|
کدخبر: 280020

آپارتمان های قدیمی ساز مرکز تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های قدیمی‌ساز مرکز تهران خواهیم‌ پرداخت.

مرکز تهران یکی از مناطقی است که دسترسی خوبی به امکانات‌رفاهی از جمله مترو، خط BRT، مراکز خرید متنوع، بیمارستان و... دارد و جزو مناطق مورد توجه برای خریداران مسکن در تهران است. به همین خاطر در این گزارش به بررسی خانه‌های قدیمی‌ساز مناطق مرکزی تهران مثل امیرآباد، سهروردی، فاطمی و بلوار کشاورز پرداخته ایم.

اگر قصد خرید واحد آپارتمانی در محدوده میدان‌انقلاب را دارید، میتوانید با سرمایه‌ای معادل ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آپارتمانی ۱۵۰ متری که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ خوابه باشد را خریداری کنید.

واحد دیگری با متراژ ۱۷۴ متر در میدان‌ولیعصر با توجه به سنی حدود ۳۰ سال و ۳ اتاق خواب، قیمتی بالغ‌بر ۷ میلیارد تومان دارد.

برای خرید آپارتمانی ۳۰ ساله در محله امیرآباد با متراژ ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب به بودجه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

سرمایه لازم برای خرید آپارتمانی ۱۵۰ متری در محله بلوار کشاورز درحالی که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ اتاق خواب داشته باشد، قیمتی بالغ‌بر ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

واحد دیگری در محله فاطمی با سنی حدود ۳۰ سال و متراژ ۹۶ متر و ۲ اتاق خواب، در روز های گذشته با قیمت ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان معامله شده است.

آپارتمانی در محله سهروردی با متراژ ۹۶ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته باشد در روز های گذشته معادل ۴ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین آپارتمان دیگری در همین منطقه با متراژ ۵۹ متر و ۱ اتاق خواب درحالی که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته باشد معادل ۲ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمانی ۱۳۹ متری در محله یوسف‌آباد با سنی معادل ۳۰ سال و ۳ اتاق خواب ارزشی معادل ۸ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان دارد.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر