|
کدخبر: 312565

مسکن/ قیمت مسکن/ قیمت مسکن تهران

مهمترین عامل ریزش قیمت‌ مسکن در تهران/ برخورد با این مشاوران املاک

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: با مشاوران املاک سوداگر برخورد و دفاتر آن ها پلمب شد.

راه و مسکن مهمترین عامل ریزش قیمت‌ مسکن در تهران/ برخورد با این مشاوران املاک

حسین جنتی، درباره میزان واحد‌های مسکن ملی در تهران اظهار داشت: در مجموع ۴٩٧ هزار واحد مسکونی در استان تهران برنامه ساخت داریم که بخشی از آن واحد‌های نهضت ملی هستند و بخشی دیگر مربوط به پروژه‌های بازآفرینی شهری است که علمیات ساخت ٣۴٠ هزار واحد آغاز شده‌ است.

وی ادامه داد: تا کنون ١۶٠ هزار نفر در استان تهران برای پروژه واحد نهضت ملی تایید نهایی را گرفته‌اند و برای ١٢٠ هزار نفر زمین تامین شده‌ که ۴٣ هزار واحد آن مربوط به باز آفرینی شهری است. همچنین از این ١۶٠ هزار نفر ۵٠ هزار نفر آورده اولیه را واریز کرده‌اند و متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه پیامک واریز آورده اولیه برای متقاضیان ارسال می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درباره قیمت‌ها در بازار مسکن تهران گفت: ریزش قیمت مسکن از شهرهای حومه به شهر تهران هم رسیده‌ که مهمترین علت آن برخورد با مشاوران املاک غیرمجاز است و در استان تهران بیش از ١۶٠٠ واحد مشاور املاک غیر مجاز را پلمپ کردیم و از سوداگری مسکن در این مشاوران املاک جلوگیری کردیم که این اقدام در بازار مسکن موثر بود و برخورد با مشاوران املاک غیر مجاز همچنان ادامه دارد و به طور میانگین در هفته ٣٠ واحد مشاور املاک غیر مجاز پلمپ می‌شود. 

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها