|
کدخبر: 170087

خدمات وکلای آریا دادیار در یک نگاه

با خدمات گروه حقوقی وکلای آریادادیار آشنا شوید.

دیگر رسانه99 خدمات وکلای آریا دادیار در یک نگاه

در این مبحث میخواهیم راجب خدمات کلی و جزئی گروه وکلای آریا دادیار به نشانی ariadadyar.com به شما بگوییم و اینکه چرا برای خدمات حقوقی باید با یک وکیل مجرب و کاربلد مشاوره داشته باشیم. حال وکلای آریا دادیار نسبت به سایت های یاسا یا بنیاد وکلا یا تهران وکیل چه خدمات دیگری را عرضه می کند که این سه سایت انجام نمی دهند.

وکلای آریا دادیاربه ترتیبت خدماتی که وب سایت آریا دادیار انجام می دهد عبارتند از :

1- وکیل کمیسیون ماده 100 : ساخت و ساز در شهرها در تمامی کشورهای دنیا دارای شرایط و قوانین خاصی است که اگر هر یک از شهروندان این قوانین را رعایت ننمایند توسط قانون گذار جریمه می شوند و مطابق قانون با آن ها برخورد خواهد شد. بر اساس ماده 100 قانون شهرداری ها تمامی مالکین اراضی و املاک موجود در محدوده خدماتی باید پیش از ساخت و ساز برای دریافت پروانه ساخت از شهرداری ها اقدام نمایند و شهرداری موظف است که با انجام بررسی های لازم نسبت به صدور پروانه یا جلوگیری از ساخت اقدام کند. اگر می خواهید با  وکیل کمیسیون ماده 100 بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید. برای خواند مقاله به صورت کامل روی لینک " وکیل کمیسیون ماده 100 + اعتراض + هزینه - گروه وکلای آریا دادیار " کلیک کنید.

طلاق توافقی : در طلاق توافقی زن و مرد هر دو خواستار طلاق بوده و در خصوص همه موارد اختلاف خود با یکدیگر توافق نموده اند که این موارد شامل مهریه، نفقه، اجرت المثل ایام زندگی، حضانت فرزند بعد از طلاق، ملاقات فرزند، استرداد جهیزیه و سایر حقوق دوران زندگی مشترک زناشویی طرفین می باشد. برای خواندن مقاله به صورت کامل می توانید به سایت آریا دادیار " طلاق توافقی + وکیل + فوری - گروه وکلای آریا دادیار " مراجعه کنید.

وکیل شهرداری : نهادهای مختلفی هستند که قوانین و مقررات شهرداری را تصویب می کنند تا شهرداری بتواند بر اساس این دستورالعمل ها عمل نماید. این قوانین موجب می شود که راحت تر امکان رسیدگی به دعاوی بین شهروندان و شهرداری وجود داشته باشد. از جمله این نهادها می توان به موارد زیر اشاره نمود. این مقاله از سایت " وکیل شهرداری | مشاور حقوقی شهرداری - گروه وکلای آریا دادیار " کپی برداری شده است.

جهت مشاوره حقوقی در تمامی زمینه ها می توانید گروه وکلای آریا دادیار ariadadyar.com مراجعه کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها