|
کدخبر: 273412

رزرو تمامی صندلی‌ پروازهای اربعین هواپیمایی هما

تهران- ایرنا- سخنگوی هواپیمایی هما از توقف موقت فروش بلیت تهران- نجف به دلیل رزرو همه صندلی‌ها از سوی زائران خبر داد و گفت: در صورت عدم مراجعه زائران به دفاتر فروش و عدم صدور قطعی بلیت، مجدداً سایت فروش در تاریخ‌های قبل از روز اربعین و روزهای آینده باز می‌شود.

حسام قربانعلی درباره وضعیت فروش‌ پروازهای تهران- نجف هواپیمایی هما طی دو روز گذشته، اظهار کرد: اکنون فقط برای روز قبل از اربعین و همچنین روز اربعین ظرفیت خالی برای فروش وجود دارد.

 وی ادامه داد: طی دو روز گذشته بیش از ۱۲ هزار صندلی از سوی زایران رزرو شد که تا زمان تعیین تکلیف نهایی و صدور قطعی بلیت، تمامی صندلی پروازها  تکمیل شده است و امکان فروش مجدد وجود ندارد.

سخنگوی هواپیمایی هما ضمن اشاره به استقبال چشمگیر مردم از خرید بلیت تهران- نجف با نرخ مصوب، گفت: تمام ظرفیت مسیرهای اربعین در اختیار مردم گذاشته شده، اما تاریخ‌های دلخواه و پر طرفدار  تکمیل شده است. 

وی خبر داد که ۵ فروند هواپیما در مسیر تهران- نجف از سوی هواپیمایی هما در اختیار زایران قرار گرفته و روزانه ۲ تا ۴ پرواز در مسیر تهران- نجف از فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

قربانعلی درباره جزییات فروش بلیت مسیر تهران- نجف نیز گفت: از ابتدای فروش سیستمی در روز ۱۲ شهریور تا بامداد همان روز رزرو بلیت با استقبال شدید زایران روبرو شد و از همان روز مردم با مراجعه به دفاتر برای صدور و دریافت بلیت اقدام کردند.

سخنگوی شرکت هواپیمایی هما گفت: فعلاً وضعیت رزرو پروازها نشان می‌دهد همه بلیت‌های تهران - نجف فروش رفته است؛ اما تا زمان پرداخت هزینه به‌صورت حضوری و صدور قطعی بلیت نمی‌توانیم فروش مجدد را آغاز کنیم؛ چون در حال حاضر تمام پروازها تکمیل شده نشان داده می‌شود.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر