، ثبتی، املاک و اراضی داشته و با انواع ملک آشنایی کامل دارد به همین دلیل به راحتی می‌تواند دراین زمینه ورود کرده و با ارائه مشاوره حقوقی مناسب و حرفه‌ای به شما خدمات ارزنده ای را ارائه دهد.

وکیل پایه یک دادگستری

وکیل در تهران

تمامی وکیل‌هایی که در مؤسسه حقوقی تهران مدافع در حال ارائه مشاوره حقوقی هستند جزو وکلای پایه یک دادگستری می‌باشند. این وکلا اشخاصی هستند که پس از طی کردن تحصیلات دانشگاهی در مقطع کارشناسی و یا بالاتر، در رشته حقوق، فقه و یا مبانی حقوق اسلامی، در آزمون مربوط به وکالت شرکت کرده و نمره قبولی کسب نموده‌اند و پس ۱۸ ماه کارآموزی و دریافت قبولی آزمون‌های پس از آن مجاز به حضور در مراسم تحلیف شده و پس از مراسم به طور رسمی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری در یکی از تخصص‌ها مشغول به کار شده‌اند.

وکیل انتخابی، وکیل تسخیری، وکیل معاضدتی، وکیل اتفاقی، وکیل ملکی، وکیل خانواده و...از جمله تخصص‌هایی هستند که وکلای پایه یک دادگستری مؤسسه حقوقی تهران مدافع به آنها تسلط کامل دارند و با ارائه مشاوره حقوقی بهترین راه کارها و روش‌ها را برای دریافت نتیجه‌ای مطلوب و قابل قبول، به موکلین خود ارائه می‌دهند. تخصصی بودن کار وکیل پایه یک دادگستری نه تنها روند جریان پرونده را سرعت می‌بخشد بلکه به دریافت نتیجه رضایت بخش و مطلوب نیز کمک کرده و موکل سریع‌تر به حق و حقوق خود دست می‌یابد.

شما در مؤسسه حقوقی تهران مدافع برای دریافت مشاوره حقوقی درباره مسائلی همچون طلاق توافقی باید به وکیل خانواده مراجعه کنید و یا در مورد دعاوی مربوط به املاک و اراضی از مشاوره‌های وکیل ملکی جهت پیشبرد کارتان استفاده نمایید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر